Als je wil laten uitbetalen: bitonic.quote:Op vrijdag 27 december 2013 18:56 schreef Djurres het volgende:
Waar veranderen jullie je BTC into USD/Euro? En hoe?
Oh zo!quote:Op vrijdag 27 december 2013 18:56 schreef Djurres het volgende:
[..]
die betaalt uit naar paypal ofzo?
Naar NL bankrekening: Bitstamp of bitonicquote:Op vrijdag 27 december 2013 18:56 schreef Djurres het volgende:
[..]
die betaalt uit naar paypal ofzo?
Jup.quote:Op vrijdag 27 december 2013 18:54 schreef MichaelScott het volgende:
Zijn er nog mensen die in BTC zitten? Hij is door de 700 heen.
Zit nog in BTC, op 840$ gekocht.quote:Op vrijdag 27 december 2013 18:54 schreef MichaelScott het volgende:
Zijn er nog mensen die in BTC zitten? Hij is door de 700 heen.
Hebben newbs een rode balkquote:Op vrijdag 27 december 2013 18:54 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Jij bent de enige zonder dikke rode balk die newbs hebben, dus het is goed bij te houden
Oeh, balen man!quote:Op vrijdag 27 december 2013 18:58 schreef Solidberg het volgende:
[..]
Zit nog in BTC, op 840$ gekocht.
quote:Op vrijdag 27 december 2013 18:55 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Was je trouwens serieus toen je zei dat je een ander account wil?Nee was een grapjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op maandag 27 januari 2014 02:27 schreef Toto69 het volgende:
ik maakbhet morgen uitgebreider zitbnu mobiep ek ogen vallen dicht
Bijna geeneen oud vrouwtje neemt hun wallet.dat mee in hun autoquote:Op vrijdag 27 december 2013 18:59 schreef Djurres het volgende:
Ik heb ook BTC, Allemaal niet legaal verkregen.
Ik heb die ouwe vrouwtjes hun auto uitgeslagen en ze venederd zodat ze me hun wallet.dat files gaven.
Nee, grapje.
rot opquote:
INB4 je spreekt jezelf tegen.quote:Op vrijdag 27 december 2013 19:00 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Bijna geeneen oud vrouwtje neemt hun wallet.dat mee in hun auto
Oude vrouwtjes weten tenminste dat je ze goed moet opslaan op een USBstick die ze verstoppen in een vagina.
quote:Op vrijdag 27 december 2013 19:01 schreef ikwiltrolletje het volgende:
Ik wil een verified account icoontje![]()
Hoe krijg je dat?quote:Op vrijdag 27 december 2013 19:01 schreef ikwiltrolletje het volgende:
Ik wil een verified account icoontje![]()
Geen idee ik vraag er nu gewoon hier omquote:
Haha! Zit een waarheid in.quote:
advance warsquote:Op vrijdag 27 december 2013 19:02 schreef Lollertrolle het volgende:
Jongens, ik ben al bij de 5de missie van advance wars: dual strike
Kan je ook niet winst hebbenquote:Op vrijdag 27 december 2013 19:02 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Haha! Zit een waarheid in.
Al heb ik wel een deel verkocht zodat ik nooit meer verlies kan hebben.
Je hebt echt een goede smaak in games, Lollertrolle. Ook zo'n Zelda-fan?quote:Op vrijdag 27 december 2013 19:02 schreef Lollertrolle het volgende:
Jongens, ik ben al bij de 5de missie van advance wars: dual strike
Inzet terug + 50 euro winst. De rest is leuk speelgeld. Ach ja, ik zie het voor de toekomst wel rooskleurig tegemoet. En als het misgaat, tsja. Jammer dan. Ik heb toch 50 euro meer eraan overgehouden.quote:
quote:Op vrijdag 27 december 2013 19:03 schreef Pharkus het volgende:
De volgende trolletje kloon trap ik ook op het originele account voor de virtuele ballen.
Natuurlijkquote:Op vrijdag 27 december 2013 19:02 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Je hebt echt een goede smaak in games, Lollertrolle. Ook zo'n Zelda-fan?
Note?quote:Op vrijdag 27 december 2013 19:03 schreef Pharkus het volgende:
De volgende trolletje kloon trap ik ook op het originele account voor de virtuele ballen.
Bedreiging, Yvonne gebeld.quote:Op vrijdag 27 december 2013 19:03 schreef Pharkus het volgende:
hier mijn tekening van linkquote:Op vrijdag 27 december 2013 19:02 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Je hebt echt een goede smaak in games, Lollertrolle. Ook zo'n Zelda-fan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Beste Zelda? Twilight Princess en Ocarina of Time vond ik echt geweldig. A Link to the Past en Majora's Mask moet ik nog uitspelen.quote:
Kan je die ook inwisselen voor BTC?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |