ik.....nietquote:Op vrijdag 27 december 2013 20:28 schreef Molurus het volgende:
Wat voor iemand zou hier nu op stemmen?
ja die Oostduitse discuswerpster is verschrikkelijkquote:Op vrijdag 27 december 2013 20:29 schreef MaJo het volgende:
[..]
Oh wacht, haal haar altijd door elkaar metRoosmarijn
![]()
iemand die delilah heet en een sadist is?quote:Op vrijdag 27 december 2013 20:28 schreef Molurus het volgende:
Wat voor iemand zou hier nu op stemmen?
Nee, ben wel klaar voorlopig na dezequote:
'We cheer you up in the pin-up club' in mijn tijd.quote:Op vrijdag 27 december 2013 20:29 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ach, had neit veel uitgemaakt, beetje hetzelfde dat ik als 6-jarige huppelend door de supermarkt ging 'I wanna have sex on the beach'
Hehe dat is ze precies jaquote:Op vrijdag 27 december 2013 20:29 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
ja die Oostduitse discuswerpster is verschrikkelijk
quote:
Tof johquote:
Herkenbaar +1quote:Op vrijdag 27 december 2013 20:30 schreef Fred_B het volgende:
[..]
'We cheer you up in the pin-up club' in mijn tijd.
quote:Op vrijdag 27 december 2013 20:29 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Nee, ben wel klaar voorlopig na deze
deze ken je nietquote:Op vrijdag 27 december 2013 20:31 schreef Doedezemaar het volgende:
Zou ik de volgende wel kennen denken jullie?
Zoiets is er nu helemaal niet meer, tenminste niet op een openbaar kanaal. We zijn preuts geworden.quote:Op vrijdag 27 december 2013 20:30 schreef MaJo het volgende:
[..]
Herkenbaar +1We keken dat ook met alle buurtkinderen, was best wel eh graphic zeg maar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |