SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Vanaf wanneer stemmen?
Op zaterdag 30 november gingen de stembussen open. Tot en met 6 december kon er gestemd worden via de website van de Top 2000...
Top2000-Quiz
Op zaterdag 30 november vond ook de Top2000-quiz plaats, gespeeld door Matthijs en de wandelende muziekwikipedia Leo.
Voor uitgebreide statistieken:
http://pino112.nl/top2000/
Pino, held!![]()
Grappen over Ringo van de Beatless slaan we dit jaar overSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."The greatest distance in the universe is that between two minds"
dan heb je vorig jaar niet goed opgelet want ik heb echt wel soms gereageerdquote:Op vrijdag 27 december 2013 19:27 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Jou heb ik echt hier 4 jaar terug voor het laatst gezien
quote:Op vrijdag 27 december 2013 19:26 schreef Cee het volgende:
"In 1999 geboren", en dan denk ik "hoe kan die persoon dan al iets spellen/schrijven?" en dan besef ik me dat die persoon 14 is en dan grijp ik naar de scheermesjes.
Dat zegt ie echt te vaakquote:
Ik had hetzelfde bij Sheeran namelijk, totdat ik hem live zagquote:Op vrijdag 27 december 2013 19:26 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Nee, ook geen behoefte aan. Ik vind z'n liedjes niet boeiend genoeg. Dit in tegenstelling tot die van de heer Winston. Die werkt momenteel aan z'n derde album. Daar verheug ik me alvast op.
quote:Op vrijdag 27 december 2013 19:28 schreef Nizno het volgende:
[..]
dan heb je vorig jaar niet goed opgelet want ik heb echt wel soms gereageerd
ditquote:Op vrijdag 27 december 2013 19:28 schreef Cee het volgende:
Ik ken dit nummer echt helemaal niet. Ik ga er eens voor zitten.
das gewoon mn echte.. waarop ik minder actief ben soms maar soms ook erg veel last van twitterdiareequote:Op vrijdag 27 december 2013 19:28 schreef FritsFlits het volgende:
[..]Oke
Volgens mij heb ik je nog op een verdwaald twitteraccount ook
Dit die je met opzet.quote:Op vrijdag 27 december 2013 19:29 schreef Cee het volgende:
[..]
Shit, dat doe ik dus altijd fout. Ik irriteer me altijd aan die grammaticale fouten.
Sheeran is ook geen slechte muzikant. Ik vind zijn liedjes alleen te simpel en te saai. Puur een smaak-dingetje.quote:Op vrijdag 27 december 2013 19:28 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik had hetzelfde bij Sheeran namelijk, totdat ik hem live zagEn is ook echt een goeie muzikant. Sowieso helemaal in je eentje op het podium staan en dan de hele tent muisstil krijgen lijkt me een prestatie op zich.
Ik ken alleen het eerste album van Charlie Winston, zal zijn tweede album eens checken
Oh, haha.. destijds had ik nog 1 account, dus denk dat je daar nog op zit. Doe sowieso weinig met Twitterquote:Op vrijdag 27 december 2013 19:29 schreef Nizno het volgende:
[..]
das gewoon mn echte.. waarop ik minder actief ben soms maar soms ook erg veel last van twitterdiaree
Ken het ook nietquote:Op vrijdag 27 december 2013 19:29 schreef Fred_B het volgende:
Dit staat er blijkbaar elk jaar in, maar het zegt me vrij weinig.
quote:
quote:Op vrijdag 27 december 2013 19:28 schreef Karina het volgende:
Deze zanger heeft een hele vreemde stem.
Dit nummer komt uit 1981quote:Op vrijdag 27 december 2013 19:30 schreef Cee het volgende:
Ik kan het wel waarderen! Lekkere opbouw, goed doorleefde stem. Dat wordt nog wat met deze jongen.
ach als ik zin heb dan ben ik ineens actief.. bijvoorbeeld in de trein enzo..quote:Op vrijdag 27 december 2013 19:30 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Oh, haha.. destijds had ik nog 1 account, dus denk dat je daar nog op zit. Doe sowieso weinig met Twitter
Ook geen probleemquote:Op vrijdag 27 december 2013 19:30 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Sheeran is ook geen slechte muzikant. Ik vind zijn liedjes alleen te simpel en te saai. Puur een smaak-dingetje.
Het tweede album van Charlie Winston is eind 2011 uitgekomen en heet "Running Still".
En hij is al 8 jaar dood, ook nog...quote:
Waarom zeg je dan dat het nog wat wordt met deze jongen?quote:Op vrijdag 27 december 2013 19:31 schreef Cee het volgende:
[..]
Dat verwachtte ik al omdat ik het clipje rechtsonder aan het kijken was.
Niet zijn beste nummer ookquote:Op vrijdag 27 december 2013 19:32 schreef Diaan73 het volgende:
Ik vind het een beetje nietszeggend... niet boeiend.
iet andersom?quote:Op vrijdag 27 december 2013 19:33 schreef FritsFlits het volgende:
De radio vervormd een beetje op dit nummer
Is ie ronder geworden of driehoekig?quote:Op vrijdag 27 december 2013 19:33 schreef FritsFlits het volgende:
Het nodigt ook niet uit om andere nummers te gaan luisteren eerlijk gezegd.quote:Op vrijdag 27 december 2013 19:32 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Niet zijn beste nummer ook
Rond, zoals een Mac Proquote:Op vrijdag 27 december 2013 19:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Is ie ronder geworden of driehoekig?
Vind ik met alle nummers van die Sheeran. Echt slecht is het ook niet, maar er is niks bij dat me echt raakt. Ik snap - nogmaals - niet waarom deze man zo populair is, terwijl niemand een Charlie Winston kent. Zelfde genre, maar zo veel beter.quote:Op vrijdag 27 december 2013 19:32 schreef Diaan73 het volgende:
Ik vind het een beetje nietszeggend... niet boeiend.
k heb van de vorige maar 5 seconden gehoordquote:Op vrijdag 27 december 2013 19:33 schreef cafca het volgende:
Ed sheeran is niet echt heel vervelend, maar na Long John Baldry is dit natuurlijk wel een hele hoop stappen achteruit.....
Je familiequote:Op vrijdag 27 december 2013 19:33 schreef ieniminimuis het volgende:
Mijn computermuis is aan het overlijden
Mijn radio geeft aan dat ik mijn foute glitterpakje aan moet trekken.quote:Op vrijdag 27 december 2013 19:33 schreef FritsFlits het volgende:
quote:Op vrijdag 27 december 2013 19:34 schreef essnhills het volgende:
I
[..]
k heb van de vorige maar 5 seconden gehoordik was thee aan het zetten
quote:Op vrijdag 27 december 2013 19:35 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja dus ik heb het snel weer afgezet voordat ik ga
* 2cv schuift roosvicee toequote:Op vrijdag 27 december 2013 19:35 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja dus ik heb het snel weer afgezet voordat ik ga
Ik ken Winstonquote:Op vrijdag 27 december 2013 19:33 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Vind ik met alle nummers van die Sheeran. Echt slecht is het ook niet, maar er is niks bij dat me echt raakt. Ik snap - nogmaals - niet waarom deze man zo populair is, terwijl niemand een Charlie Winston kent. Zelfde genre, maar zo veel beter.
quote:Op vrijdag 27 december 2013 19:35 schreef datismijnmening het volgende:
Moet altijd aan Jochem Meijer op die trilplaat denken bij dit nummer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |