Scheelt niet veelquote:Op vrijdag 27 december 2013 16:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik vind A Whiter Shade of Pale toch beter...
Ik had toen meerdere schermen openstaan om songteksten te zoeken.. .drukker daarmee dan gewoon posten of luisteren.quote:Op vrijdag 27 december 2013 16:33 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik zoek af en toe een gifje op. Maar inderdaad was het vroeger wel vaker dat mensen songteksten postte.
Twijfelgevalletjequote:Op vrijdag 27 december 2013 16:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik vind A Whiter Shade of Pale toch beter...
Ik ben gestopt na de eerste paar uur. Je kunt niet aan de gang blijvenquote:Op vrijdag 27 december 2013 16:34 schreef cafca het volgende:
Ik heb werkelijk medelijden met mensen die denken dat dit één van de 15 beste nummers allertijden is
Ditquote:Op vrijdag 27 december 2013 16:34 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik kan deze meezingen. Fonetisch dan wel.
Eens!! Ik heb een paar cd's en daar staan echt hele mooie nummers op.quote:Op vrijdag 27 december 2013 16:33 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Dat kan -ie inderdaad ook wel vrij aardig. Je hoeft er verder niet van te houden, maar Paul staat zijn mannetje wel als zanger.
Misschien kun je de 'traditie' nieuw leven inblazenquote:Op vrijdag 27 december 2013 16:34 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik had toen meerdere schermen openstaan om songteksten te zoeken.. .drukker daarmee dan gewoon posten of luisteren.
quote:Op vrijdag 27 december 2013 16:35 schreef Gehenna het volgende:
Tijdens een crematie werd er ooit eens dit nummer voorgelezen
Nog nooit zo hard mijn lach moeten inhouden_!
Tijdens een crematie werd er ooit eens dit nummer heel dramatisch voorgelezen
quote:Op vrijdag 27 december 2013 16:35 schreef D. het volgende:
[..]
Ik ben gestopt na de eerste paar uur. Je kunt niet aan de gang blijven
quote:Op vrijdag 27 december 2013 16:35 schreef Berkery het volgende:
Ik ga even aardappels schillen, als ik niet meer terug kom heb ik tijdens michael bubble mijn polsen doorgesneden
WAT.quote:Op vrijdag 27 december 2013 16:35 schreef Gehenna het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |