En dat was een terechte opmerkingquote:Op zaterdag 28 december 2013 15:19 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik vergelijk ze absoluut niet met The DoorsZeg alleen dat zijn stem er daar even op leek.
Thanksquote:Op zaterdag 28 december 2013 15:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
En dat was een terechte opmerking
Ik ben ook mijn lengte gewendquote:Op zaterdag 28 december 2013 15:19 schreef Uccie het volgende:
[..]
Je moet nodig eens gaan slapen....de lat ligt wel heel laag deze week
Die lijkt zowaar nog op Barry Hay.quote:
Ik hoef ook geen schoonmoeders bij het Fokkenquote:Op zaterdag 28 december 2013 15:21 schreef Scorpion_17 het volgende:
Vriendjes! Verlost van schoonmoeders en andere plagen, dus nu eindelijk tijd goed te fokken(dat klinkt fout lol). Anyway: goedemiddag!
haha nu je het zegtquote:Op zaterdag 28 december 2013 15:21 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Die lijkt zowaar nog op Barry Hay.
Er zijn nog meer restaurants?quote:Op zaterdag 28 december 2013 15:21 schreef MaJo het volgende:
Boh wilde reserveren voor een restaurant morgen, zitten ze vol
Goedemiddag!quote:Op zaterdag 28 december 2013 15:21 schreef Scorpion_17 het volgende:
Vriendjes! Verlost van schoonmoeders en andere plagen, dus nu eindelijk tijd goed te fokken(dat klinkt fout lol). Anyway: goedemiddag!
Reserveren voor de KFC?quote:Op zaterdag 28 december 2013 15:21 schreef MaJo het volgende:
Boh wilde reserveren voor een restaurant morgen, zitten ze vol
Hey Scorpionquote:Op zaterdag 28 december 2013 15:21 schreef Scorpion_17 het volgende:
quote:Op zaterdag 28 december 2013 15:21 schreef Scorpion_17 het volgende:
Dit is zo'n tweede menu gratis actie dus die vlieger gaat niet opquote:Op zaterdag 28 december 2013 15:22 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Er zijn nog meer restaurants?
Heel Nederland zit vol met McDonaldsenquote:Op zaterdag 28 december 2013 15:22 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dit is zo'n tweede menu gratis actie dus die vlieger gaat niet op
Daar is het ook voor bedoeld... om dat nummer in de top2000 te krijgen... stond er nl. niet in.quote:Op zaterdag 28 december 2013 15:21 schreef MaJo het volgende:
Ik vind die Come Together opmerking irritant, moet steeds aan the Beatles denken
Vooral dooie gastenquote:Op zaterdag 28 december 2013 15:22 schreef Jovatov het volgende:
Ik vind het wel leuk dat het café echt gasten van alle leeftijden trekt
Allebei de helft eten?quote:Op zaterdag 28 december 2013 15:22 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dit is zo'n tweede menu gratis actie dus die vlieger gaat niet op
quote:Op zaterdag 28 december 2013 15:23 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Heel Nederland zit vol met McDonaldsen
Oh echtquote:Op zaterdag 28 december 2013 15:23 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Daar is het ook voor bedoeld... om dat nummer in de top2000 te krijgen... stond er nl. niet in.
Dan heb je nog maar een kwartquote:
Zeker 30 secondenquote:Op zaterdag 28 december 2013 15:24 schreef Scorpion_17 het volgende:
Iemand een idee hoe ver de internetstream achterloopt? Kan hier alleen via internet luisteren, en heb t idee dattie flink achterloopt.
Janis Ian is bijna klaarquote:Op zaterdag 28 december 2013 15:24 schreef Scorpion_17 het volgende:
Iemand een idee hoe ver de internetstream achterloopt? Kan hier alleen via internet luisteren, en heb t idee dattie flink achterloopt.
Nee...ik weiger aan die discussie mee te doenquote:Op zaterdag 28 december 2013 15:24 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Dan heb je nog maar een kwart
Ik liep gisteren 1 minuut achter. Maar geestelijk was ik al 3 minuten aan het achterlopenquote:Op zaterdag 28 december 2013 15:24 schreef Scorpion_17 het volgende:
Peace zei dat... ik weet niet of het echt zo is. Het is wel zo dat het nummer er niet in stond en nu wel.quote:
Een minuut of zo.quote:Op zaterdag 28 december 2013 15:24 schreef Scorpion_17 het volgende:
Klopt, die mist. Heel raarquote:Op zaterdag 28 december 2013 15:23 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Daar is het ook voor bedoeld... om dat nummer in de top2000 te krijgen... stond er nl. niet in.
Dat krijg je al snel met zoveel goede nummers, dan vallen er wel eens een paar buiten.quote:Op zaterdag 28 december 2013 15:24 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Peace zei dat... ik weet niet of het echt zo is. Het is wel zo dat het nummer er niet in stond en nu wel.
Poep..mn wekkerradio ontvangt werkelijk niets anders dan radio hollandio ofzoquote:Op zaterdag 28 december 2013 15:24 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Ik liep gisteren 1 minuut achter. Maar geestelijk was ik al 3 minuten aan het achterlopen
Mobiel? iPad? Laptop?quote:Op zaterdag 28 december 2013 15:25 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Poep..mn wekkerradio ontvangt werkelijk niets anders dan radio hollandio ofzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |