Het is inderdaad treurig om te zien dat mensen uit het gesticht ook mogen stemmen.quote:Op vrijdag 27 december 2013 21:38 schreef Caland het volgende:
Ik las dat Gers Pardoel er ook in staat.
Waarom er mensen naar luisteren is mij dan ook een raadsel.
GeRs PaRdoel.quote:Op vrijdag 27 december 2013 21:38 schreef Caland het volgende:
Wij snappen er gewoon niks van.quote:Op vrijdag 27 december 2013 21:38 schreef Caland het volgende:
quote:Gers Pardoel wint 3FM Serious Talent Award 2012
Ik vond het goed, nu begint het me te vervelen.quote:Op dinsdag 31 december 2013 21:29 schreef Woods het volgende:
Ben ik de enige die Bohemian Rhapsody gewoon niet zo goed vind?
omdat de helft van Nederland een IQ onder de 100 heeftquote:Op vrijdag 27 december 2013 21:38 schreef Caland het volgende:
25% van alle mensen had dat Queen nummer op hun lijstje staan, je kan op 15 nummers uit de lijst plus 5 ongenoemde nummers stemmen.quote:Op vrijdag 27 december 2013 21:53 schreef DroogDok het volgende:
25% van alle uitgebrachte stemmen is voor Bohemian Rapsody, de andere nummers hebben dus relatief weinig stemmen, is dus vrij makkelijk een bepaald nummer de lijst in te stemmen.
Dat klopt, en de andere helft erboven, essentie van een normale verdeling.quote:Op woensdag 1 januari 2014 02:26 schreef Mr.44 het volgende:
[..]
omdat de helft van Nederland een IQ onder de 100 heeft
Jij valt daar dus ook onder:quote:Op woensdag 1 januari 2014 02:26 schreef Mr.44 het volgende:
[..]
omdat de helft van Nederland een IQ onder de 100 heeft
De stemmers houden niet van rap.quote:Op maandag 6 januari 2014 21:36 schreef Doublepain het volgende:
Ik blijf het apart vinden dat er steeds dezelfde nummers in staan en bijna geen rap muziek die best wel een groot aandeel heeft gehad in de muziek wereld. Niet nu, maar wel vroeger.
Klein selectief groepje stemmers dan.quote:Op maandag 6 januari 2014 22:05 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
De stemmers houden niet van rap.
Ik denk eerder dat Radio 2 niet van rap houdt. Zij beslissen tenslotte voor een groot deel van wat er in de top 2000 komt te staan.quote:Op maandag 6 januari 2014 22:05 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
De stemmers houden niet van rap.
Dat komt omdat mensen die oud genoeg zijn en dat hebben meegemaakt, zoals ik, niet stemmen op de rock2000.quote:Op maandag 6 januari 2014 21:36 schreef Doublepain het volgende:
Ik blijf het apart vinden dat er steeds dezelfde nummers in staan en bijna geen rap muziek die best wel een groot aandeel heeft gehad in de muziek wereld. Niet nu, maar wel vroeger.
Ach gewoon radio 2 muziek. Rock voor oude blanke mannen dus.quote:Op maandag 6 januari 2014 21:36 schreef Doublepain het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |