Maar het is niet meer de Knarrenveld die overal nr 1 stond en zich superieur achtte .quote:Op zaterdag 28 december 2013 01:39 schreef polderturk het volgende:
[..]
Onzin. Vorig jaar zat hij nog in de halve finale.
Hij heeft altijd in de schaduw van Phil Taylor gestaan hoor.quote:Op zaterdag 28 december 2013 01:41 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Maar het is niet meer de Knarrenveld die overal nr 1 stond en zich superieur achtte .
Wright - Van Gerwen is alleen als ze beide de finale halen, maar het staat 6-17 voor MVG.quote:Op zaterdag 28 december 2013 01:53 schreef polderturk het volgende:
Ik weet niet of MvG gaat winnen van een Wright in zijn hiidige vorm.
die heeft tenminste nog 2 goede wedstrijden gegooid. Het is wel een enorme lul om van deze Webster te verliezen natuurlijk.quote:Op zaterdag 28 december 2013 00:24 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Je zou bij jezelf eens na moeten denken hoe triest Barney dan wel niet is.
Iedereen heeft nagelaten om de deur voor Webster echt dicht te doen. Suljovic stond te rammen als een gek, Henderson had matchdarts, Barney zat in een zetel.quote:Op zaterdag 28 december 2013 09:50 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
die heeft tenminste nog 2 goede wedstrijden gegooid. Het is wel een enorme lul om van deze Webster te verliezen natuurlijk.
Dat is wat ik bedoel. Webster heeft geen wedstrijden gewonnen, zijn tegenstanders hebben verloren.quote:Op zaterdag 28 december 2013 10:15 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Iedereen heeft nagelaten om de deur voor Webster echt dicht te doen. Suljovic stond te rammen als een gek, Henderson had matchdarts, Barney zat in een zetel.
Van Gerwen moet eigenlijk ook over Anderson heen kunnen denderen.quote:Als MvG wint, ligt Webster voor mijn gevoel er al uit. Tegen Anderson zie ik nog kansen voor hem.
Derde pot vanmiddag. Dus dat hangt af van de twee partijen daarvoor.quote:
Tijdens het schaatsen ben ik bangquote:
Daar ben ik ook bang voorquote:Op zaterdag 28 december 2013 11:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Tijdens het schaatsen ben ik bang
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |