Nee the masters en the dutch masters zijn 2 verschillende toernooien. Die Kim won was een vloertoernooi waar Phil niet eens aan mee deedquote:
Idd Dutch Dart Masters te Veldhoven tv toernooi won Huybrechtsquote:Op zaterdag 28 december 2013 13:50 schreef Max23 het volgende:
[..]
Jullie hebben het over verschillende toernooien volgens mij
Die ziet er altijd ziek uit.quote:Op zaterdag 28 december 2013 13:51 schreef Geo4kant het volgende:
Lewis ook ziek? Allemaal uitslag op zijn kop
quote:Op zaterdag 28 december 2013 13:51 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Nee the masters en the dutch masters zijn 2 verschillende toernooien. Die Kim won was een vloertoernooi waar Phil niet eens aan mee deed
Gvd manquote:Op zaterdag 28 december 2013 13:51 schreef MolFan het volgende:
[..]
Idd Dutch Dart Masters te Veldhoven tv toernooi won Huybrechts
Regionale zender zeker, niet op RTLquote:Op zaterdag 28 december 2013 13:51 schreef MolFan het volgende:
[..]DDM kwam gewoon op tv heb het zelf zitten kijken
Ja blijft t lekker volhoudenquote:Op zaterdag 28 december 2013 13:51 schreef MolFan het volgende:
[..]DDM kwam gewoon op tv heb het zelf zitten kijken
Ik heb toch ook niet gezegd dat het op RTL kwamquote:Op zaterdag 28 december 2013 13:52 schreef Max23 het volgende:
[..]
Regionale zender zeker, niet op RTL
Zo'n klein toernooitje maakt echt geen indruk om hem een PL ticket te geven. Dat maken alleen de grote tv toernooien, die RTL inmiddels ook allemaal uitzendt, al dan niet via de site.quote:Op zaterdag 28 december 2013 13:53 schreef MolFan het volgende:
[..]
Ik heb toch ook niet gezegd dat het op RTL kwam
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |