*proest*quote:
quote:
Wie zijn die linkse 4 eigenlijk?quote:Op vrijdag 27 december 2013 19:16 schreef Martinello het volgende:
Het beste wat de Disney Club heeft voortgebracht
[ afbeelding ]
Miley komt daar ook vandaan toch?quote:Op vrijdag 27 december 2013 19:16 schreef Martinello het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn oren zijn sinds het Koningslied van dit jaar immuun geworden voor heel veel slechte muziek. In dat opzicht was het Koningslied toch nog ergens goed voor.quote:
quote:Op vrijdag 27 december 2013 19:16 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Mijn oren zijn sinds het Koningslied van dit jaar immuun geworden voor heel veel slechte muziek. In dat opzicht was het Koningslied toch nog ergens goed voor.
quote:Op vrijdag 27 december 2013 19:17 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee joh. Ik zie albagifjes voor me nu
Je ziet o.a. Justin Timberlake, Britney Spears, Christina Aguilera, Ryan Goslingquote:Op vrijdag 27 december 2013 19:16 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Wie zijn die linkse 4 eigenlijk?
Ryan, Justin, Britney, Christinaquote:Op vrijdag 27 december 2013 19:16 schreef Martinello het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 27 december 2013 19:16 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Mijn oren zijn sinds het Koningslied van dit jaar immuun geworden voor heel veel slechte muziek. In dat opzicht was het Koningslied toch nog ergens goed voor.
quote:Op vrijdag 27 december 2013 19:17 schreef MaJo het volgende:
Ik zie dat dat paupernummer van Avici er ook in staatHeeeeey brother
![]()
Als jij niet van mij houdt van Boudewijn de Groot is mooierquote:Op vrijdag 27 december 2013 19:18 schreef Uccie het volgende:
Is dit dan het einde van het feest
Wil jij dan soms beweren, dat er nooit iets is geweest
Maar wat je niet hebt gehad, raak je ook niet kwijt
Voltooid verleden tiiiiiiijjjjjjjjjjjjddddddd
Maar die kan ik niet meezingenquote:Op vrijdag 27 december 2013 19:18 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Als jij niet van mij houdt van Boudewijn de Groot is mooier
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |