De drumpartijen van Michael Jackson zijn ook niet bijzonder, allemaal basisbeatquote:Op zaterdag 28 december 2013 14:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
De drumpartijen van de Beatles zijn niet bijzonder en Ringo was altijd een beetje het, in dit geval vierde, wiel aan de wagen. En live kon hij het écht niet heel lang strak houden wordt inderdaad wel beweerd.
Kwestie van 3 dingen omdraaien, niet zo moeilijkquote:Op zaterdag 28 december 2013 14:59 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Had 'ie z'n drumstel maar moeten laten ombouwen
Maar ik heb ook het idee dat er minder praattijd voor de DJ's is in vergelijking met andere jaren.quote:Op zaterdag 28 december 2013 15:00 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Volgens mij valt het wel mee. Vooralsnog lukt het ook nog steeds om die tweeduizend nummers in 156 uur te proppen, maar ja, met Sander hebben ze er de laatste jaren ook wel een afkapper van jewelste bij.
Als protest?quote:Op zaterdag 28 december 2013 15:01 schreef FritsFlits het volgende:
Elke keert Bert Kaempfert op zetten tijdens de reclames
Minder praattijd is beter.quote:Op zaterdag 28 december 2013 15:02 schreef Micson het volgende:
[..]
Maar ik heb ook het idee dat er minder praattijd voor de DJ's is in vergelijking met andere jaren.
Of ik beeld het me allemaal in, dat kan ook natuurlijk.
Volgens mij ook hoorquote:Op zaterdag 28 december 2013 15:02 schreef Micson het volgende:
[..]
Maar ik heb ook het idee dat er minder praattijd voor de DJ's is in vergelijking met andere jaren.
Of ik beeld het me allemaal in, dat kan ook natuurlijk.
Ja, 303.quote:Op zaterdag 28 december 2013 15:03 schreef Uccie het volgende:
Staat Une Belle Histoire er in de versie van Michel Fugain ook in?
quote:Op zaterdag 28 december 2013 14:52 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Ik las het en de stream liep achter
Deed ik als kind wel hoor, single van Swinging safari kon ik uren achter elkaar luisterenquote:Op zaterdag 28 december 2013 15:03 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
De hele dag naar Bert Kaempfert luisteren lijkt me ook wel redelijk geestdodend.
Zowaar hoger dan deze.quote:Op zaterdag 28 december 2013 15:03 schreef Uccie het volgende:
Op 303.quote:Op zaterdag 28 december 2013 15:03 schreef Uccie het volgende:
Gelukkigquote:
Heb ik nog gebruikt als filler bij een ochtendprogrammaquote:Op zaterdag 28 december 2013 15:04 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Deed ik als kind wel hoor, single van Swinging safari kon ik uren achter elkaar luisteren
Dat basloopjequote:Op zaterdag 28 december 2013 15:04 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Deed ik als kind wel hoor, single van Swinging safari kon ik uren achter elkaar luisteren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |