Eens.quote:Op vrijdag 27 december 2013 21:31 schreef D. het volgende:
[..]
Meerderen
Manic Street Preachers bijvoorbeeld
beetje bekend dan? beetje hit gehad?quote:
Ik ook, dan kun je de Avicis ed wel uit de lijst schrappen en daar tenminste artiesten neerzetten waar nu nog herrinneringen aan bestaan...quote:Op vrijdag 27 december 2013 21:29 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik heb dat juist altijd jammer gevonden, die jongere muziek luister ik de rest van het jaar wel
Zegt me zo nietsquote:Op vrijdag 27 december 2013 21:31 schreef Pino112 het volgende:
Wat vinden jullie van Love's Just a Broken Heart van Cilla Black?
Absoluut. Ik mis The Everly Brothers ook.quote:Op vrijdag 27 december 2013 21:31 schreef D. het volgende:
[..]
Meerderen
Die man heeft dat expres gedaanquote:Op vrijdag 27 december 2013 21:31 schreef Elfletterig het volgende:
Dit nummer was vast veel harder gestegen als Mandela twee weken eerder was overleden. Hij overleed op 5 december, volgens mij net na de sluiting van de Top 2000-stembussen.
Linkje?quote:Op vrijdag 27 december 2013 21:31 schreef Pino112 het volgende:
Wat vinden jullie van Love's Just a Broken Heart van Cilla Black?
ja maar die vindt jij goed.. en da rest van de wereld kent die groep niet.. maar nu een groep die iedereen zou moeten kennenquote:Op vrijdag 27 december 2013 21:31 schreef D. het volgende:
[..]
Meerderen
Ik kan me eigenlijk niet herinneren dat ik deze ooit eerder heb gehoordquote:Op vrijdag 27 december 2013 21:31 schreef Ferdo het volgende:
Dit heb ik dus alleen op de middelbare school en in de Top 2000 gehoord. Zegt genoeg.
Heb je ff? De top-2000 is een Skyradio/Arrow Classic Rock lijst. Er zijn zoveel invloedrijke en goede nummers te bedenken die er niet in staan.quote:Op vrijdag 27 december 2013 21:30 schreef Onnoman het volgende:
Iemand.. welke artiest mis jij in de LIJST?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |