Nonsens, heb al een handvol mensen daar stevig voor moeten waarschuwen hier.quote:Op woensdag 22 januari 2014 15:01 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Rot op man. Er is in dit topic maar één die op de man speelt
maar dat ze nooit met voorbeelden komen is ook een tikje vreemd.quote:Op woensdag 22 januari 2014 15:02 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Toch vreemd dat je dit verwijt steeds krijgt van steeds meer mensen
Behalve als de een blauwe naam hebtquote:Op woensdag 22 januari 2014 15:01 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Je krijgt geen ban voor enkel gedrag in dit topic, wees gerust.
Maar goed, je klaagt dus dat er opgetreden wordt wanneer je weer op de man speelt? Tja zo werkt dat nu eenmaal, op de inhoud, op de ideologie, op de gevolgen daarvan mag je keihard zijn maar je discussiepartners persoonlijk proberen aan te vallen wordt niet geaccepteerd, dat weet je toch onderhand?
Nonsens.quote:Op woensdag 22 januari 2014 15:03 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Behalve als de een blauwe naam hebt
Ik speel nergens op de man, ik kaart slechts dingen aan die overduidelijk zijn. Je gebruikt dit topic als speeltuin om zelf om de man te spelen, mensen belachelijk te maken en om ze daarna te laten bannen.quote:Op woensdag 22 januari 2014 15:02 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Nonsens, heb al een handvol mensen daar stevig voor moeten waarschuwen hier.
Als je het over zijn functioneren hebt (de inhoud) dan wordt dat gezien als op de man spelen door hem.quote:Op woensdag 22 januari 2014 15:04 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ik speel nergens op de man, ik kaart slechts dingen aan die overduidelijk zijn. Je gebruikt dit topic als speeltuin om zelf om de man te spelen, mensen belachelijk te maken en om ze daarna te laten bannen.
Kansloos en triest.
Je hebt geen van mijn posts verwijderd, dus yay!quote:Op woensdag 22 januari 2014 15:08 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Ehm, dat is bepaald niet waar. Heb redelijk wat rommel van je moeten opruimen.
Hier speel jij op de manquote:Op woensdag 22 januari 2014 14:57 schreef 99.999 het volgende:
Ik haal toch ook niet pakweg jouw geaardheid er bij in discussies?
Dat zeg ik niet maar een libertarische samenleving zonder eigendomsrecht en zelfbeschikking is geen libertarische maatschappij . Hoe je freeriden er nu weer bij probeert te trekken, wat toch duidelijk een gevolg is van de zogenaamde sociale maatschappijen, ontgaat me eigenlijk.quote:Op woensdag 22 januari 2014 14:58 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Dus een libertarische samenleving kan alleen bestaan bij de gratie van een moderne westerse rechtsstaat die dat garandeert? Toch stiekem dat freeriden?
Ze komen ook van niks, dit is eigenlijk net zo'n discussie als met de industriële revolutie waarvan je vaak hoort hoe slecht het toen wel niet was maar waar vergelijk je het dan mee, met hoe het daarvoor was of hoe het nu is?quote:maar je zou toch mogen verwachten dat decennia lang zonder zo'n nare overheid positief zou moeten werken? Of is dat alleen in hele specifieke omstandigheden?
nee, ik haal een voorbeeld van op de man spelen aan. Iets wat ik in discussies dus zelden doe en waar jij in grossiert. Maar mooi geweest, terug on topic.quote:
Waarmee je op de man speelt door het te noemenquote:Op woensdag 22 januari 2014 15:15 schreef 99.999 het volgende:
[..]
nee, ik haal een voorbeeld van op de man spelen aan.
En weer speel je op de manquote:en waar jij in grossiert
Nou, mod, doe er wat aan.quote:Op woensdag 22 januari 2014 15:07 schreef Tem het volgende:
Is dit het oude wijventopic? of gaan we gewoon weer ontopic?
Moderators op fok zijn niet echt geïnteresseerd in modereren (en internetgewijs zo ongeveer de slechtste moderators die ik tegen ben gekomen...).quote:
Ik denk dat er afgesproken is dat dit du_ke z'n feestje is. Broekje omlaag, mensen uitschelden en als ze wat terugzeggen gezellig bannen.quote:
Inderdaad, een hoop gezeur van diverse users hierboven.quote:Op woensdag 22 januari 2014 14:50 schreef 99.999 het volgende:
Kunnen jullie niet gewoon on-topic blijven in plaats van dit gezeur over mij elke keer? Nu moet ik weer opruimen.
Zeker jij hebt er een handje van mensen te beledigen.quote:Op woensdag 22 januari 2014 15:27 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ik denk dat er afgesproken is dat dit du_ke z'n feestje is. Broekje omlaag, mensen uitschelden en als ze wat terugzeggen gezellig bannen.
In dit topic? Dacht het niet.quote:Op woensdag 22 januari 2014 15:36 schreef deelnemer het volgende:
Zeker jij hebt er een handje van mensen te beledigen.
Houd nou eens op met je gezeur, de helft van dit topic staat inmiddvol met dat gewauwel over op de man spelen.quote:Op woensdag 22 januari 2014 15:27 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ik denk dat er afgesproken is dat dit du_ke z'n feestje is. Broekje omlaag, mensen uitschelden en als ze wat terugzeggen gezellig bannen.
Dat zal uiteindelijk toch een keer gaan gebeuren.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 20:07 schreef 99.999 het volgende:
Zou zeer bijzonder zijn wanneer ze ergens een zetel weten te scoren.
Dat kan. Er zijn meerdere splinters die zo hier en daar een zetel scoren. Bijvoorbeeld de NCPN, de groenen en zelfs decennia na Koekoek de Boerenpartij.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 21:31 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Dat zal uiteindelijk toch een keer gaan gebeuren.
Of omdat het om een vrij incompetent zooitje gaat dat niet in staat is een aansprekend verhaal aan te leveren? Altijd anderen de schuld geven is vaak niet zo sterk.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 21:46 schreef Pietverdriet het volgende:
Zolang nederlanders zelfs het idee van een republiek eng vinden, is eigen verantwoording doodeng, en daar profiteert de hogepriesterkaste van die hun eigen agenda pushen.
Kijk, een trol zonder zijn uniformquote:Op dinsdag 11 februari 2014 22:11 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Of omdat het om een vrij incompetent zooitje gaat dat niet in staat is een aansprekend verhaal aan te leveren? Altijd anderen de schuld geven is vaak niet zo sterk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |