Nee ik pas... ik wilde dit jaar juist minder posten.quote:Op vrijdag 27 december 2013 16:35 schreef Karina het volgende:
[..]
Misschien kun je de 'traditie' nieuw leven inblazenIk zit op mijn laptop dan gaat het net even wat minder vlot. Beetje heen en weer tabben is lastiger dan met 2 schermen werken.
quote:Op vrijdag 27 december 2013 16:36 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Wat een ongelofelijke bagger is dit toch..
Ik schoot nu al keihard in de lachquote:Op vrijdag 27 december 2013 16:35 schreef Gehenna het volgende:
Tijdens een crematie werd er ooit eens dit nummer heel dramatisch voorgelezen
Nog nooit zo hard mijn lach moeten inhouden_!
Nu krijg je geen bloemen meerquote:Op vrijdag 27 december 2013 16:37 schreef glittertje39 het volgende:
* glittertje39 steekt de buurman in de hens
Ja echt hè, dat de familie ook echt dacht dat dat een goed idee wasquote:
Bette Midler vind ik vervelend. En ik ga alvast eens kijken wat ik ga eten, volgens mij ben ik vergeten iets voor vanavond te halenquote:Op vrijdag 27 december 2013 16:37 schreef FritsFlits het volgende:
1296 -- Bette Midler - Beast Of Burden
Moves Like Jagger :p
Wat?quote:Op vrijdag 27 december 2013 16:38 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ik hoor echt nog liever Glennis Grace geloof ik.
quote:Op vrijdag 27 december 2013 16:38 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ik hoor echt nog liever Glennis Grace geloof ik.
Dan Paul de Leeuwquote:
Understatement of today.quote:Op vrijdag 27 december 2013 16:38 schreef essnhills het volgende:
Dit is niet echt een briljant uur hè?
Sommige dingen moet je misschien eerst bespreken voor je het doetquote:Op vrijdag 27 december 2013 16:38 schreef Gehenna het volgende:
[..]
Ja echt hè, dat de familie ook echt dacht dat dat een goed idee was
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |