69 komt eraanquote:
Dit vind ik wel een goede samenvattingquote:
Toch wel, ik ontdekt nog steeds af en toe liedjes van hun uit die oude periodequote:
Armand?quote:Op vrijdag 27 december 2013 16:21 schreef Cee het volgende:
Ik moet nog 1 Haagse act tegenkomen waar ik niet met enige regelmaat van over m'n nek ga.
Toen inderdaad nog The Golden Earrings. Pas later zijn zijn Golden Earring gaan heten.quote:Op vrijdag 27 december 2013 16:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit is een zeiker van de Oorringen
Nee, snap die idolisatie hier in de regio ook totaal niet.quote:
shocking blue?quote:Op vrijdag 27 december 2013 16:21 schreef Cee het volgende:
Ik moet nog 1 Haagse act tegenkomen waar ik niet met enige regelmaat van over m'n nek ga.
Het Klein Orkestquote:Op vrijdag 27 december 2013 16:21 schreef Cee het volgende:
Oh Hiquote:Op vrijdag 27 december 2013 16:21 schreef Cee het volgende:
Ik noem ze standaard de Earrings, maar ja.quote:Op vrijdag 27 december 2013 16:22 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Toen inderdaad nog The Golden Earrings. Pas later zijn zijn Golden Earring gaan heten.
The Golden Earrings staan met 3 nummers in de lijst. Golden Earring met 10. Samen dus 13.
Auw!quote:Op vrijdag 27 december 2013 16:22 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Beetje een Golden Prince Alberts-nummer..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |