Ik vind dat niet verfrissend. Dat doet -ie maar in interviews of buiten de uitzending om. Als ik de Top 2000 luister, zit ik niet te wachten op zo'n Stenders die bij It's A Sin nog eens gaat uitleggen wat "petshoppen" is. Terwijl de bandnaam daar niks mee te maken heeft.quote:Op zaterdag 28 december 2013 02:39 schreef Martinello het volgende:
[..]
Ik vind het altijd wel verfrissend als een deejay zijn mening laat doorschemeren, ook als ik het er niet mee eens ben.
quote:Op zaterdag 28 december 2013 02:39 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ik denk dat ik een poging ga wagen om in slaap te geraken.
Is dat al beter?
Agree to disagree.quote:Op zaterdag 28 december 2013 02:41 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik vind dat niet verfrissend. Dat doet -ie maar in interviews of buiten de uitzending om. Als ik de Top 2000 luister, zit ik niet te wachten op zo'n Stenders die bij It's A Sin nog eens gaat uitleggen wat "petshoppen" is. Terwijl de bandnaam daar niks mee te maken heeft.
Maar op een gegeven moment weet je wie het zegt hè. Ik neem de mening van die man niet serieus en ik heb hem verder niet nodig om mijn muzieksmaak te ontwikkelen. DJ's zijn minder belangrijk dan ze soms denken; zeker anno 2013.
Nou, dan maar niet.quote:
Ik vrees van wel.quote:Op zaterdag 28 december 2013 02:42 schreef Zaktabak het volgende:
Wacht, heb ik nou Soft Cell gemist?!!
Ja, helaas. Die is aan het begin van dit uur al gedraaid.quote:Op zaterdag 28 december 2013 02:42 schreef Zaktabak het volgende:
Wacht, heb ik nou Soft Cell gemist?!!
Jij zou het toilet vereren tijdens deze shitquote:
Dat heb ik tijdens Ellen ten Damme en de 3J's al gedaan. En om nu wéér te gaan toiletteren....quote:Op zaterdag 28 december 2013 02:43 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Jij zou het toilet vereren tijdens deze shit
Ordinairy World is geweldig, maar dat duurt nog even.quote:Op zaterdag 28 december 2013 02:44 schreef miep63 het volgende:
Ach, Duran Duran maakt het zo ruimschoots goed.
Je hebt overal zoveel schijt aan dat je stront tekort komt ?quote:Op zaterdag 28 december 2013 02:44 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Dat heb ik tijdens Ellen ten Damme en de 3J's al gedaan. En om nu wéér te gaan toiletteren....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |