Volledige naam dat is tegenwoordig iets wat blijkbaar "Moet" door de overname van Google... of naja, de implentatie van Google naar YouTube toe.quote:Op zaterdag 28 december 2013 16:26 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Ook lekker je plofkop inclusief volledige naam delen hè?![]()
Nu niet zeiken wanneer andere users privé-gegevens van je lekken hè?
Eehm jij dacht dat er nog filmpjes bijkwamen op yt als ze dat zouden verplichten..??quote:Op zaterdag 28 december 2013 16:29 schreef Braddie het volgende:
[..]
Volledige naam dat is tegenwoordig iets wat blijkbaar "Moet" door de overname van Google... of naja, de implentatie van Google naar YouTube toe.
En besides that.. veel KLBers en ONZers weten m`n naamdus boeiend.
Dat is niet verplicht. Bij mij staat er alleen mijn alias.quote:Op zaterdag 28 december 2013 16:29 schreef Braddie het volgende:
[..]
Volledige naam dat is tegenwoordig iets wat blijkbaar "Moet" door de overname van Google... of naja, de implentatie van Google naar YouTube toe.
ONZ / Bradley aan de top!quote:Op zaterdag 28 december 2013 16:29 schreef Braddie het volgende:
[..]
Nee.. maar mijn accountnaam is dus "MrBradMusic" maar zoals je kan zien post ik onder "Bradley Van Dijk" dat is dus iets wat komt door Google+quote:Op zaterdag 28 december 2013 16:31 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Eehm jij dacht dat er nog filmpjes bijkwamen op yt als ze dat zouden verplichten..??
Je naam zal maar onlosmakend verbonden zijn aan FOK!quote:Op zaterdag 28 december 2013 16:29 schreef Braddie het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 28 december 2013 16:30 schreef hoink581 het volgende:
KLB / ATTENTIE MODS!
Als je gaat, wil je dan wel in stijl gaan Braddie?
Pareltje, dat topique.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 20:33 schreef kdaalder het volgende:
[..]
vieze kankerhoer maak me fucking account inactief vieze kanker bitch, kankerhoer, kankerbitch met je kanker nazi moeder, ga de nazi lul van je vader zuigen bitch ass, fucking kankerhoer, ik hoop dat je kanker krijgt samen met je familie en je hele familie de kankersterft kanker bitch, krijg aids ofso kankerbitch, kankerhoer, staat je rode lampje al aan hoertje?
Of het nou aan mij ligt of niet, dit soort dingen doe je als Moderator gewoon niet.quote:Op zaterdag 28 december 2013 16:31 schreef BlueMage het volgende:
Vreemd dat ik dit soort problemen eigenlijk nooit heb.Ligt het misschien een heel ietsiepietsie beetje aan jezelf, Braddie?
quote:Op zaterdag 28 december 2013 16:30 schreef hoink581 het volgende:
KLB / ATTENTIE MODS!
Als je gaat, wil je dan wel in stijl gaan Braddie?
quote:Op dinsdag 23 juli 2013 20:33 schreef kdaalder het volgende:
[..]
vieze kankerhoer maak me fucking account inactief vieze kanker bitch, kankerhoer, kankerbitch met je kanker nazi moeder, ga de nazi lul van je vader zuigen bitch ass, fucking kankerhoer, ik hoop dat je kanker krijgt samen met je familie en je hele familie de kankersterft kanker bitch, krijg aids ofso kankerbitch, kankerhoer, staat je rode lampje al aan hoertje?
quote:IK SPEEL NIET NAAKT KEYBOARD.
DAT WAS EEN OEFENING MAAR EEN VRIEND VAN MIJ HEEFT DAT FILMPJE OP INTERNET GEPROPT.
Ik merk inderdaad dat het FB topic een grote kontenlikkerij is geworden.quote:Op zaterdag 28 december 2013 16:32 schreef Madame_Paon het volgende:
Dat FB-topic heeft geen nut, want er gaat toch niks veranderen.
Mensen worden alleen uit de crew gezet als een admin hen weg wil heben zoals bij LethalNinja is gebeurd.
Maar dat gaan ze hier natuurlijk nooit toegeven.
Braddie, dit werkt nietquote:Op zaterdag 28 december 2013 16:34 schreef Blondje_93 het volgende:
Laat die jongen toch met rust. Je kan zeggen wat je wil maar gelijk heeft ie wel.
Mods als motorbloempje die een user helemaal af gaat zeiken.. Sorry hoor, maar word dan ook geen mod! Bij deze stel ik dan ook voor haar die blauwe kleur af te nemen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |