En dat was een terechte opmerkingquote:Op zaterdag 28 december 2013 15:19 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik vergelijk ze absoluut niet met The DoorsZeg alleen dat zijn stem er daar even op leek.
Thanksquote:Op zaterdag 28 december 2013 15:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
En dat was een terechte opmerking
Ik ben ook mijn lengte gewendquote:Op zaterdag 28 december 2013 15:19 schreef Uccie het volgende:
[..]
Je moet nodig eens gaan slapen....de lat ligt wel heel laag deze week
Die lijkt zowaar nog op Barry Hay.quote:
Ik hoef ook geen schoonmoeders bij het Fokkenquote:Op zaterdag 28 december 2013 15:21 schreef Scorpion_17 het volgende:
Vriendjes! Verlost van schoonmoeders en andere plagen, dus nu eindelijk tijd goed te fokken(dat klinkt fout lol). Anyway: goedemiddag!
haha nu je het zegtquote:Op zaterdag 28 december 2013 15:21 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Die lijkt zowaar nog op Barry Hay.
Er zijn nog meer restaurants?quote:Op zaterdag 28 december 2013 15:21 schreef MaJo het volgende:
Boh wilde reserveren voor een restaurant morgen, zitten ze vol
Goedemiddag!quote:Op zaterdag 28 december 2013 15:21 schreef Scorpion_17 het volgende:
Vriendjes! Verlost van schoonmoeders en andere plagen, dus nu eindelijk tijd goed te fokken(dat klinkt fout lol). Anyway: goedemiddag!
Reserveren voor de KFC?quote:Op zaterdag 28 december 2013 15:21 schreef MaJo het volgende:
Boh wilde reserveren voor een restaurant morgen, zitten ze vol
Hey Scorpionquote:Op zaterdag 28 december 2013 15:21 schreef Scorpion_17 het volgende:
quote:Op zaterdag 28 december 2013 15:21 schreef Scorpion_17 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |