quote:Op vrijdag 27 december 2013 16:25 schreef Olga het volgende:
Wat eennummer om bij binnen te komen
overigens
Dat weet ik nogquote:Op vrijdag 27 december 2013 16:25 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dat zei ik eerder toch al? Stiekem ben je fan
quote:Op vrijdag 27 december 2013 16:25 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Laat hem dan het nieuws presenteren ofzo
Liefs uit Londen vind ik wel mooiquote:Op vrijdag 27 december 2013 16:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Als ie normale teksten zou zingen zou het een stuk minder vervelend zijn, hoewel nog altijd erg saai.
quote:Op vrijdag 27 december 2013 16:25 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Laat hem dan het nieuws presenteren ofzo
Ohja die teksten, snap er geen hol van nee.quote:Op vrijdag 27 december 2013 16:25 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Teksten die alle kanten op gaan. En Pascal is ook een grote ... in het echt
Molly's Chamber, McFearless en Charmer zijn daarvan wel leuk.quote:Op vrijdag 27 december 2013 16:26 schreef Gehenna het volgende:
[..]
Of Kings of Leonallemaal hetzelfde
Dit. vooral iddquote:Op vrijdag 27 december 2013 16:26 schreef Karina het volgende:
Afgezien van de teksten is het ook zo eentonig.
Dat bedoelde ik precies.quote:Op vrijdag 27 december 2013 16:26 schreef Karina het volgende:
Afgezien van de teksten is het ook zo eentonig.
Zijn teksten zijn wel altijd een beetje.. eh, apart..quote:Op vrijdag 27 december 2013 16:25 schreef Uccie het volgende:
[..]
Dit, heb ik dus ook. Snap die haat niet helemaal.
Ik vind zijn stem ook niet prettigquote:Op vrijdag 27 december 2013 16:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Als ie normale teksten zou zingen zou het een stuk minder vervelend zijn, hoewel nog altijd erg saai.
Gezongen cryptogrammenquote:Op vrijdag 27 december 2013 16:26 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ohja die teksten, snap er geen hol van nee.
Ik vind het altijd wel fijn muzikaal behangquote:
Hun oudere platen moeten nog wel meevallen hoorde ik, maar nooit geluisterd nogquote:Op vrijdag 27 december 2013 16:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Molly's Chamber, McFearless en Charmer zijn daarvan wel leuk.
Nou ja ik zing ze in al hun vaagheid toch wel mee hoor, boeit mij hetquote:Op vrijdag 27 december 2013 16:27 schreef essnhills het volgende:
[..]
Zijn teksten zijn wel altijd een beetje.. eh, apart..Maar gewoon als achtergrondmuziek kan het prima
Dan luister je daar toch niet naar
Ik heb een behangafstomerquote:Op vrijdag 27 december 2013 16:27 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik vind het altijd wel fijn muzikaal behang
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |