Jawel maar mijn portemenee gaat mee.quote:
Hustler TV, Private Spice etcquote:Op zaterdag 28 december 2013 13:38 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Dorcel TV zal er wel bij zittenis vaak standaard, net als het standaard is dat elke film eindigt met een gangbang/orgie
Dat was het idee toen ik de kadobon kocht voor kerst. Moet ze niet met sokken ofzo thuis komen.quote:Op zaterdag 28 december 2013 13:41 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
En dan s'avonds verwent worden met een lapdance in der nieuwe lingerie setje
quote:Op zaterdag 28 december 2013 13:42 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Dat was het idee toen ik de kadobon kocht voor kerst. Moet ze niet met sokken ofzo thuis komen.
quote:
Daar gaat GGMM over, DM's zullen zeer gewaardeerd worden.quote:Op zaterdag 28 december 2013 14:07 schreef Tyron het volgende:
[..]
Drizzy wanneer komt de uitslag van stemronde 2?
Duurt wel erg lang.
Voor vrouwen moet je altijd chocola halen.quote:Op zaterdag 28 december 2013 14:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nog niet.
Maar moest cadeau kopen en kom ik met een armoedige ketting van de hema.
Dan is het leven niet kut maar jouw smaak of je inkomsten.quote:Op zaterdag 28 december 2013 14:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nog niet.
Maar moest cadeau kopen en kom ik met een armoedige ketting van de hema.
Hmm. Bedankt. Ga ik vanavond halen.quote:Op zaterdag 28 december 2013 14:13 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Voor vrouwen moet je altijd chocola halen.
Wel goede chocolad he, geen chocoladereep van Verkade o.i.d.quote:Op zaterdag 28 december 2013 14:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hmm. Bedankt. Ga ik vanavond halen.
quote:Op zaterdag 28 december 2013 14:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hmm. Bedankt. Ga ik vanavond halen.
Ik ga vanavond sowieso nog naar Amsterdam. Kijken of er nog wat leuks open is.quote:Op zaterdag 28 december 2013 14:15 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Wel goede chocolad he, geen chocoladereep van Verkade o.i.d.
Haal een doosje bonbons bij de bakker.
Is moeilijk s'avondsquote:Op zaterdag 28 december 2013 14:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik ga vanavond sowieso nog naar Amsterdam. Kijken of er nog wat leuks open is.
luister niet naar sjaak joh, die hommo heeft er geen verstand vanquote:Op zaterdag 28 december 2013 14:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik ga vanavond sowieso nog naar Amsterdam. Kijken of er nog wat leuks open is.
Sjaak's zijn benadering lijkt me toch beterquote:Op zaterdag 28 december 2013 14:35 schreef Geo4kant het volgende:
Gewoon niks geven.. investeren in een doodlopende zaak is stom, wat ik al zei.. grijpen watj e grijpen kan, hopen dat je er een keer op mag kruipen en niet teveel moeite doen.
Bij Geo3kant zou ik nu direct weten dat je trollde. Geo4kant is gecompliceerd.quote:Op zaterdag 28 december 2013 14:35 schreef Geo4kant het volgende:
Gewoon niks geven.. investeren in een doodlopende zaak is stom, wat ik al zei.. grijpen watj e grijpen kan, hopen dat je er een keer op mag kruipen en niet teveel moeite doen.
Zitten die vlakbij de Dam?quote:Op zaterdag 28 december 2013 14:36 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik weet niet of je hier langs komt
http://www.sterkamsterdam.nl/
quote:Op zaterdag 28 december 2013 14:35 schreef Geo4kant het volgende:
Dat het bij je moeder werkt wil niet zeggen dat het overal gaat werken.quote:Op zaterdag 28 december 2013 14:35 schreef Geo4kant het volgende:
Kil ik hossel die chimeidsquote:Op zaterdag 28 december 2013 14:33 schreef Typisch het volgende:
[..]
luister niet naar sjaak joh, die hommo heeft er geen verstand van
Dan kom ik er niet langs denk ikquote:Op zaterdag 28 december 2013 14:39 schreef Tarado het volgende:
[..]
Nee einde Rozengracht, hoek Nassaukade
geef haar je lakenquote:Op zaterdag 28 december 2013 14:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dan kom ik er niet langs denk ik.
Ik zoek wel wat leuks nog,.
Hoe weet jij datquote:Op zaterdag 28 december 2013 14:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Insteken, doorhalen en af laten glijden.
Wait wut.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |