Kan je ook niet winst hebbenquote:Op vrijdag 27 december 2013 19:02 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Haha! Zit een waarheid in.
Al heb ik wel een deel verkocht zodat ik nooit meer verlies kan hebben.
Je hebt echt een goede smaak in games, Lollertrolle. Ook zo'n Zelda-fan?quote:Op vrijdag 27 december 2013 19:02 schreef Lollertrolle het volgende:
Jongens, ik ben al bij de 5de missie van advance wars: dual strike
Inzet terug + 50 euro winst. De rest is leuk speelgeld. Ach ja, ik zie het voor de toekomst wel rooskleurig tegemoet. En als het misgaat, tsja. Jammer dan. Ik heb toch 50 euro meer eraan overgehouden.quote:
quote:Op vrijdag 27 december 2013 19:03 schreef Pharkus het volgende:
De volgende trolletje kloon trap ik ook op het originele account voor de virtuele ballen.
Natuurlijkquote:Op vrijdag 27 december 2013 19:02 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Je hebt echt een goede smaak in games, Lollertrolle. Ook zo'n Zelda-fan?
Note?quote:Op vrijdag 27 december 2013 19:03 schreef Pharkus het volgende:
De volgende trolletje kloon trap ik ook op het originele account voor de virtuele ballen.
Bedreiging, Yvonne gebeld.quote:Op vrijdag 27 december 2013 19:03 schreef Pharkus het volgende:
hier mijn tekening van linkquote:Op vrijdag 27 december 2013 19:02 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Je hebt echt een goede smaak in games, Lollertrolle. Ook zo'n Zelda-fan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Beste Zelda? Twilight Princess en Ocarina of Time vond ik echt geweldig. A Link to the Past en Majora's Mask moet ik nog uitspelen.quote:
Kan je die ook inwisselen voor BTC?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |