Bij Geo3kant zou ik nu direct weten dat je trollde. Geo4kant is gecompliceerd.quote:Op zaterdag 28 december 2013 14:35 schreef Geo4kant het volgende:
Gewoon niks geven.. investeren in een doodlopende zaak is stom, wat ik al zei.. grijpen watj e grijpen kan, hopen dat je er een keer op mag kruipen en niet teveel moeite doen.
Zitten die vlakbij de Dam?quote:Op zaterdag 28 december 2013 14:36 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik weet niet of je hier langs komt
http://www.sterkamsterdam.nl/
quote:Op zaterdag 28 december 2013 14:35 schreef Geo4kant het volgende:
Gewoon niks geven.. investeren in een doodlopende zaak is stom, wat ik al zei.. grijpen watj e grijpen kan, hopen dat je er een keer op mag kruipen en niet teveel moeite doen.
Dat het bij je moeder werkt wil niet zeggen dat het overal gaat werken.quote:Op zaterdag 28 december 2013 14:35 schreef Geo4kant het volgende:
Kil ik hossel die chimeidsquote:Op zaterdag 28 december 2013 14:33 schreef Typisch het volgende:
[..]
luister niet naar sjaak joh, die hommo heeft er geen verstand van
Dan kom ik er niet langs denk ikquote:Op zaterdag 28 december 2013 14:39 schreef Tarado het volgende:
[..]
Nee einde Rozengracht, hoek Nassaukade
geef haar je lakenquote:Op zaterdag 28 december 2013 14:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dan kom ik er niet langs denk ik.
Ik zoek wel wat leuks nog,.
Hoe weet jij datquote:Op zaterdag 28 december 2013 14:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Insteken, doorhalen en af laten glijden.
Wait wut.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |