SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Third Round
Friday December 27
Wes Newton 4-1 Robert Thornton
Richie Burnett 3-4 Ian White
Evening Session (20:00 uur)
Simon Whitlock 4-0 Kevin Painter
Michael Smith 3-4 Peter Wright
Mark Webster v Raymond van Barneveld
Saturday December 28
Afternoon Session (13:30 uur)
Adrian Lewis v Mervyn King
James Wade v Devon Petersen
Michael van Gerwen v Gary Anderson
QUARTER FINALS
Evening Session (20:00 uur)
Peter Wright v Wes Newton
Ian White v Simon Whitlock
Sunday December 29 (20:00 uur)
MVG/Ganderson v Barneveld/Webster
Lewis/King v Petersen/Wade
Monday December 30 (20:00 uur)
Semi-Finals
Wednesday January 1 (21:00 uur)
Final
Format
Preliminary Round - Best of seven legs
First Round - Best of five sets
Second Round - Best of seven sets
Third Round - Best of seven sets
Quarter-Finals - Best of nine sets
Semi-Finals - Best of 11 sets
Final - Best of 13 sets
Prijzengeld
Winner - £250,000
Runner-up - £100,000
Semi-finalist - £50,000
Quarter-finalist - £25,000
Third round losers - £15,000
Second round losers - £10,000
First round losers - £6,000
Preliminary round losers - £3,500
Uitzendingen
Sky Sports
RTL7quote:De presentatie van het WK darts is in handen van Marcel Maijer en Koert Westerman. De analyses worden verzorgd door Co Stompé, Roland Scholten en Vincent van der Voort. Het commentaar door Jacques Nieuwlaat, Frank Vischschraper, Albert Mantingh en Niels de Ruiter. Meepraten met de uitzending kan via twitterSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Poll: Wie wint het WK?
• Phil Taylor
• Michael van Gerwen
• James Wade
• Adrian Lewis
• Raymond van Barneveld
• Iemand anders.
Tussenstand:
Ook een poll maken? Klik hier![]()
Barney is zelf te zwaar vuurwerkquote:Op zaterdag 28 december 2013 00:22 schreef danos het volgende:
Barney gaat een dik vuurwerkpakket kopen, met mooie pijlen!
Thornton lag er al uitquote:Op zaterdag 28 december 2013 00:23 schreef heywoodu het volgende:
Geen depressief hoofdschudden meer na 140's dit toernooi
Wright gaat sowieso wel.quote:Op zaterdag 28 december 2013 00:23 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Fuck nee
Dan liever Wright of Kimmie. Of zelfs Pipe
Die 1-0 World Championship stand tussen Webster en Barney is inmiddels 2-0.quote:Op zaterdag 28 december 2013 00:22 schreef Ajacied422 het volgende:
Webster heeft toch weer drie puike potten afgeleverd
Barney nog niet. De koning daarvan.quote:
Je zou bij jezelf eens na moeten denken hoe triest Barney dan wel niet is.quote:Op zaterdag 28 december 2013 00:24 schreef Swetsenegger het volgende:
Echt die Webster raakt al 3 wedstrijden geen flikker. Wat een sof. Hopelijk krijgt die in iedergeval 5-0 op z'n klote. De volgende ronde
Inderdaad, en de uitstraling van een supernerd.quote:Op zaterdag 28 december 2013 00:24 schreef Swetsenegger het volgende:
Echt die Webster raakt al 3 wedstrijden geen flikker. Wat een sof. Hopelijk krijgt die in iedergeval 5-0 op z'n klote. De volgende ronde
Dik triestquote:Op zaterdag 28 december 2013 00:24 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Je zou bij jezelf eens na moeten denken hoe triest Barney dan wel niet is.
Pure geilheidquote:Op zaterdag 28 december 2013 00:25 schreef RemcoW23 het volgende:
Die kop van Sjak als een ander praat![]()
Gewoon die kop van sjakquote:Op zaterdag 28 december 2013 00:25 schreef RemcoW23 het volgende:
Die kop van Sjak als een ander praat![]()
en vies lelijkquote:Op zaterdag 28 december 2013 00:25 schreef de_boswachter het volgende:
Die commentatoren zijn vies dik
Snelle Vinnie had het geredquote:Op zaterdag 28 december 2013 00:24 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Correctie: Andersonquote:Op zaterdag 28 december 2013 00:23 schreef Max23 het volgende:
Ach ja, ook al had Barney nu gewonnen, was die de volgende ronde kansloos afgedroogd door Van Gerwen.
Als het aan Daphne ligt komt hij dalijk al, hahahahsnapjequote:Op zaterdag 28 december 2013 00:26 schreef svann het volgende:
Hoe laat komt van Gerwen morgen?
Half vier?
James Wade is de coole nerdquote:Op zaterdag 28 december 2013 00:25 schreef Knaller het volgende:
[..]
Inderdaad, en de uitstraling van een supernerd.
Hahahahaa, maar eerst even playstationen.quote:Op zaterdag 28 december 2013 00:26 schreef MolFan het volgende:
[..]
Als het aan Daphne ligt komt hij dalijk al, hahahahsnapje
Misschien heeft Klaasen nog een leuke pica gestuurd.quote:Op zaterdag 28 december 2013 00:26 schreef MolFan het volgende:
[..]
Als het aan Daphne ligt komt hij dalijk al, hahahahsnapje
quote:Op zaterdag 28 december 2013 00:28 schreef Immerdebestebob het volgende:
Zou MvG zijn mails eindigen met 'Mvg MvG'?
quote:Op zaterdag 28 december 2013 00:28 schreef Geo4kant het volgende:
In Engeland waren er al veel overstromingen en wateroverlast, nu krijg je het gejank van Barney er ook nog eens bij![]()
Echt, wat een onsympathiek figuur.quote:Op zaterdag 28 december 2013 00:28 schreef Ajacied422 het volgende:
Genieten die frustraties omdat Barney eruit ligt, de meest onsportieve darter.
Jezusquote:Op zaterdag 28 december 2013 00:28 schreef Immerdebestebob het volgende:
Van zijn cobra.quote:Op zaterdag 28 december 2013 00:28 schreef Knaller het volgende:
[..]
Misschien heeft Klaasen nog een leuke pica gestuurd.
Kinderachtig.quote:Op zaterdag 28 december 2013 00:28 schreef Immerdebestebob het volgende:
quote:Op zaterdag 28 december 2013 00:28 schreef Geo4kant het volgende:
In Engeland waren er al veel overstromingen en wateroverlast, nu krijg je het gejank van Barney er ook nog eens bij![]()
Komt omdat ie zo´n super lekker geil wijf heefdquote:Op zaterdag 28 december 2013 00:29 schreef Caland het volgende:
Snap eigenlijk ook niet waarom Barney daar zo populair is.
Ik ook niet, een onsympathieke Nederlander is populairder daar dan veel Engelse spelers.quote:Op zaterdag 28 december 2013 00:29 schreef Caland het volgende:
Snap eigenlijk ook niet waarom Barney daar zo populair is.
Terecht. Nederland is superieur.quote:Op zaterdag 28 december 2013 00:31 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik ook niet, een onsympathieke Nederlander is populairder daar dan veel Engelse spelers.
ik vind hem wel leuk, ga zo door.quote:Op zaterdag 28 december 2013 00:28 schreef Immerdebestebob het volgende:
quote:Op zaterdag 28 december 2013 00:32 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
ik vind hem wel leuk, ga zo door.
Zo'n page three girl inderdaad, daar houden de Britten van.quote:Op zaterdag 28 december 2013 00:31 schreef SanAnt het volgende:
[..]
Komt omdat ie zo´n super lekker geil wijf heefd
heefdquote:Op zaterdag 28 december 2013 00:31 schreef SanAnt het volgende:
[..]
Komt omdat ie zo´n super lekker geil wijf heefd
GA gaat niet winnen van MvG. Derhalve onterechte geheime boodschap.quote:Op zaterdag 28 december 2013 00:32 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
ik vind hem wel leuk, ga zo door.
Wat een onkel met zijn grootspraak elke keer weer na een gewonnen partij. Volgende partij zoals nu ligt ie er gewoon uit.quote:
door 'overacting' vet te maken, ben je zelf ook vol overactingquote:Op zaterdag 28 december 2013 00:38 schreef MolFan het volgende:
Wel jammer nu moeten we de overacting van Barney missen
quote:Op zaterdag 28 december 2013 00:39 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
door 'overacting' vet te maken, ben je zelf ook vol overacting
twitter:ArjanvdGiessen twitterde op zaterdag 28-12-2013 om 00:37:16Barney: Heb slecht gespeeld. Miste steeds de belangrijke dubbels op hoge finishes. Nu ga ik 4 weken rust nemen. Ben er ziek van. #rtl7darts reageer retweet
Ik snap niet dat RTL dan niet zegt; Dan interviewen we je ook niet meer als je wint. Kijken wie het langer vol gaat houden.quote:Op zaterdag 28 december 2013 00:39 schreef Grifte het volgende:
Wat zijn de odds dat morgen bij de start van de middagshow Barney geen interview heeft gegeven?
twitter:ArjanvdGiessen twitterde op zaterdag 28-12-2013 om 00:39:23Barney wisselde tijdens de wedstrijd ook van shirt. "Ik had het enorm heet op het podium. Daarom schoon ander shirt." #rtl7darts reageer retweet
+6 kg dusquote:Op zaterdag 28 december 2013 00:39 schreef Pino112 het volgende:
twitter:ArjanvdGiessen twitterde op zaterdag 28-12-2013 om 00:37:16Barney: Heb slecht gespeeld. Miste steeds de belangrijke dubbels op hoge finishes. Nu ga ik 4 weken rust nemen. Ben er ziek van. #rtl7darts reageer retweet
VOLVRETEN IN DE SPORTSCHOOl!!!quote:Op zaterdag 28 december 2013 00:39 schreef Pino112 het volgende:
Barney houdt het langer vol natuurlijkquote:Op zaterdag 28 december 2013 00:39 schreef MolFan het volgende:
[..]
Ik snap niet dat RTL dan niet zegt; Dan interviewen we je ook niet meer als je wint. Kijken wie het langer vol gaat houden.
Als ie blijft verliezen wel jaquote:Op zaterdag 28 december 2013 00:40 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Barney houdt het langer vol natuurlijk
Ik denk sowieso dat hij niet meer bij de top 5 van de wereld zal komen.quote:Op zaterdag 28 december 2013 00:42 schreef DaKKiE1984 het volgende:
[..]
Als ie blijft verliezen wel ja
Webster is gewoon een goede darter ook al heeft hij weinig laten zien dit jaar net als onze RTLaymond.quote:Op zaterdag 28 december 2013 00:49 schreef Wombcat het volgende:
Was wel grappig hoe ze vooraf in de studio deden alsof Barney eigenlijk niet kon verliezen, maar dat uiteindelijk toch deed.
Deden ze bij Taylor ookquote:Op zaterdag 28 december 2013 00:49 schreef Wombcat het volgende:
Was wel grappig hoe ze vooraf in de studio deden alsof Barney eigenlijk niet kon verliezen, maar dat uiteindelijk toch deed.
Het verlies van Barney vandaag is ongeveer net zo groot als het verlies van Taylor vorige week.quote:
Haha ja, bijnaquote:Op zaterdag 28 december 2013 00:54 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Het verlies van Barney vandaag is ongeveer net zo groot als het verlies van Taylor vorige week.
echt nietquote:Op zaterdag 28 december 2013 00:54 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Het verlies van Barney vandaag is ongeveer net zo groot als het verlies van Taylor vorige week.
Nee joh.quote:Op zaterdag 28 december 2013 00:54 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Die 'idioot' heeft het darts hier wel op de kaart gezet.quote:Op zaterdag 28 december 2013 00:47 schreef Fiorano het volgende:
Beter gaat ie met pensioen. Ouwe seniele idioot
Precies! Zonder Barney had dit topic in principe nooit bestaan.quote:Op zaterdag 28 december 2013 00:58 schreef Thomas-sama het volgende:
[..]
Die 'idioot' heeft het darts hier wel op de kaart gezet.
Roland Scholten gooide toen ook al jaren, alleen heeft Roland niet de uitstraling om ook maar iets op de kaart te zettenquote:Op zaterdag 28 december 2013 00:59 schreef Knaller het volgende:
[..]
Precies! Zonder Barney had dit topic in principe nooit bestaan.
Wow diepe shit eigenlijk.
Klopt, alleen had ie allang moeten stoppen.quote:Op zaterdag 28 december 2013 00:58 schreef Thomas-sama het volgende:
[..]
Die 'idioot' heeft het darts hier wel op de kaart gezet.
quote:Op zaterdag 28 december 2013 00:54 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Ik kan mij niet voorstellen dat zonder Barney (en z'n successen) het darten in Nederland zou zijn opgepikt.quote:Op zaterdag 28 december 2013 01:02 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Roland Scholten gooide toen ook al jaren, alleen heeft Roland niet de uitstraling om ook maar iets op de kaart te zetten
The Tripod
Onzin. Vorig jaar zat hij nog in de halve finale.quote:Op zaterdag 28 december 2013 01:27 schreef Dreassic het volgende:
Sinds Taylor hem op zijn plaats heeft gezet een aantal jaren geleden is Barney geen schim meer van zijn BDO periode. Van kampioen naar middenmaat.
Maar het is niet meer de Knarrenveld die overal nr 1 stond en zich superieur achtte .quote:Op zaterdag 28 december 2013 01:39 schreef polderturk het volgende:
[..]
Onzin. Vorig jaar zat hij nog in de halve finale.
Hij heeft altijd in de schaduw van Phil Taylor gestaan hoor.quote:Op zaterdag 28 december 2013 01:41 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Maar het is niet meer de Knarrenveld die overal nr 1 stond en zich superieur achtte .
Wright - Van Gerwen is alleen als ze beide de finale halen, maar het staat 6-17 voor MVG.quote:Op zaterdag 28 december 2013 01:53 schreef polderturk het volgende:
Ik weet niet of MvG gaat winnen van een Wright in zijn hiidige vorm.
die heeft tenminste nog 2 goede wedstrijden gegooid. Het is wel een enorme lul om van deze Webster te verliezen natuurlijk.quote:Op zaterdag 28 december 2013 00:24 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Iedereen heeft nagelaten om de deur voor Webster echt dicht te doen. Suljovic stond te rammen als een gek, Henderson had matchdarts, Barney zat in een zetel.quote:Op zaterdag 28 december 2013 09:50 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
die heeft tenminste nog 2 goede wedstrijden gegooid. Het is wel een enorme lul om van deze Webster te verliezen natuurlijk.
Dat is wat ik bedoel. Webster heeft geen wedstrijden gewonnen, zijn tegenstanders hebben verloren.quote:Op zaterdag 28 december 2013 10:15 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Iedereen heeft nagelaten om de deur voor Webster echt dicht te doen. Suljovic stond te rammen als een gek, Henderson had matchdarts, Barney zat in een zetel.
Van Gerwen moet eigenlijk ook over Anderson heen kunnen denderen.quote:Als MvG wint, ligt Webster voor mijn gevoel er al uit. Tegen Anderson zie ik nog kansen voor hem.
Derde pot vanmiddag. Dus dat hangt af van de twee partijen daarvoor.quote:
Tijdens het schaatsen ben ik bangquote:
Daar ben ik ook bang voorquote:Op zaterdag 28 december 2013 11:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Tijdens het schaatsen ben ik bang
Praat je tegen jezelf?quote:Op zaterdag 28 december 2013 07:54 schreef Szura het volgende:
Toevallig weer dat het stukken drukker in de topics is als Barney verliest![]()
Hij staat 16de op de OOM over dit jaar, zou wmb volledig onterecht zijn als hij PL speelt. Maar ze zullen wel alle toernooien erbij pakken en niet alleen de rankingtoernooien dan staat Barney op 8.quote:Op zaterdag 28 december 2013 10:16 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ondanks een baggerjaar zal Barney 'gewoon' komen. Een belangrijke troef voor de centjes.
Nauta ook wel zag ik gisteren.quote:
quote:
Overdrijven is ook een vak, aangezien hij toch gewoon 94 gemiddeld gooide. Van Gerwen gooit dit toernooi maar 96 gemiddeld.quote:Op zaterdag 28 december 2013 12:26 schreef xzaz het volgende:
Barney kon er trouwens echt geen kut van. Had nog niet zo'n slechte pot gezien.
Het was vooral enorm wisselvallig. Bij tijd en wijle gooide hij opeens weer prima finishes en soms was het scorend ook even weer prima. Dat werd echter weer afgewisseld met dramatische beurten en veel gemiste dubbels.quote:Op zaterdag 28 december 2013 12:44 schreef Max23 het volgende:
[..]
Overdrijven is ook een vak, aangezien hij toch gewoon 94 gemiddeld gooide. Van Gerwen gooit dit toernooi maar 96 gemiddeld.
Edit: Hoewel het voor mij gevoel ook slechter leek
Had hij het zelf ook over, het verschil tussen legs en sets vanaf 0:58.quote:Op zaterdag 28 december 2013 12:48 schreef Monolith het volgende:
[..]
Het was vooral enorm wisselvallig. Bij tijd en wijle gooide hij opeens weer prima finishes en soms was het scorend ook even weer prima. Dat werd echter weer afgewisseld met dramatische beurten en veel gemiste dubbels.
Dat zegt die elke keer. Nieuwe pijlen, nieuwe manager nu ook al nieuwe shirts.quote:Op zaterdag 28 december 2013 12:51 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Een jaartje zonder PL zou wel het beste zijn voor Barney. Dan kan ie weer terug naar de basis.
Misschien moet Barney eens accepteren dat hij subtop is (geworden), misschien dat dat ook wat druk kan weg halenquote:Op zaterdag 28 december 2013 12:51 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Een jaartje zonder PL zou wel het beste zijn voor Barney. Dan kan ie weer terug naar de basis.
Dat lijkt me geheimpjequote:Op zaterdag 28 december 2013 13:17 schreef MolFan het volgende:
Zal je een geheimpje verklappen; Gaat hij niet accepteren
Nee grote bah gedaan op het toiletquote:Op zaterdag 28 december 2013 13:36 schreef Cavaliers het volgende:
Godver, die heeft net acht potjes hete peper achterover gekieperd?
Daar heeft hij wel gelijk in #viesdikquote:Op zaterdag 28 december 2013 13:36 schreef Geo4kant het volgende:
"Ja maar ik sta hier niet voor Raymond van Barneveld.. ik sta hier voor Nederland"
Not sure if serious..quote:Op zaterdag 28 december 2013 13:37 schreef MolFan het volgende:
[..]
Daar heeft hij wel gelijk in #viesdik
Als je een gemiddelde onder de 90 gooit terwijl je tegenstander rond de 95 gooit, krijg je geen eens kans op een dubbel. Dan kan je bij zo'n gemiddelde spreken van een slechte wedstrijd. Nu gooit die niet heel slecht, alleen zijn dubbels laten hem in de steek. Geen beste wedstrijd, maar om nou te spreken van dat dit één van de slechtste potten was. Dat was dit kwalitief gezien niet dus.quote:Op zaterdag 28 december 2013 13:35 schreef xzaz het volgende:
Dat gemiddelde slaat ook helemaal nergens op 80 -90 - 100 of 110 maakt geen kut uit als je je dubbels maar gooit.
Alleen de laatste 5/6 legs, verder niet inderdaadquote:Op zaterdag 28 december 2013 13:38 schreef Dale__Cooper het volgende:
Alsof die webster goed stond te spelen.
idd. infiquote:Op zaterdag 28 december 2013 13:39 schreef MolFan het volgende:
[..]
Altijd die users die je nooit ziet, alleen eens in de zoveel tijd
Webster heeft ontzettend veel geluk gehad met de loting en wedstrijdverloop. Gezien zijn huidige vorm had ie er al eerder moeten uitvliegen.quote:Op zaterdag 28 december 2013 13:38 schreef Dale__Cooper het volgende:
Alsof die webster goed stond te spelen.
Gooide gewoon 92 ofzo gewoon goed hoor.quote:Op zaterdag 28 december 2013 13:39 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Alleen de laatste 5/6 legs, verder niet inderdaad
10 x 5 is 50 punten een goede dubbel / hoge uitgooi is gewoon te doen. Blijkbaar is het makkelijk om 180 te raken maar een 170 uitgooien moet toch gewoon kunnen.quote:Op zaterdag 28 december 2013 13:39 schreef Max23 het volgende:
[..]
Als je een gemiddelde onder de 90 gooit terwijl je tegenstander rond de 95 gooit, krijg je geen eens kans op een dubbel. Dan kan je bij zo'n gemiddelde spreken van een slechte wedstrijd. Nu gooit die niet heel slecht, alleen zijn dubbels laten hem in de steek. Geen beste wedstrijd, maar om nou te spreken van dat dit één van de slechtste potten was. Dat was dit kwalitief gezien niet dus.
quote:Op zaterdag 28 december 2013 13:42 schreef Max23 het volgende:
Tja Premier League, blijven niet veel kandidaten meer voor over.
Denk dat het zoiets wordt:
Taylor, Van Gerwen, Lewis, Wade, Whitlock, Wade, Newton, Wright, Hamilton, Van Barneveld.
Huybrechts ipv Hamiltonquote:Op zaterdag 28 december 2013 13:42 schreef Max23 het volgende:
Taylor, Van Gerwen, Lewis, Wade, Whitlock, Wade, Newton, Wright, Hamilton, Van Barneveld.
Mensen snappen het concept gemiddelde niet zo volgens mij. Gemiddelden zijn al behoorlijk afhankelijk van je checkout percentage. Als je dus veel dubbels mist, dan heb je een lager gemiddelde. Je krijgt echter nog steeds genoeg kansen op een dubbel. Daarnaast betekenen gemiddelden niet dat je elke leg constant gooit. Bepaalde darters gooien een matig gemiddelde omdat ze regelmatig legs laten lopen.quote:Op zaterdag 28 december 2013 13:39 schreef Max23 het volgende:
[..]
Als je een gemiddelde onder de 90 gooit terwijl je tegenstander rond de 95 gooit, krijg je geen eens kans op een dubbel. Dan kan je bij zo'n gemiddelde spreken van een slechte wedstrijd. Nu gooit die niet heel slecht, alleen zijn dubbels laten hem in de steek. Geen beste wedstrijd, maar om nou te spreken van dat dit één van de slechtste potten was. Dat was dit kwalitief gezien niet dus.
Twee keer Wade?quote:Op zaterdag 28 december 2013 13:42 schreef Max23 het volgende:
Beter dan Barneyquote:Op zaterdag 28 december 2013 13:44 schreef Geo4kant het volgende:
VdV stond gewoon heel goed te gooien, balen dat Lewis nog een stukkie beter was
Hoop ik wel, maar denk dat Huybrechts niet genoeg indruk heeft gemaakt. En Hamilton stond 5e voor dit toernooi.quote:
zn tweelingbroerquote:
Een stuk beter, Barney was mentaal al na die 146 uitgecheckedquote:
Volgens mij won Huybrechts niet zo lang geleden nog een groot PDC toernooiquote:Op zaterdag 28 december 2013 13:44 schreef Max23 het volgende:
[..]
Hoop ik wel, maar denk dat Huybrechts niet genoeg indruk heeft gemaakt. En Hamilton stond 5e voor dit toernooi.
The masters. Op tv hoogste prestatie kwartfinale GSOD. Die hoort er echt niet in.quote:Op zaterdag 28 december 2013 13:45 schreef MolFan het volgende:
[..]
Volgens mij won Huybrechts niet zo lang geleden nog een groot PDC toernooi
The Masters won hij gewoon lijkt mij reden genoeg hem erin te zetten.quote:Op zaterdag 28 december 2013 13:46 schreef hafcfan het volgende:
[..]
The masters op tv hoogste prestatis kwartfinal GSOD. Die hoort er echt niet in.
Die kans zit er wel in jaquote:Op zaterdag 28 december 2013 13:47 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Mervyn King voor PL als ie Lewis weet te verslaan.
Op basis van een vloer toernooiquote:Op zaterdag 28 december 2013 13:46 schreef MolFan het volgende:
[..]
The Masters won hij gewoon lijkt mij reden genoeg hem erin te zetten.
Nee the masters en the dutch masters zijn 2 verschillende toernooien. Die Kim won was een vloertoernooi waar Phil niet eens aan mee deedquote:
Idd Dutch Dart Masters te Veldhoven tv toernooi won Huybrechtsquote:Op zaterdag 28 december 2013 13:50 schreef Max23 het volgende:
[..]
Jullie hebben het over verschillende toernooien volgens mij
Die ziet er altijd ziek uit.quote:Op zaterdag 28 december 2013 13:51 schreef Geo4kant het volgende:
Lewis ook ziek? Allemaal uitslag op zijn kop
quote:Op zaterdag 28 december 2013 13:51 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Nee the masters en the dutch masters zijn 2 verschillende toernooien. Die Kim won was een vloertoernooi waar Phil niet eens aan mee deed
Gvd manquote:Op zaterdag 28 december 2013 13:51 schreef MolFan het volgende:
[..]
Idd Dutch Dart Masters te Veldhoven tv toernooi won Huybrechts
Regionale zender zeker, niet op RTLquote:Op zaterdag 28 december 2013 13:51 schreef MolFan het volgende:
[..]DDM kwam gewoon op tv heb het zelf zitten kijken
Ja blijft t lekker volhoudenquote:Op zaterdag 28 december 2013 13:51 schreef MolFan het volgende:
[..]DDM kwam gewoon op tv heb het zelf zitten kijken
Ik heb toch ook niet gezegd dat het op RTL kwamquote:Op zaterdag 28 december 2013 13:52 schreef Max23 het volgende:
[..]
Regionale zender zeker, niet op RTL
Zo'n klein toernooitje maakt echt geen indruk om hem een PL ticket te geven. Dat maken alleen de grote tv toernooien, die RTL inmiddels ook allemaal uitzendt, al dan niet via de site.quote:Op zaterdag 28 december 2013 13:53 schreef MolFan het volgende:
[..]
Ik heb toch ook niet gezegd dat het op RTL kwam
Klein?quote:Op zaterdag 28 december 2013 13:54 schreef Max23 het volgende:
[..]
Zo'n klein toernooitje maakt echt geen indruk om hem een PL ticket te geven. Dat maken alleen de grote tv toernooien, die RTL inmiddels ook allemaal uitzendt, al dan niet via de site.
Dat het vijf jaar geleden een eikel was, klopt. Maar is ineens een heel relaxte kerel.quote:
quote:Op zaterdag 28 december 2013 13:55 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Dat het vijf jaar geleden een eikel was, klopt. Maar is ineens een heel relaxte kerel.
Heb er altijd veel respect voor gehad, alleen zijn attitude stond me vaak niet aan.
Nu hoop ik dat hij die vieze vetklep van het bord gooit.
Lewis is ook wel verbeterd qua gedrag, al ben ik geen echte volger.. ben een casual die WK+PL kijkt, maar ik wil Lewis gewoon door hebben omdat hij beter isquote:Op zaterdag 28 december 2013 13:55 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Dat het vijf jaar geleden een eikel was, klopt. Maar is ineens een heel relaxte kerel.
Heb er altijd veel respect voor gehad, alleen zijn attitude stond me vaak niet aan.
Nu hoop ik dat hij die vieze vetklep van het bord gooit.
Staat 9-0 voor Kingquote:Op zaterdag 28 december 2013 13:56 schreef IbanMayo het volgende:
King, maak het ajb een béétje spannend.
Gewoon een flink toernooi, geen WK/UK Open maar nog steeds een goed toernooi om te winnen.quote:Op zaterdag 28 december 2013 13:57 schreef Max23 het volgende:
[..]
Dat toernooitje telt mee als één van de 8 toernooien voor de Europese Tour
Nee pas op is een tv toernooi hoor. Ik was er ook nog naar toe finale tegen Dolanquote:Op zaterdag 28 december 2013 13:57 schreef Max23 het volgende:
[..]
Dat toernooitje telt mee als één van de 8 toernooien voor de Europese Tour
Beaton en Chisnall wonnen ook een toernooi op de European Tour dit jaar. Gelijk uitnodigen voor de PL dusquote:Op zaterdag 28 december 2013 13:57 schreef MolFan het volgende:
[..]
Gewoon een flink toernooi, geen WK/UK Open maar nog steeds een goed toernooi om te winnen.
Hij mist steeds voor open doel.quote:Op zaterdag 28 december 2013 13:59 schreef Cavaliers het volgende:
King moet afstappen van zijn catenacciodarten.
Okquote:Op zaterdag 28 december 2013 14:04 schreef xzaz het volgende:
Als ik die Lewis zie moet ik altijd aan Eric Cartman denken... kweet niet waarom.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |