Ik denk, ik herinner je er even aanquote:
Is het ook niet waard, dat zal ik eerlijk toegeven.quote:Op vrijdag 27 december 2013 16:27 schreef Gehenna het volgende:
[..]
Hun oudere platen moeten nog wel meevallen hoorde ik, maar nooit geluisterd nog
Na de Top2000 hele nuttige infoquote:Op vrijdag 27 december 2013 16:28 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik denk, ik herinner je er even aan
Zouden Engelsen/Amerikanen dan hetzelfde hebben?quote:Op vrijdag 27 december 2013 16:28 schreef Homdeck het volgende:
ach ja die teksten. er staan ook genoeg engelstalige nummers in met onbegrijpelijke teksten.
Ik moest lachenquote:Op vrijdag 27 december 2013 16:28 schreef Berkery het volgende:
Volgens mij heb ik deze vorig jaar ook al eens geplaatst maar allez:
[ afbeelding ]
Zo slecht is ie niet eens opgedroogd.quote:Op vrijdag 27 december 2013 16:28 schreef Berkery het volgende:
Volgens mij heb ik deze vorig jaar ook al eens geplaatst maar allez:
[ afbeelding ]
Daarom ook prettig als achtergrond muziekquote:Op vrijdag 27 december 2013 16:27 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nou ja ik zing ze in al hun vaagheid toch wel mee hoor, boeit mij het
Ik denk dat die er minder moeite mee hebben. Ga A whiter shade of pale maar eens ontcijferen.quote:Op vrijdag 27 december 2013 16:28 schreef Karina het volgende:
[..]
Zouden Engelsen/Amerikanen dan hetzelfde hebben?
Dit gebeurde met mijn douchradio en Blofquote:Op vrijdag 27 december 2013 16:28 schreef Diaan73 het volgende:
Ik heb zelfs vanmorgen de radio even stop gezet omdat hij erop was.
Blof natuurlijkquote:Op vrijdag 27 december 2013 16:29 schreef tong80 het volgende:
Wat is echte muziek. Blaf of Neil Young ?
quote:Op vrijdag 27 december 2013 16:30 schreef Gehenna het volgende:
Sweet Home Alabama, was het antwoord van de rednecks van Lynyrd Skynyrd hierop
Ik vind hier ook weinig aan.quote:Op vrijdag 27 december 2013 16:29 schreef tong80 het volgende:
Wat is echte muziek. Blaf of Neil Young ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |