die is helemaal weg?quote:Op vrijdag 27 december 2013 21:36 schreef Diaan73 het volgende:
Peter Tosh moet weer terug in de top2000 trouwens.
Die dan inderdaad. Gary's Gang kent waarschijnlijk ook niemand.quote:Op vrijdag 27 december 2013 21:36 schreef Diaan73 het volgende:
waarom? ik zou juist zeggen: meer muziek eruit van de laatste 5 (en het liefst 10 jaar). Minder hype gevoeligheid!quote:Op vrijdag 27 december 2013 21:36 schreef MaJo het volgende:
Er mogen ook best meer recente gitaarbands in als Arctic Monkeys en Franz Ferdinand
nope, of ik moet hem horenquote:Op vrijdag 27 december 2013 21:37 schreef Karina het volgende:
[..]
Die dan inderdaad. Gary's Gang kent waarschijnlijk ook niemand.
T.Rex er ook niet in?quote:Op vrijdag 27 december 2013 21:37 schreef cafca het volgende:
Ik mis in de lijst:
T.Rex
Housemartins
Pulp
Manic Street Preachers
Noodweer
Little Feat
....
quote:Op vrijdag 27 december 2013 21:36 schreef Diaan73 het volgende:
Eens.quote:Op vrijdag 27 december 2013 21:36 schreef MaJo het volgende:
Er mogen ook best meer recente gitaarbands in als Arctic Monkeys en Franz Ferdinand
Zie linkje ergens hierboven. Ze hebben ook nog wel andere nummers overigens, misschien wat meer bekendere dan die ik postte.quote:
Wat? Staat T-rex er niet in?quote:Op vrijdag 27 december 2013 21:37 schreef cafca het volgende:
Ik mis in de lijst:
T.Rex
Housemartins
Pulp
Manic Street Preachers
Noodweer
Little Feat
....
Ah, nu Redemption Song erin staat, hebben jullie zijn maatje maar als slachtoffer genomen?quote:
zit op mn laptopje die het net kan bijhouden.. als ik er nog aan denk volgend jaarquote:Op vrijdag 27 december 2013 21:38 schreef Karina het volgende:
[..]
Zie linkje ergens hierboven. Ze hebben ook nog wel andere nummers overigens, misschien wat meer bekendere dan die ik postte.
die ja, leuk nummerquote:Op vrijdag 27 december 2013 21:38 schreef cafca het volgende:
[..]
Get it on is er dit jaar uitgevallen
ik ken het niet.. maar het klinkt idd wel nicequote:
Take me Out van Franz Ferdinand komt uit 2004 en I bet van Arctic Monkeys uit 2006, dat moet kunnen lijkt me. De laatste 5 jaar uitsluiten lijkt me prima maar dit soort bands van de laatste jaren horen er eigenlijk ook wel in. Net als Radiohead en Muse die pas sinds een paar jaar erin staan, dat vind ik wel een goeie ontwikkeling.quote:Op vrijdag 27 december 2013 21:37 schreef peaceman het volgende:
[..]
waarom? ik zou juist zeggen: meer muziek eruit van de laatste 5 (en het liefst 10 jaar). Minder hype gevoeligheid!
Vreemd, maar niet onmogelijk kennelijkquote:Op vrijdag 27 december 2013 21:39 schreef Onnoman het volgende:
ik ken het niet.. maar het klinkt idd wel nice
quote:Op vrijdag 27 december 2013 21:38 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Ah, nu Redemption Song erin staat, hebben jullie zijn maatje maar als slachtoffer genomen?
Ik mis een enkel rap nummer anders dan Rappers Dilight in de lijst...quote:Op vrijdag 27 december 2013 21:37 schreef cafca het volgende:
Ik mis in de lijst:
T.Rex
Housemartins
Pulp
Manic Street Preachers
Noodweer
Little Feat
....
Mooi gezegd welquote:Op vrijdag 27 december 2013 21:40 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik vind dit een beetje muzikaal behang
quote:Op vrijdag 27 december 2013 21:40 schreef Moody het volgende:
[..]
Ik ken je niet, maar je doet kneuzig.
Krijg je he, met zulke columnsquote:Op vrijdag 27 december 2013 21:40 schreef peaceman het volgende:
[..]
ik moest op zich wel lachen vorig jaar. al jaren pleit ik hier voor Redemption Song. Vorig jaar voor het eerst niet gestemd en ja hoor... Redemption song staat in de top 2000.....
quote:Op vrijdag 27 december 2013 21:38 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Ah, nu Redemption Song erin staat, hebben jullie zijn maatje maar als slachtoffer genomen?
als het ouder dan 5 jaar is heb ik er geen problemen meequote:Op vrijdag 27 december 2013 21:39 schreef MaJo het volgende:
[..]
Take me Out van Franz Ferdinand komt uit 2004 en I bet van Arctic Monkeys uit 2006, dat moet kunnen lijkt me. De laatste 5 jaar uitsluiten lijkt me prima maar dit soort bands van de laatste jaren horen er eigenlijk ook wel in. Net als Radiohead en Muse die pas sinds een paar jaar erin staan, dat vind ik wel een goeie ontwikkeling.
Is wel vrij recent geloof ik, dus geen zondequote:Op vrijdag 27 december 2013 21:40 schreef FritsFlits het volgende:
1229 Jonathan Jeremiah - Happiness dus
Stom dat ik deze niet ken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |