Like + 1quote:Op zaterdag 28 december 2013 12:56 schreef bondage het volgende:
Je kunt precies zien wanneer het spannend was qua weer![]()
Grafiekje voor deze reeks:
[ afbeelding ]
Voor het westen wel, dat is wat teltquote:Op zaterdag 28 december 2013 14:57 schreef aloa het volgende:
Ziet er niet hoopvol uit met de jaarwisseling.
[ afbeelding ]
Of het gaat gewoon regenen.quote:Op zaterdag 28 december 2013 15:00 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Voor het westen wel, dat is wat telt
Denk dat ik maar blokken natrium ga afsteken met nieuwjaar.quote:Op zaterdag 28 december 2013 14:57 schreef aloa het volgende:
Ziet er niet hoopvol uit met de jaarwisseling.
[ afbeelding ]
Blussen met fosforquote:Op zaterdag 28 december 2013 15:17 schreef DemonRage het volgende:
[..]
Denk dat ik maar blokken natrium ga afsteken met nieuwjaar.
Noujah... afsteken. Het gaat vanzelf in de regen.
Had meegedaan met een voorspelling en won daarmee deze prijs. Niet de hoofdprijs helaasquote:
Dat is jammerquote:Op zaterdag 28 december 2013 14:55 schreef aloa het volgende:
[..]
Dat wil ik ook winnen...die oude van me is stuk.
Wat was er tussen de 15e en 20e van juni? Ik was toen niet helemaal op aarde zeg maar.quote:Op zaterdag 28 december 2013 12:56 schreef bondage het volgende:
Je kunt precies zien wanneer het spannend was qua weer![]()
Grafiekje voor deze reeks:
[ afbeelding ]
http://zoeken.fok.nl/zoek(...)ck&status[]=centraalquote:Op zaterdag 28 december 2013 20:44 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Wat was er tussen de 15e en 20e van juni? Ik was toen niet helemaal op aarde zeg maar.
Ik kijk echt weer uit naar stevige onweerscomplexenquote:Op zaterdag 28 december 2013 20:50 schreef bondage het volgende:
[..]
http://zoeken.fok.nl/zoek(...)ck&status[]=centraal
Dondersgeil inderdaad.quote:Op zaterdag 28 december 2013 21:01 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Ik kijk echt weer uit naar stevige onweerscomplexen
Volgens een heleboel mensen die ik vandaag in de stad zag lopen was die kou er echt wel.quote:
Allemaal relatief. De shirts komen ook weer uit de kast als het 13 graden is in het voorjaar. In de zomer hebben de mensen dan weer jassen aanquote:Op zaterdag 28 december 2013 23:06 schreef Gwywen het volgende:
[..]
Volgens een heleboel mensen die ik vandaag in de stad zag lopen was die kou er echt wel.
8 graden met een muts en handschoenen, wat moet er van die mensen worden als het een keer onder nul duikelt?
Idd, de meeste mensen doen bijv. standaard vanaf oktober al een sjaal om, ongeacht de temperatuur.quote:Op zaterdag 28 december 2013 23:54 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Allemaal relatief. De shirts komen ook weer uit de kast als het 13 graden is in het voorjaar. In de zomer hebben de mensen dan weer jassen aan
15 graden in de lente en iedereen loopt in een tshirtquote:Op zaterdag 28 december 2013 23:54 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Allemaal relatief. De shirts komen ook weer uit de kast als het 13 graden is in het voorjaar. In de zomer hebben de mensen dan weer jassen aan
Komt door t heldere weer s nachts. Wanneer er bewolking is, werkt deze als n soort isolatielaag waardoor t warmer blijft.quote:Op zondag 29 december 2013 09:35 schreef Ajaxfan het volgende:
Gevoelstemperatuur kukelt wel hard naar beneden zodra het donker word nu of ligt dat aan mij? Regelmatig een ijslaagje op de auto's hier terwijl het niet zou moeten vriezen qua temperatuur.
Draagtijd van een dolfijn is 12 maanden, oftewel een oppasser heeft 12 maanden geleden niet goed opgelet. Maar om daar nou nieuws van te maken...quote:Op zondag 29 december 2013 11:08 schreef GekkePoes het volgende:
Zelfs de dolfijnen vinden dat het nog geen winter is
Eerste wintergeboorte dolfijn Harderwijk
Ja, die draagtijd wist ikquote:Op zondag 29 december 2013 11:31 schreef Resistor het volgende:
[..]
Draagtijd van een dolfijn is 12 maanden, oftewel een oppasser heeft 12 maanden geleden niet goed opgelet. Maar om daar nou nieuws van te maken...
Oh ja, wintertijd, vakantietijd, en een jong dolfijntje is een leuke attractie
Ik heb geen feestboek en kan het niet bekijken.quote:Op maandag 30 december 2013 20:47 schreef SpeedyGJ het volgende:
Even met weerstation bezig geweest + panorama's gemaakt
Dankquote:Op maandag 30 december 2013 22:33 schreef Rica het volgende:
Nog gefeliciteerd met je nieuwe weerstation
[..]
Ik heb geen feestboek en kan het niet bekijken.
Zelfdequote:Op dinsdag 31 december 2013 19:51 schreef -CRASH- het volgende:
Iedereen voor 2014 een:
Koud, Warm.
Bewolkt, Zonnig.
Nat, Droog.
Saai of extreem weertype
Het zelfde!quote:Op dinsdag 31 december 2013 19:51 schreef -CRASH- het volgende:
Iedereen voor 2014 een:
Koud, Warm.
Bewolkt, Zonnig.
Nat, Droog.
Saai of extreem weertype
Kan dat wel?quote:Op woensdag 1 januari 2014 02:01 schreef Djeez het volgende:
Ik hoop dat 2014 nog droger wordt dan tussen de benen van mijn ex...
wat is een beetje prijs voor zoiets?. Voor b.v. 150 euro heb je dan wat?quote:Op woensdag 1 januari 2014 10:55 schreef SpeedyGJ het volgende:
Altijd makkelijk om dat te weten.
En uiteraard niet onbelangrijk is wat je er mee wil doen, wil je pc aansluiting of niet etc.
Een station zonder pc aansluiting zou je al klaar zijn met rond de 100 euro.quote:Op woensdag 1 januari 2014 11:17 schreef aloa het volgende:
[..]
wat is een beetje prijs voor zoiets?. Voor b.v. 150 euro heb je dan wat?
Realtime is wel mooier natuurlijk.quote:Op woensdag 1 januari 2014 11:31 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Een station zonder pc aansluiting zou je al klaar zijn met rond de 100 euro.
Met pc aansluiting reken maar richting de 200 euro maar dit hangt wel vanaf hoe nauw je het geeft met de weergegevens en interval daarvan.
Neem je genoege met 30 seconden tot 2min interval dan is de prijs rond de 175 voldoende. Wil je realtime dus rond 4seconden betaal je dus wat meer maar goed dan heb je uiteraard wel de actuele situatie die er dan op dat moment speelt, je kan kijken naar de la crosse versies die dit hebben. Wil je sneller dan 4 sec dan kom je uit op de davis vue die uiteraard wel wat duurder is rond 340 euro zonder pc aansluiting.
Ik zal vanavond wel een uitgebreid verslag van maken voor de keuzes van de weerstation, misschien maakt dit wel wst makkelijker voor de users.
Dat is altijd mooier, helaas zijn er weinig stations met pc aansluiting die dit hebben, vind dit wel een gemis.quote:
Compenseert de lente van 2013 een beetje.quote:
quote:Op woensdag 1 januari 2014 14:04 schreef Kentekenplaat het volgende:
Wat mij betreft mag de temperatuur vanaf nu weer richting de 20 graden.
En een behoorlijke spreiding/ onzekerheid, alhoewel dit nog niet eerder op de pluim te zien was. Januari is gemiddeld genomen wel gewoon kouder dan december natuurlijkquote:Op woensdag 1 januari 2014 12:54 schreef aloa het volgende:
Gemiddelde gaat wel naar beneden op LT
[ afbeelding ]
Ja tot aan mei ofzo met die achterlijke koude windquote:Op woensdag 1 januari 2014 15:20 schreef RemcoW23 het volgende:
Vorig jaar was er een koudegolf midden januari toch?
En voor mijn gevoel duurde die tot in juni.quote:Op woensdag 1 januari 2014 15:20 schreef RemcoW23 het volgende:
Vorig jaar was er een koudegolf midden januari toch?
Had jij vorig jaar niet al je spullen moeten verkopen vanwege een persoonlijke situatie? In dat geval erg mooi dat je weer kunt meten! Hoe dan ook veel plezier ermee!quote:Op dinsdag 31 december 2013 16:58 schreef SpeedyGJ het volgende:
En net als vorig jaar hangt het weerstation boven dak
Jawel toen ik mijn Vue hier ging plaatsen werd dit uiteindelijk op 31 december gedaan, en vandaag opnieuw
Mijn weerstation is dus binnen gekomen
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |