Turn on the Bright Lights is echt een tof album johquote:
Zijn stem leek er echt even opquote:
Doors en Floyd zijn wel goed jaquote:Op zaterdag 28 december 2013 15:18 schreef Karina het volgende:
Volgens mij ben ik een muziekbarbaar, the Doors, Pink Floyd, Dire Straits, Eagles vind ik allemaal maar meh.
Dit vind ik dan wel weer goed [ afbeelding ]
Goed dat je het zegt...straks weer even prikken.quote:
Blinded By The Light is niet zijn ding neequote:Op zaterdag 28 december 2013 15:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
Stevie Wonder vindt dit een leuk nummer.
Zou best in de top 2000 thuishorenquote:Op zaterdag 28 december 2013 15:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Turn on the Bright Lights is echt een tof album joh
quote:Op zaterdag 28 december 2013 15:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Vind ik vrij weinig aan als ik eerlijk benquote:Op zaterdag 28 december 2013 15:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja die is natuurlijk al blij als ie de weg terug kan vindenquote:Op zaterdag 28 december 2013 15:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
Stevie Wonder vindt dit een leuk nummer.
Zijn stem lijkt een beetje op die stemmen die je vaak bij dat soort post-punk hoort.quote:Op zaterdag 28 december 2013 15:18 schreef MaJo het volgende:
[..]
Zijn stem leek er echt even opEn niks mis met Interpol
Hij ziet het gewoon nietquote:Op zaterdag 28 december 2013 15:18 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Blinded By The Light is niet zijn ding nee
Stond bij mij dit jaar weer ergens bovenin mijn albumlijstquote:Op zaterdag 28 december 2013 15:18 schreef laxus13 het volgende:
[..]
[..]
Vind ik vrij weinig aan als ik eerlijk ben
Een enkel nummer vind ik wel 'aardig', maar het is niet mijn smaak verder. Ik vind het al snel te sloom.quote:Op zaterdag 28 december 2013 15:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Doors en Floyd zijn wel goed ja
Blij dat mijn koffie er al in zitquote:
Ik vergelijk ze absoluut niet met The Doorsquote:Op zaterdag 28 december 2013 15:18 schreef Doedezemaar het volgende:
Niks mis met Interpol, maar om ze nou met The Doors te vergelijken......
Je moet nodig eens gaan slapen....de lat ligt wel heel laag deze weekquote:Op zaterdag 28 december 2013 15:19 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Blij dat mijn koffie er al in zit
Antics is beterquote:Op zaterdag 28 december 2013 15:18 schreef laxus13 het volgende:
[..]
[..]
Vind ik vrij weinig aan als ik eerlijk ben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |