Plaats 3 en 4 van de 1500m zijn eigenlijk al kansloos om te plaatsen op eigen kracht.quote:Op zaterdag 28 december 2013 14:55 schreef Remzz het volgende:
[..]
In deze vorm moeten de Mulders zich wel kunnen plaatsen, dan kun je de hele matrix bijna weggooien.
Dat waren ze vooraf ook alquote:Op zaterdag 28 december 2013 14:57 schreef Montov het volgende:
[..]
Plaats 3 en 4 van de 1500m zijn eigenlijk al kansloos om te plaatsen op eigen kracht.
Het kunnen ook zo maar Otterspeer,Groothuis,De Vries en Nuis worden.Dan wordt het wel lastig allemaalquote:Op zaterdag 28 december 2013 14:55 schreef Remzz het volgende:
[..]
In deze vorm moeten de Mulders zich wel kunnen plaatsen, dan kun je de hele matrix bijna weggooien.
Het is een soort Anni Friesinger, alleen dan met iets andere looks en zonder Duits accent. En ze zegt niet elke keer dat ze niet zoveel met Pechstein heeft.quote:Op zaterdag 28 december 2013 14:49 schreef TheArt het volgende:
[..]
Dat doet ze de hele tijdZe komt nooit met wat nieuws.
http://www.schaatsstatist(...)tats=001&event=10000quote:Op zaterdag 28 december 2013 15:01 schreef TheArt het volgende:
Kan iemand de rondetijden van het NK afstanden van dit jaar vinden? Kan alleen een PDF'je met de uitslag vinden, maar daar staan geen doorkomsttijden bij.
Toen je nog achter het scorebord zatquote:Op zaterdag 28 december 2013 15:02 schreef tong80 het volgende:
Deze opa is nog van de tijd dat je won in de 15 minuten
En de tijden bijhield met het schema uit de krant.quote:Op zaterdag 28 december 2013 15:03 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Toen je nog achter het scorebord zat
En dan weer een eindsprint eruit persen.quote:Op zaterdag 28 december 2013 15:12 schreef Remzz het volgende:
Ted Jan gaat uiteraad weer helemaal kapot.
Mooie opwarming al voor de overige ritten.quote:
Bob de Vries volgens mij ookquote:Op zaterdag 28 december 2013 15:19 schreef Remzz het volgende:
Volgensmij is die Ted Jan een hele vreemde vogel.
quote:
Nu je het zegtquote:Op zaterdag 28 december 2013 15:24 schreef franklop het volgende:
De vergelijking met Laurens ten Dam is al vaker gemaakt zeker?
LtD is een combinatie van Bloemen en Groeneveldquote:Op zaterdag 28 december 2013 15:24 schreef franklop het volgende:
Dat is ook al een vreemde vogel.quote:Op zaterdag 28 december 2013 15:24 schreef franklop het volgende:
quote:Op zaterdag 28 december 2013 15:25 schreef TheVulture het volgende:
Jillert Anema vind ik echt zo'n vreselijke vent... Bob en hij verdienen elkaar
Je bent zelf een vreemde vogel.quote:Op zaterdag 28 december 2013 15:25 schreef Felagund het volgende:
[..]
Dat is ook al een vreemde vogel.
quote:Op zaterdag 28 december 2013 15:25 schreef Montov het volgende:
Leuke rit. Mooie tijden.
"Je ziet dat ze tegen elkaar rijden", zal Deut wel zeggen.
Wel altijd goed voor een paar mooie quotesquote:Op zaterdag 28 december 2013 15:25 schreef TheVulture het volgende:
Jillert Anema vind ik echt zo'n vreselijke vent... Bob en hij verdienen elkaar
quote:Op zaterdag 28 december 2013 15:25 schreef DeLuna het volgende:
Waarom die vergelijking tussen Laurens ten Dam en TJ Bloemen?
Oh wtfquote:Op zaterdag 28 december 2013 15:31 schreef franklop het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
duidelijk toch?
twitter:HersmanM twitterde op zaterdag 28-12-2013 om 15:28:13Knappe 10km's so far. Maar we gaan naar baanrecord. Nu in pauze optreden van @LeonieMeijer Leuk, uit Sassenheim ;-) reageer retweet
Wie weet verrast ze wel..quote:Op zaterdag 28 december 2013 15:37 schreef rubbereend het volgende:
Met alle respect Nauta gaat niet om de medailles meedoen dus om daar nu een calamiteit voor te gebruiken
Ik zie haar zo top-5 eindigen. En op zo'n dag weet je nooit wat er gaat gebeuren. En nee, dat zie ik Van der Weijden niet doen.quote:Op zaterdag 28 december 2013 15:37 schreef rubbereend het volgende:
Met alle respect Nauta gaat niet om de medailles meedoen dus om daar nu een calamiteit voor te gebruiken
ja zo kun je iedereen wel tot een mogelijke verrassing bombarderen.quote:
eerst maar eens kijken wat er allemaal nog gebeurd, zoveel calamiteitenplekken zijn er niet.quote:Maar hier moet wel een statement over komen.
Nou inderdaad, misselijke ventquote:Op zaterdag 28 december 2013 15:39 schreef TheVulture het volgende:
Mijn god wat een kwallebak die Anema: "Ik vind 4.03 te langzaam om naar de Spelen te gaan"
Ik ookquote:Ik mag hopen dat Bob straks op een tiende de Spelen mist door een mislukte wissel, eens kijken wie er dan piept
ik hoop dat ie OP de spelen op het rechte eind op z'n plaat valt, en anema in de val meeneemt.quote:Op zaterdag 28 december 2013 15:39 schreef TheVulture het volgende:
Mijn god wat een kwallebak die Anema: "Ik vind 4.03 te langzaam om naar de Spelen te gaan"
Ik mag hopen dat Bob straks op een tiende de Spelen mist door een mislukte wissel, eens kijken wie er dan piept
Dit bedoel je niet serieus toch?quote:Op zaterdag 28 december 2013 15:42 schreef swimmie86 het volgende:
Die Anema is toch wel een kwallebak zeg.
Laat hem eerst maar eens 4.03 rijden op de 3 kilometer.
Omdat Ter Mors nogal gezien werd als grote kanshebster op minstens gewoon een medaille, zeg maar.quote:Op zaterdag 28 december 2013 15:42 schreef MiLalaa het volgende:
dat gemiep over die boring Ter Mors trouwens btw... die was helemaal nergens. Dus waarom ze die nou ineens in het verhaal betrekken. Ja ziek geweest, hartstikke zielug hoor. Annette ook vorig jaar, en dat heeft een lange nasleep.
Ik ga natuurlijk wel lachen als 4:03 gewoon genoeg blijkt voor goud.quote:Op zaterdag 28 december 2013 15:42 schreef Remzz het volgende:
4:03 is in de world cup's helemaal niet zo vaak gereden, je zou er na Sablikova en Pechtstein vaak 2/3/4/5e mee zijn geworden.
om aan vier rijdsters te komenquote:Op zaterdag 28 december 2013 15:43 schreef heywoodu het volgende:
Die van de Telegraaf met z'n skate-off met zelfs de nummer 5
Je bent wel groot fan he?quote:Op zaterdag 28 december 2013 15:42 schreef MiLalaa het volgende:
dat gemiep over die boring Ter Mors trouwens btw... die was helemaal nergens. Dus waarom ze die nou ineens in het verhaal betrekken. Ja ziek geweest, hartstikke zielug hoor. Annette ook vorig jaar, en dat heeft een lange nasleep.
Omdat de kans op een medaille met Ter Mors normaal gesproken groter had geweest, maar goed Ter MOrs kan de 1500 nog doen en de ploegenachtervolgingquote:Op zaterdag 28 december 2013 15:42 schreef MiLalaa het volgende:
Inderdaadquote:Op zaterdag 28 december 2013 15:43 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik ga natuurlijk wel lachen als 4:03 gewoon genoeg blijkt voor goud.
Zal wel niet natuurlijk. Maar gewoon puur voor Anema
Dacht je van Raymond Kerckhoffs af te zijnquote:Op zaterdag 28 december 2013 15:43 schreef heywoodu het volgende:
Die van de Telegraaf met z'n skate-off met zelfs de nummer 5
wel ver achter Wüst, dus dan zit ja al op z'n best op plaats vier na die damesquote:Op zaterdag 28 december 2013 15:42 schreef Remzz het volgende:
4:03 is in de world cup's helemaal niet zo vaak gereden, je zou er na Sablikova en Pechtstein vaak 2/3/4/5e mee zijn geworden.
Waarom 4?quote:Op zaterdag 28 december 2013 15:43 schreef rubbereend het volgende:
[..]
om aan vier rijdsters te komen
Waarom denk jequote:Op zaterdag 28 december 2013 15:40 schreef TheArt het volgende:
Waarom vragen ze Jillert in godsnaam. Die man heeft nog nooit een vrouw van dichtbij gezien
dubbele skateoffquote:
zodat niemand alleen hoeft te rijden.quote:
Het zou dan toch maar om 2 vrouwen gaan? Of allebei alleen, of tegen elkaar. Klaar.quote:Op zaterdag 28 december 2013 15:45 schreef franklop het volgende:
[..]
zodat niemand alleen hoeft te rijden.
Of allemaal alleen natuurlijk
twee ritten met twee rijdsters, zoals dat vaak gedaan is bij skate offs op langere afstandenquote:
4.03 met 990 hPa is gewoon subtop...daar heeft Anema op zich een punt. Het zou best kunnen dat ze in Sochi met 1030 hPa ofzo moeten rijden. Dat zou 4.03 zomaar de winnende tijd kunnen zijn, maar dat is appels met peren vergelijken.quote:Op zaterdag 28 december 2013 15:43 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik ga natuurlijk wel lachen als 4:03 gewoon genoeg blijkt voor goud.
Zal wel niet natuurlijk. Maar gewoon puur voor Anema
Ik vind het gewoon een kansloze opmerking.quote:Op zaterdag 28 december 2013 15:45 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
4.03 met 990 hPa is gewoon subtop...daar heeft Anema op zich een punt. Het zou best kunnen dat ze in Sochi met 1030 hPa ofzo moeten rijden. Dat zou 4.03 zomaar de winnende tijd kunnen zijn, maar dat is appels met peren vergelijken.
In 2010 was je met 4.03 gewoon tweede geworden.quote:Op zaterdag 28 december 2013 15:39 schreef TheVulture het volgende:
Ik mag hopen dat Bob straks op een tiende de Spelen mist door een mislukte wissel, eens kijken wie er dan piept
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |