Neequote:Op zaterdag 28 december 2013 15:35 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Dat ben jij met allemaal alter ego's ofzo?
René van Rijswijk al geweest?quote:Op zaterdag 28 december 2013 15:36 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Neemaar valt me erg op, elke keer Alkmaar en Alkmaardermeer is ook langs geweest
Zo heb ik nog niet één keer gezien dat mensen uit Overijssel het meest op een nummer hebben gestemd.quote:Op zaterdag 28 december 2013 15:36 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Neemaar valt me erg op, elke keer Alkmaar en Alkmaardermeer is ook langs geweest
Iemand hier uit het dorp die ik ken kwam ook voorbij.... na een nummer van Gavin Degraw.quote:Op zaterdag 28 december 2013 15:36 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 28 december 2013 15:37 schreef Doedezemaar het volgende:
Vriendin van mijn zusje die mee was vond de zanger wel een lekker stoere rocker, totdat hij aan de bar zijn cowboylaars uitdeed en er roze sokken met witte stipjes tevoorschijn kwamen......
Ja, gisteren.quote:
Kabouter Spillebeenquote:Op zaterdag 28 december 2013 15:37 schreef Doedezemaar het volgende:
Vriendin van mijn zusje die mee was vond de zanger wel een lekker stoere rocker, totdat hij aan de bar zijn cowboylaars uitdeed en er roze sokken met witte stipjes tevoorschijn kwamen......
Heel veel Zeeland is mij opgevallen. Noord Holland heb ik overigens ook nog niet gezien.quote:Op zaterdag 28 december 2013 15:37 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Zo heb ik nog niet één keer gezien dat mensen uit Overijssel het meest op een nummer hebben gestemd.
Zou inderdaad verboden moeten wordenquote:Op zaterdag 28 december 2013 15:38 schreef Micson het volgende:
Hierop stemmen is net als op de versie van One van Mary J. Blige stemmen in plaats van het origineel.
Ja, wie heeft dát er inderdaad in vredesnaam ingestemd.quote:Op zaterdag 28 december 2013 15:38 schreef Micson het volgende:
Hierop stemmen is net als op de versie van One van Mary J. Blige stemmen in plaats van het origineel.
Ik was vorig jaar slapen in Middelburg. Was verbaasd dat daar ook een beschaving isquote:Op zaterdag 28 december 2013 15:38 schreef Karina het volgende:
[..]
Heel veel Zeeland is mij opgevallen. Noord Holland heb ik overigens ook nog niet gezien.
He!quote:Op zaterdag 28 december 2013 15:39 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Ik was vorig jaar slapen in Middelburg. Was verbaasd dat daar ook een beschaving is
Noord Holland komt inderdaad ook niet vaak voor. Heb ik wel gezien.quote:Op zaterdag 28 december 2013 15:38 schreef Karina het volgende:
[..]
Heel veel Zeeland is mij opgevallen. Noord Holland heb ik overigens ook nog niet gezien.
Via Blof zijn ze ook redelijk goed vertegenwoordigd in de lijst.quote:Op zaterdag 28 december 2013 15:39 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Ik was vorig jaar slapen in Middelburg. Was verbaasd dat daar ook een beschaving is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |