Nee grote bah gedaan op het toiletquote:Op zaterdag 28 december 2013 13:36 schreef Cavaliers het volgende:
Godver, die heeft net acht potjes hete peper achterover gekieperd?
Daar heeft hij wel gelijk in #viesdikquote:Op zaterdag 28 december 2013 13:36 schreef Geo4kant het volgende:
"Ja maar ik sta hier niet voor Raymond van Barneveld.. ik sta hier voor Nederland"
Not sure if serious..quote:Op zaterdag 28 december 2013 13:37 schreef MolFan het volgende:
[..]
Daar heeft hij wel gelijk in #viesdik
Als je een gemiddelde onder de 90 gooit terwijl je tegenstander rond de 95 gooit, krijg je geen eens kans op een dubbel. Dan kan je bij zo'n gemiddelde spreken van een slechte wedstrijd. Nu gooit die niet heel slecht, alleen zijn dubbels laten hem in de steek. Geen beste wedstrijd, maar om nou te spreken van dat dit één van de slechtste potten was. Dat was dit kwalitief gezien niet dus.quote:Op zaterdag 28 december 2013 13:35 schreef xzaz het volgende:
Dat gemiddelde slaat ook helemaal nergens op 80 -90 - 100 of 110 maakt geen kut uit als je je dubbels maar gooit.
Alleen de laatste 5/6 legs, verder niet inderdaadquote:Op zaterdag 28 december 2013 13:38 schreef Dale__Cooper het volgende:
Alsof die webster goed stond te spelen.
idd. infiquote:Op zaterdag 28 december 2013 13:39 schreef MolFan het volgende:
[..]
Altijd die users die je nooit ziet, alleen eens in de zoveel tijd
Webster heeft ontzettend veel geluk gehad met de loting en wedstrijdverloop. Gezien zijn huidige vorm had ie er al eerder moeten uitvliegen.quote:Op zaterdag 28 december 2013 13:38 schreef Dale__Cooper het volgende:
Alsof die webster goed stond te spelen.
Gooide gewoon 92 ofzo gewoon goed hoor.quote:Op zaterdag 28 december 2013 13:39 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Alleen de laatste 5/6 legs, verder niet inderdaad
10 x 5 is 50 punten een goede dubbel / hoge uitgooi is gewoon te doen. Blijkbaar is het makkelijk om 180 te raken maar een 170 uitgooien moet toch gewoon kunnen.quote:Op zaterdag 28 december 2013 13:39 schreef Max23 het volgende:
[..]
Als je een gemiddelde onder de 90 gooit terwijl je tegenstander rond de 95 gooit, krijg je geen eens kans op een dubbel. Dan kan je bij zo'n gemiddelde spreken van een slechte wedstrijd. Nu gooit die niet heel slecht, alleen zijn dubbels laten hem in de steek. Geen beste wedstrijd, maar om nou te spreken van dat dit één van de slechtste potten was. Dat was dit kwalitief gezien niet dus.
quote:Op zaterdag 28 december 2013 13:42 schreef Max23 het volgende:
Tja Premier League, blijven niet veel kandidaten meer voor over.
Denk dat het zoiets wordt:
Taylor, Van Gerwen, Lewis, Wade, Whitlock, Wade, Newton, Wright, Hamilton, Van Barneveld.
Huybrechts ipv Hamiltonquote:Op zaterdag 28 december 2013 13:42 schreef Max23 het volgende:
Taylor, Van Gerwen, Lewis, Wade, Whitlock, Wade, Newton, Wright, Hamilton, Van Barneveld.
Mensen snappen het concept gemiddelde niet zo volgens mij. Gemiddelden zijn al behoorlijk afhankelijk van je checkout percentage. Als je dus veel dubbels mist, dan heb je een lager gemiddelde. Je krijgt echter nog steeds genoeg kansen op een dubbel. Daarnaast betekenen gemiddelden niet dat je elke leg constant gooit. Bepaalde darters gooien een matig gemiddelde omdat ze regelmatig legs laten lopen.quote:Op zaterdag 28 december 2013 13:39 schreef Max23 het volgende:
[..]
Als je een gemiddelde onder de 90 gooit terwijl je tegenstander rond de 95 gooit, krijg je geen eens kans op een dubbel. Dan kan je bij zo'n gemiddelde spreken van een slechte wedstrijd. Nu gooit die niet heel slecht, alleen zijn dubbels laten hem in de steek. Geen beste wedstrijd, maar om nou te spreken van dat dit één van de slechtste potten was. Dat was dit kwalitief gezien niet dus.
Twee keer Wade?quote:Op zaterdag 28 december 2013 13:42 schreef Max23 het volgende:
Beter dan Barneyquote:Op zaterdag 28 december 2013 13:44 schreef Geo4kant het volgende:
VdV stond gewoon heel goed te gooien, balen dat Lewis nog een stukkie beter was
Hoop ik wel, maar denk dat Huybrechts niet genoeg indruk heeft gemaakt. En Hamilton stond 5e voor dit toernooi.quote:
zn tweelingbroerquote:
Een stuk beter, Barney was mentaal al na die 146 uitgecheckedquote:
Volgens mij won Huybrechts niet zo lang geleden nog een groot PDC toernooiquote:Op zaterdag 28 december 2013 13:44 schreef Max23 het volgende:
[..]
Hoop ik wel, maar denk dat Huybrechts niet genoeg indruk heeft gemaakt. En Hamilton stond 5e voor dit toernooi.
The masters. Op tv hoogste prestatie kwartfinale GSOD. Die hoort er echt niet in.quote:Op zaterdag 28 december 2013 13:45 schreef MolFan het volgende:
[..]
Volgens mij won Huybrechts niet zo lang geleden nog een groot PDC toernooi
The Masters won hij gewoon lijkt mij reden genoeg hem erin te zetten.quote:Op zaterdag 28 december 2013 13:46 schreef hafcfan het volgende:
[..]
The masters op tv hoogste prestatis kwartfinal GSOD. Die hoort er echt niet in.
Die kans zit er wel in jaquote:Op zaterdag 28 december 2013 13:47 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Mervyn King voor PL als ie Lewis weet te verslaan.
Op basis van een vloer toernooiquote:Op zaterdag 28 december 2013 13:46 schreef MolFan het volgende:
[..]
The Masters won hij gewoon lijkt mij reden genoeg hem erin te zetten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |