Gewoon niet betalen.quote:Op zaterdag 28 december 2013 16:55 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Zolang mensen voor dat forum betalen zou dat wel de bedoeling moeten zijn dat er WEL over gesproken wordt.

Ik zou jou wel aannemen.quote:Op zaterdag 28 december 2013 16:51 schreef Chai het volgende:
[..]
Echt hè, kan binnen 10 minuten al zien (ik ben sherlockmeesteres) dat ik me alleen maar ellende op de hals zou halen.

bradley die werkt. Nu wordt ie mooiquote:

Scherpquote:

Dat zou de oplossing moeten zijn. Al is dat nog steeds geen excuus om betalende users wel met onprofessioneel gedrag van crewleden op te schepen.quote:

Je moet eens wat doen met de adviezen die men je geeft in plaats van te blijven janken en de slachtofferrol in te duiken.quote:Op zaterdag 28 december 2013 16:01 schreef Braddie het volgende:
Wat Piye al meld.
In dat forum deel komen mensen met problemen/klachten, die willen hun ei kwijt, en vervolgens is daar Motorbloempje die de users nog wel even wat meer komt afzeiken... ik vind het nergens op slaan...
Waarom is het forum deel er dan?
Post dan lekker in KLB.

Ik heb bijna 3 jaar gewerkt flipquote:Op zaterdag 28 december 2013 16:57 schreef Catch22- het volgende:
[..]
bradley die werkt. Nu wordt ie mooi

HET IS PATATquote:Op zaterdag 28 december 2013 16:59 schreef hoink581 het volgende:
IK GA FRIET HALEN. HOU DIT TOPIC LEVENDIG TOEDELEDOKIE.

Ik doe er wat mee, lees maar even wat pagina`s terug waarin ik het meld, geen zin om het weer te typen. Word er zo onderhand zelf moe van.quote:Op zaterdag 28 december 2013 16:59 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Je moet eens wat doen met de adviezen die men je geeft in plaats van te blijven janken en de slachtofferrol in te duiken.

Werk zonder sociale interactie ?quote:Op zaterdag 28 december 2013 16:59 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ik heb bijna 3 jaar gewerkt flip

Ik zei toch dat motorbloempje vroeger liever was dan nu. Zelf ook al eens ondervonden.quote:Op zaterdag 28 december 2013 16:55 schreef Leafeon672 het volgende:
Maar even serieus, ik lurk hier sinds 2008 en heb sinds 2011 een account. Een paar jaar geleden zag ik dat voornamelijk in SES motorbloempje een hele lieve mod was, maar sinds vorig jaar is ze behoorlijk zuur geworden. Zeker van een mod zou je dat niet verwachten.

Dus je gaat niet weg?quote:Op zaterdag 28 december 2013 16:54 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ik heb de excuses van Moblo geaccepteerd uiteraard, dus opgelost. SLOTJE!

Een muziek winkel heb je genoeg sociale interactie, dus neequote:Op zaterdag 28 december 2013 17:00 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Werk zonder sociale interactie ?

Ram haar dichtgegroeide punie met je stoomtrein dan.quote:Op zaterdag 28 december 2013 17:00 schreef Socios het volgende:
[..]
Ik zei toch dat motorbloempje vroeger liever was dan nu. Zelf ook al eens ondervonden.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |