En nu verwacht je natuurlijk dat we allemaal om foto's gaan schreeuwen?quote:
Dat was wel het eerste wat er in mij opkwam.quote:Op vrijdag 27 december 2013 14:41 schreef Watertornado het volgende:
[..]
En nu verwacht je natuurlijk dat we allemaal om foto's gaan schreeuwen?
Nah, want het lukt me toch niet om er een fatsoenlijke foto van te maken. Het is te donker.quote:Op vrijdag 27 december 2013 14:41 schreef Watertornado het volgende:
[..]
En nu verwacht je natuurlijk dat we allemaal om foto's gaan schreeuwen?
Met 1 kat?quote:Op vrijdag 27 december 2013 15:20 schreef Myraela het volgende:
Er staan drie mandjes onder de salontafel. Twee van die mandjes zijn gevuld met een kat.
quote:Op vrijdag 27 december 2013 15:31 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nee, met twee.Ik hoop stiekem dat nummer drie zo in het derde mandje kruipt.
Snoepje erin leggen.quote:Op vrijdag 27 december 2013 15:31 schreef Myraela het volgende:
[..]
Mooi fotomoment danquote:Op vrijdag 27 december 2013 15:31 schreef Myraela het volgende:
[..]
Niet? Die van mij doet alles voor een snoepje.quote:Op vrijdag 27 december 2013 15:32 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik denk dat die een beetje te dik is om erin te kruipen. Snoepjes zijn niet de oplossing.![]()
quote:Op vrijdag 27 december 2013 16:03 schreef -Engel- het volgende:
Bon Paskoo! Naja voor degene die ik nog niet gehad heb....
Op naar O/N
Goedemiddag allen!
Ja nog steeds van die motregen. De hele dag al wel.quote:Op vrijdag 27 december 2013 16:16 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Rustig hiero
Regent t bij jou ook?
Nou hiero gewone plesregenquote:Op vrijdag 27 december 2013 16:17 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ja nog steeds van die motregen. De hele dag al wel.
Nja daarnet was het nog drukker, maar die zijn allemaal gevlogen.
Storm was kut. Vlagerig als de pest weerquote:Op vrijdag 27 december 2013 16:19 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Nou hiero gewone plesregen
Maar de storm is gaan liggen
Ja.... dat niet alleen het dak trilde gewoonquote:Op vrijdag 27 december 2013 16:24 schreef Faxie het volgende:
[..]
Storm was kut. Vlagerig als de pest weer
Je mag mee etenquote:
Wat eet je?quote:Op vrijdag 27 december 2013 16:26 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Je mag mee eten
Ik ben loof![]()
Van zwemmen wordt je moe
Dat kan ik zelf ook nog welquote:Op vrijdag 27 december 2013 16:30 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Wil voor jou ook wel een pizza in de oven pleuren
Lalalalalalalaa pizza!quote:Op vrijdag 27 december 2013 16:30 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Wil voor jou ook wel een pizza in de oven pleuren
Ja ik ook, dat is het probleemquote:Op vrijdag 27 december 2013 16:25 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ik, als je naar mij toe komt
Moet alleen nog boodschappen halen
Ik hou niet zo van (bos) penersquote:Op vrijdag 27 december 2013 16:32 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Bijna het zelfde als 1e kerstdag![]()
Bospeen, aardappelkroketjes/figuurtjes en vleesch
quote:Op vrijdag 27 december 2013 16:34 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik hou niet zo van (bos) peners
Ik dank u vriendelijk
Waarom niet?quote:Op vrijdag 27 december 2013 16:35 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Kan wel uit mijn voorraad koken, maar voor gasten vind ik dat niet echt netjes
Mehehehehequote:Op vrijdag 27 december 2013 16:34 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik hou niet zo van (bos) peners
Ik dank u vriendelijk
Nou over het algemeen doe ik dat ook wel, maar ik heb toch boodschappen nodig.... geen brood meer enzoquote:Op vrijdag 27 december 2013 16:36 schreef Myraela het volgende:
Ik kook voor gasten gewoon hetzelfde als ik normaal zou eten hoor.Misschien eerder een risotto dan een kip kerrie, maar ik ga er niet speciaal voor naar de winkel.
Ik zie het probleem niet.quote:Op vrijdag 27 december 2013 16:35 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Kan wel uit mijn voorraad koken, maar voor gasten vind ik dat niet echt netjes
Ik wil geen enkele dag havermout eten.quote:Op vrijdag 27 december 2013 16:38 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Nou over het algemeen doe ik dat ook wel, maar ik heb toch boodschappen nodig.... geen brood meer enzoen ik wil niet elke dag havermout eten
Goed ideequote:Op vrijdag 27 december 2013 16:38 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik zie het probleem niet.
Nu bedenk ik me dat ik ook wel een broodje shoarma kan maken, dat heb ik nog
Ga je een palmboom in je woonkamer zetten?quote:Op vrijdag 27 december 2013 16:40 schreef Vinniiee het volgende:
Waarom zijn grote planten zo duur? Fucking 100 euro
brrrquote:Op vrijdag 27 december 2013 16:40 schreef Vinniiee het volgende:
Waarom zijn grote planten zo duur? Fucking 100 euro
Zoietsquote:Op vrijdag 27 december 2013 16:41 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ga je een palmboom in je woonkamer zetten?
Hangmatje er bij.quote:Op vrijdag 27 december 2013 16:44 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Zoiets
Een plant van 1,20m hoog ofzo ja, maar als ze zo duur zijn niet
Wel nee. Dan heb ik liever dat er leuke dame in jarretels rond looptquote:Op vrijdag 27 december 2013 16:45 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Hangmatje er bij.
Leuke vrouwelijke serveerster in zo'n hawai rokje.
Ook goed.quote:Op vrijdag 27 december 2013 16:47 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Wel nee. Dan heb ik liever dat er leuke dame in jarretels rond loopt
Good luck, brave warrior. I salute youquote:Op vrijdag 27 december 2013 16:48 schreef -Engel- het volgende:
oke moed verzameld.... ik ben boodschappen doen
quote:Op vrijdag 27 december 2013 16:48 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ook goed.
Ik ben niet zo moeilijk.
Als ze maar drinken serveert
/lief dagboekquote:Op vrijdag 27 december 2013 16:56 schreef BlauweTijger het volgende:
Er komt zo iemand langs met wie ik ga sexen
Guinness.quote:
hoe duur is ze?quote:Op vrijdag 27 december 2013 16:56 schreef BlauweTijger het volgende:
quote:
Eindelijk je maagdelijkheid kwijt.quote:Op vrijdag 27 december 2013 16:56 schreef BlauweTijger het volgende:
quote:Op vrijdag 27 december 2013 17:00 schreef Myraela het volgende:
[..]
Eindelijk je maagdelijkheid kwijt.
Doe je een vergelijkend warenonderzoek?quote:
Als je klaar met dr bent moet je even zeggen of ze het geld waard isquote:Op vrijdag 27 december 2013 16:56 schreef BlauweTijger het volgende:
Nee ik probeer er achter te komen hoeveel ik waard zou zijnquote:Op vrijdag 27 december 2013 17:05 schreef Fascination het volgende:
[..]
Doe je een vergelijkend warenonderzoek?
quote:Op vrijdag 27 december 2013 17:07 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Nee ik probeer er achter te komen hoeveel ik waard zou zijn
Het is crisis he.quote:Op vrijdag 27 december 2013 17:07 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Nee ik probeer er achter te komen hoeveel ik waard zou zijn
Net zoals 2013 ja. Dat begon al dramatisch...quote:Op vrijdag 27 december 2013 16:40 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Bijna 2014 faxman. Nieuwe ronde nieuwe kansen.
Pics?quote:Op vrijdag 27 december 2013 18:17 schreef Vinniiee het volgende:
Schilderij is erIk hoop dat ie nog een beetje intact is
/edit: gofferdomme wat een mooi ding![]()
Als 2014 net zo goed begint als 2013, heb ik er meer dan vrede mee.quote:Op vrijdag 27 december 2013 18:31 schreef Faxie het volgende:
[..]
Net zoals 2013 ja. Dat begon al dramatisch...
Ik wil 'm eerst even ophangenquote:
Kutwijfquote:Op vrijdag 27 december 2013 18:35 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik wil 'm eerst even ophangen
Ik moest trouwens 30 euro dokkenBTW en inklaringskosten. Bitch had het factuurbedrag niet verlaagd
Uit US zeker.quote:Op vrijdag 27 december 2013 18:35 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik wil 'm eerst even ophangen
Ik moest trouwens 30 euro dokkenBTW en inklaringskosten. Bitch had het factuurbedrag niet verlaagd
Jonge later vanavond hangt dat dingquote:
quote:Op vrijdag 27 december 2013 18:38 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Uit US zeker.
Kunnen ze zelf problemen mee krijgen als ze dat doen.
Jonge, check die spellingquote:Op vrijdag 27 december 2013 18:41 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Jonge later vanavond hangt dat ding
[..]Jonge, gebeurd zo vaak dat er een lager factuurbedrag op staat
Ah joh, 't is weer hetzelfde gemiep als andersquote:Op vrijdag 27 december 2013 18:44 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dm/pm/wa staat open dat weet je wel he? Knuff
Dat is uit china zo, US is echt weinig tegenwoordig. Staat celstraf op.quote:Op vrijdag 27 december 2013 18:41 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Jonge later vanavond hangt dat ding
[..]Jonge, gebeurd zo vaak dat er een lager factuurbedrag op staat
Ga huilenquote:
Ze rijden weer? Of nog steeds?quote:Op vrijdag 27 december 2013 18:45 schreef PeuRac het volgende:
Avond![]()
Duure een stuk langer dan gepland, maar wel weer lekker geklust aan de auto's vandaag.
Oh dat is nieuw voor mequote:Op vrijdag 27 december 2013 18:45 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dat is uit china zo, US is echt weinig tegenwoordig. Staat celstraf op.
Oh ....quote:Op vrijdag 27 december 2013 18:45 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ah joh, 't is weer hetzelfde gemiep als anders
Nog steeds, remmen wat beter (remolie en bij mn broertje ook de blokken achter), koelvloeistof vervangen, bij mij de thermostaat en bij mn broertje ook nog de bougies.quote:Op vrijdag 27 december 2013 18:46 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ga huilenOh wacht dat doe je al
[..]
Ze rijden weer? Of nog steeds?
Je hebt 'm niet per ongeluk omgewisseld met mijn thermostaat?quote:Op vrijdag 27 december 2013 18:49 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Nog steeds, remmen wat beter (remolie en bij mn broertje ook de blokken achter), koelvloeistof vervangen, bij mij de thermostaat en bij mn broertje ook nog de bougies.
Heb nu alleen niet het idee dat die zoveel sneller warm wordt
quote:Op vrijdag 27 december 2013 18:49 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Nog steeds, remmen wat beter (remolie en bij mn broertje ook de blokken achter), koelvloeistof vervangen, bij mij de thermostaat en bij mn broertje ook nog de bougies.
Misschien heeft Engel nog wat overquote:Op vrijdag 27 december 2013 18:49 schreef PeuRac het volgende:
Wie komt er voor mij koken? Ben helemaal kapot, moet nog douchen en opruimen en schoonmaken
Jeetje fax.... zou je daar niet eens wat mee gaan doen?quote:Op vrijdag 27 december 2013 18:49 schreef Faxie het volgende:
[..]
Inclusief hyperventileren en de hele mikmak![]()
Steekt om de zoveel weken weer de kop op
Nieuw uit de doosquote:Op vrijdag 27 december 2013 18:49 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Je hebt 'm niet per ongeluk omgewisseld met mijn thermostaat?
Hiep hoi!!!!quote:Op vrijdag 27 december 2013 16:56 schreef BlauweTijger het volgende:
Dat klinkt best serieus, weet je waar het vandaan komt?quote:Op vrijdag 27 december 2013 18:49 schreef Faxie het volgende:
[..]
Inclusief hyperventileren en de hele mikmak![]()
Steekt om de zoveel weken weer de kop op
Als ze het komt brengen is ze mijn Engeltjequote:Op vrijdag 27 december 2013 18:50 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Misschien heeft Engel nog wat over
thuisbezorgd.nlquote:Op vrijdag 27 december 2013 18:49 schreef PeuRac het volgende:
Wie komt er voor mij koken? Ben helemaal kapot, moet nog douchen en opruimen en schoonmaken
Niet altijd hoorquote:Op vrijdag 27 december 2013 18:51 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
thuisbezorgd.nl
![]()
Das nog altijd sneller dan iemand van hier
Hmm, da's niet te hopen neequote:Op vrijdag 27 december 2013 18:50 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Nieuw uit de doosdus hoop niet dat die kapot is, was nog best rottig bij te komen. En een slang lijkt nu ook een beetje te lekken, kijk het morgen nog ff aan. Of dat het gewoon restvloeistof is of echt een leuk (druppelt alleen een beetje).
Dat betwijfel ik, zeker op een avond als vandaag. Denk dat er maar weinig mensen zelf koken vanavond.quote:Op vrijdag 27 december 2013 18:51 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
thuisbezorgd.nl
![]()
Das nog altijd sneller dan iemand van hier
Tofheidquote:Op vrijdag 27 december 2013 18:17 schreef Vinniiee het volgende:
Schilderij is erIk hoop dat ie nog een beetje intact is
/edit: gofferdomme wat een mooi ding![]()
Gebeurd best vaak eigenlijk.quote:
Is sinds Januari al. En ach da's 2 dagen en dan is het weer over.quote:Op vrijdag 27 december 2013 18:50 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Jeetje fax.... zou je daar niet eens wat mee gaan doen?
Dus dan heb ik gelijk tochquote:Op vrijdag 27 december 2013 18:53 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Er zijn altijd uitzonderingen
Azijnpisser
quote:Op vrijdag 27 december 2013 18:45 schreef PeuRac het volgende:
Avond![]()
Duure een stuk langer dan gepland, maar wel weer lekker geklust aan de auto's vandaag.
Misschien meer dan je denkt. Eindelijk een fatsoenlijke Hollandse pot met rookworst oid na die kerstdagenquote:Op vrijdag 27 december 2013 18:53 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat betwijfel ik, zeker op een avond als vandaag. Denk dat er maar weinig mensen zelf koken vanavond.
Stamppot zuurkoolquote:Op vrijdag 27 december 2013 18:54 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Misschien meer dan je denkt. Eindelijk een fatsoenlijke Hollandse pot met rookworst oid na die kerstdagen
't Valt allemaal wel mee. Ik ben een aansteller.quote:Op vrijdag 27 december 2013 18:51 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat klinkt best serieus, weet je waar het vandaan komt?
Hoiquote:
Hmm, dat had ik ook wel gelustquote:Op vrijdag 27 december 2013 18:54 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Misschien meer dan je denkt. Eindelijk een fatsoenlijke Hollandse pot met rookworst oid na die kerstdagen
Tsja, dat went.quote:
Heb jij een garage waar je dat kan doen?quote:Op vrijdag 27 december 2013 18:49 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Quote voor de record, die gaat tegen je gebruikt wordenquote:Op vrijdag 27 december 2013 18:55 schreef Faxie het volgende:
[..]
't Valt allemaal wel mee. Ik ben een aansteller.
Nou dan valt het wel mee he....quote:Op vrijdag 27 december 2013 18:53 schreef Faxie het volgende:
[..]
Is sinds Januari al. En ach da's 2 dagen en dan is het weer over.
quote:Op vrijdag 27 december 2013 18:56 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Quote voor de record, die gaat tegen je gebruikt worden
Ik woon gewoon in een stad hoorquote:Op vrijdag 27 december 2013 18:53 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Moet je niet in zo'n kut gehucht wonen
Schoonmoeder/opa/oma van mn broertje heeft een kleine werkplaats met put. Geen hefbrug helaas.quote:Op vrijdag 27 december 2013 18:56 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Heb jij een garage waar je dat kan doen?
Prima hoorquote:Op vrijdag 27 december 2013 18:56 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Quote voor de record, die gaat tegen je gebruikt worden
Er valt toch niet veel aan te doen. Vanavond is het misschien al weer over.quote:Op vrijdag 27 december 2013 18:56 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nou dan valt het wel mee he....ik kan hier niet zoveel mee....
Ja jaquote:Op vrijdag 27 december 2013 18:49 schreef PeuRac het volgende:
quote:Op vrijdag 27 december 2013 18:50 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Misschien heeft Engel nog wat over
Je was gewoon te vroegquote:Op vrijdag 27 december 2013 18:58 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ja ja
[..]ik heb net wat broodjes soldaat gemaakt, omdat ik niet wilde koken voor mij alleen
Ik heb nog worstenbroodjes, satebroodjes, gehaktballetjes... alleen dat brengen gaat t niet worden, want ik krijg straks bezoekquote:Op vrijdag 27 december 2013 18:51 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Als ze het komt brengen is ze mijn Engeltje
quote:Op vrijdag 27 december 2013 18:59 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ik heb nog worstenbroodjes, satebroodjes, gehaktballetjes... alleen dat brengen gaat t niet worden, want ik krijg straks bezoek
quote:Op vrijdag 27 december 2013 18:59 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ik heb nog worstenbroodjes, satebroodjes, gehaktballetjes... alleen dat brengen gaat t niet worden, want ik krijg straks bezoek
Jawelquote:
Smoothquote:Op vrijdag 27 december 2013 18:59 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Je was gewoon te vroeganders had je voor 2 mogen koken
Hoezo er valt niet veel aan te doen.quote:Op vrijdag 27 december 2013 18:58 schreef Faxie het volgende:
[..]
Er valt toch niet veel aan te doen. Vanavond is het misschien al weer over.
Weet nietquote:Op vrijdag 27 december 2013 18:55 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Hoiwanneer gaan we karten? Je moet Vin nog een keertje inmaken
[..]
Hmm, dat had ik ook wel gelust
[..]
Tsja, dat went.
Vast welquote:Op vrijdag 27 december 2013 19:02 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Weet niet
Ik heb geen idee of er nog meer mensen zijn die willen karten
A nicequote:Op vrijdag 27 december 2013 18:56 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Schoonmoeder/opa/oma van mn broertje heeft een kleine werkplaats met put. Geen hefbrug helaas.
Ja maar nog steeds moeten brengenquote:Op vrijdag 27 december 2013 18:59 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Je was gewoon te vroeganders had je voor 2 mogen koken
Truequote:Op vrijdag 27 december 2013 18:59 schreef PeuRac het volgende:
[..]dan kan ik net zo goed hier wat gaan halen.
Mij te duurquote:Op vrijdag 27 december 2013 19:02 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Weet niet
Ik heb geen idee of er nog meer mensen zijn die willen karten
Misschien is er een actiequote:Op vrijdag 27 december 2013 19:12 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja vind ik ook. Anders zou ik het graag eens doen
Waarom niet?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb geen idee waar en hoe natuurlijk.quote:Op vrijdag 27 december 2013 19:13 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Misschien is er een actieIk hou mijn ogen etc open
quote:Op vrijdag 27 december 2013 19:18 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Waarom niet?Ga poolen met een maatSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Is 15euro voor 15min ongeveer.quote:Op vrijdag 27 december 2013 19:18 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik heb geen idee waar en hoe natuurlijk.
Ik weiger om 30 euro te betalen voor een kwartiertje
quote:
Dat is logischquote:Op vrijdag 27 december 2013 19:18 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik heb geen idee waar en hoe natuurlijk.
Ik weiger om 30 euro te betalen voor een kwartiertje
Ik ken het gevoel.quote:Op vrijdag 27 december 2013 19:18 schreef Myraela het volgende:
Ik moet leuke onderzetters hebben, waarom vind ik die nergens.
"Poolen"quote:
quote:Op vrijdag 27 december 2013 19:18 schreef Myraela het volgende:
Wat vind je leuk?quote:Op vrijdag 27 december 2013 19:18 schreef Myraela het volgende:
Gezelliiiiiig!!!!!quote:
Zal wel weer een hengstenbal worden jaquote:Op vrijdag 27 december 2013 19:19 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik ken het gevoel.
[..]
"Poolen" [ afbeelding ] met een "maat". [ afbeelding ]
Zitten geen vrouwelijke kerels bij?quote:Op vrijdag 27 december 2013 19:19 schreef Faxie het volgende:
[..]
Zal wel weer een hengstenbal worden ja
Ik wist niet dat je boos werdquote:Op vrijdag 27 december 2013 19:20 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Wat?
Ik heb gelijk en dat weet ik![]()
Manwijven ja, bij de darters.quote:Op vrijdag 27 december 2013 19:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zitten geen vrouwelijke kerels bij?
Gun die wijfjes ook eens een pleziertje.quote:
Dat spreekt toch voor zich lijkt mij.quote:Op vrijdag 27 december 2013 19:25 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Sorry, zo goed zijn mn ogen niet dat ik die labels op dat plaatje kan lezen
Zou jij ze doen?quote:Op vrijdag 27 december 2013 19:24 schreef Fascination het volgende:
[..]
Gun die wijfjes ook eens een pleziertje.
Van die vrouwen van 1m85 en 100 kilo, met slechtzittend haar en een permanente frons op hun gerimpelde gezicht, bier drinkend en sigaretten rokend.quote:Op vrijdag 27 december 2013 19:24 schreef Fascination het volgende:
[..]
Gun die wijfjes ook eens een pleziertje.
Iets wat van hout is. Ik zag leuke mini palletjes. Dat is wel tof. Liefst een beetje whitewash. Geen lelijke printjes.quote:
Nee, al waren ze de laatste vrouwen op aarde.quote:
Ja, die huppelkutjes zien er nog weleens leuk uit, maar zijn vaak (naar mijn beleving) geen reet aan. Passen dus goed bij die mooiboys.quote:Op vrijdag 27 december 2013 19:27 schreef Faxie het volgende:
[..]
Van die vrouwen van 1m85 en 100 kilo, met slechtzittend haar en een permanente frons op hun gerimpelde gezicht, bier drinkend en sigaretten rokend.
De andere vrouwen die daar heel soms komen zijn 20 jarige huppelkutjes die omringd worden door 23 jarige hippe macho mooiboys.
Ik probeer het altijd maar te negeren, maar da's lastig soms, omdat ze zo luidruchtig aanwezig zijn
Dat klinkt wel grappig jaquote:Op vrijdag 27 december 2013 19:28 schreef Myraela het volgende:
[..]
Iets wat van hout is. Ik zag leuke mini palletjes. Dat is wel tof. Liefst een beetje whitewash. Geen lelijke printjes.
Wtf? Dat gebeurt vaker? Misschien moet je niet te lang wachten met het kopen van een nieuwe autoquote:Op vrijdag 27 december 2013 19:29 schreef Vinniiee het volgende:
Reed ik net weer door een plas (noodgedwongen, probeer die dingen te vermijden door volgende reden), pleurt m'n auto weer uit
Klopt helemaal ja. Jammer genoeg...quote:Op vrijdag 27 december 2013 19:29 schreef Fascination het volgende:
[..]
Nee, al waren ze de laatste vrouwen op aarde.
[..]
Ja, die huppelkutjes zien er nog weleens leuk uit, maar zijn vaak (naar mijn beleving) geen reet aan. Passen dus goed bij die mooiboys.
Ja ik had het een poosje terug ook al.quote:Op vrijdag 27 december 2013 19:30 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Wtf? Dat gebeurt vaker? Misschien moet je niet te lang wachten met het kopen van een nieuwe auto
Onoesquote:Op vrijdag 27 december 2013 19:29 schreef Vinniiee het volgende:
Reed ik net weer door een plas (noodgedwongen, probeer die dingen te vermijden door volgende reden), pleurt m'n auto weer uit
quote:
Nee, jonkies zoals ik kunnen het niet aan de kleuren herkennenquote:Op vrijdag 27 december 2013 19:25 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dat spreekt toch voor zich lijkt mij.
Hmm okequote:Op vrijdag 27 december 2013 19:28 schreef Myraela het volgende:
[..]
Iets wat van hout is. Ik zag leuke mini palletjes. Dat is wel tof. Liefst een beetje whitewash. Geen lelijke printjes.
Jokingquote:Op vrijdag 27 december 2013 19:31 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
Nee, jonkies zoals ik kunnen het niet aan de kleuren herkennen
Waarom die pi?quote:
quote:
Hoe is het?quote:
Kon ik dat maar.quote:Op vrijdag 27 december 2013 19:33 schreef Huppelmuts het volgende:
Echt he, zodra ik alleen op de bank ga zitten om een film te kijken flikker in slaap!
Geen wonder dat mijn te-kijken-films-lijstje niet kleiner wordt
Je kan niet in slaap vallen?quote:
Nou ja, helemaal niet is overdreven, maar gaat wel erg lastig meestal, zeker op plekken buiten m'n bed.quote:
Oh dat is wel kut.quote:Op vrijdag 27 december 2013 19:35 schreef Fascination het volgende:
[..]
Nou ja, helemaal niet is overdreven, maar gaat wel erg lastig meestal, zeker op plekken buiten m'n bed.
Goed zoquote:Op vrijdag 27 december 2013 19:35 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Prima
Kerst weer overleefd en ik heb niks gebroken tijdens het fam-uitje
Deze beter?quote:Op vrijdag 27 december 2013 19:33 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Waarom die pi?
[..]
[..]
Hoe is het?
Niet zo'n bekkie tegen mij he!!quote:
Prima hoor, ben bezig met schilderij ophangenquote:Op vrijdag 27 december 2013 19:33 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Waarom die pi?
[..]
[..]
Hoe is het?
Jij doet altijd klussen en FOK!ken tegelijkquote:Op vrijdag 27 december 2013 19:36 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Prima hoor, ben bezig met schilderij ophangenMet jou?
quote:Op vrijdag 27 december 2013 19:36 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Niet zo'n bekkie tegen mij he!!
Beetje respect voor je oudere medemens!
Klopt!quote:Op vrijdag 27 december 2013 19:37 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jij doet altijd klussen en FOK!ken tegelijk![]()
Ik verveel me
Rotjong!quote:
Nee, ben net weer wakkerquote:
Oh blijf dan maar even hangen hier en wacht op het resultaatquote:Op vrijdag 27 december 2013 19:38 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Rotjong!
[..]
Nee, ben net weer wakker
Wil ik dat wel zien dan?quote:Op vrijdag 27 december 2013 19:39 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Oh blijf dan maar even hangen hier en wacht op het resultaat
Ook jij kan te ver gaan meneer!quote:Op vrijdag 27 december 2013 19:40 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ik deed niks
Hoewel je gelijk hebt dat met kerst we liev moeten zijn voor de ouderen
Okay, ga ik eerst ff een bak thee hosselenquote:
Waarom zijn mensen niet zo lief?quote:
LoLaquote:
Mensen.quote:
Ook niet altijd.quote:
quote:Op vrijdag 27 december 2013 19:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
Waarom kan ik nergens een Gameboy jurkje vinden voor een schappelijke prijs?
Jij verdient een aparte vermelding schatquote:
Neem de tijdquote:Op vrijdag 27 december 2013 19:41 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Okay, ga ik eerst ff een bak thee hosselen
quote:Op vrijdag 27 december 2013 19:45 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jij verdient een aparte vermelding schat
Onmogelijk!!!quote:Op vrijdag 27 december 2013 19:48 schreef LovelyLady het volgende:
[..]Ik was even bang dat je me vergeten was
Voor oud en nieuw eigenlijk weinig nieuws... Rondje Weesp/Kortenhoef en weer naar huis
Naar een maat toequote:Op vrijdag 27 december 2013 19:47 schreef Huppelmuts het volgende:
En wat zijn jullie wilde plannen voor O&N?
quote:Op vrijdag 27 december 2013 19:41 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ook jij kan te ver gaan meneer!
Gameboy.quote:
Tis saai hoorquote:Op vrijdag 27 december 2013 19:49 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Onmogelijk!!!
Klinkt sowieso al gezelliger dan mijn plannen!
Ga je nu weer bluffen? Nog ff en ik ga er op in hoor!quote:
Saaier dan alleen op de bank zitten met hond, kat en tv?quote:
Ik zou niet durvenquote:Op vrijdag 27 december 2013 19:52 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ga je nu weer bluffen? Nog ff en ik ga er op in hoor!
Je bent van plan te gaan kopen? Dan ga ik voor je duimen dat het voor die tijd in prijs daalt en nog niet verkocht wordt!quote:Op vrijdag 27 december 2013 19:53 schreef LovelyLady het volgende:
Het perfecte huis staat te koop![]()
Nog ruim 2,5 maand wachten tot vast contract en makelaars gesprek..
Zal je net zien dat dat huis verkocht raakt
Zulks een afwijzingquote:
Oow, leuk! Al wezen kijken enzo? Binnengeloerd?quote:Op vrijdag 27 december 2013 19:53 schreef LovelyLady het volgende:
Het perfecte huis staat te koop![]()
Nog ruim 2,5 maand wachten tot vast contract en makelaars gesprek..
Zal je net zien dat dat huis verkocht raakt
Zal ik onthouden.quote:Op vrijdag 27 december 2013 19:36 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Niet zo'n bekkie tegen mij he!!
Beetje respect voor je oudere medemens!
Hier gaat iets mis opa!!quote:
Wij, ja, misschien, mits mogelijk... het is allemaal zo onzeker....quote:Op vrijdag 27 december 2013 19:54 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Je bent van plan te gaan kopen? Dan ga ik voor je duimen dat het voor die tijd in prijs daalt en nog niet verkocht wordt!
Gaat perfect zo.quote:
Ik ga duimen voor julliequote:Op vrijdag 27 december 2013 19:55 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Wij, ja, misschien, mits mogelijk... het is allemaal zo onzeker....
voor- en nadelen etc
Binnengeloerd via funda jaquote:Op vrijdag 27 december 2013 19:54 schreef fietsie het volgende:
[..]
Oow, leuk! Al wezen kijken enzo? Binnengeloerd?
Niet even toen er niemand thuiswas....quote:
Ik kan het nooit winnen van Rivalquote:Op vrijdag 27 december 2013 19:56 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Sorry, mijn hart gaat al uit naar een ander :8
[..]
Nee dat vind ik zo onbeleefd.quote:Op vrijdag 27 december 2013 19:56 schreef fietsie het volgende:
[..]
Niet even toen er niemand thuiswas....
Wel in Hoorn of ook maar meteen in een andere woonplaats?quote:Op vrijdag 27 december 2013 19:57 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nee dat vind ik zo onbeleefd.
Bovendien valt er op funda meer te zien
Oow ok.... Ons droomhuis staat al tijdje leeg dus heb al een keer ongegeneerd eromheen rondgewandeldquote:Op vrijdag 27 december 2013 19:57 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nee dat vind ik zo onbeleefd.
Bovendien valt er op funda meer te zien
Dat laatstequote:Op vrijdag 27 december 2013 19:58 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Wel in Hoorn of ook maar meteen in een andere woonplaats?
Leuke plek?quote:
Damn. Duurder dan een Gameboy zelf.quote:
Je zal die bal maar op je hoofd krijgen....quote:Op vrijdag 27 december 2013 19:58 schreef Huppelmuts het volgende:
Mensen die O&N vieren op Times Square![]()
Zonder mij
Dat sowiesoquote:Op vrijdag 27 december 2013 19:56 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik kan het nooit winnen van Rival
En je durft duidelijk gewoon niet![]()
Dan beter een gameboy, kan je tenminste van spelletje wisselen.quote:
da's met alle leuke huizen....quote:Op vrijdag 27 december 2013 19:59 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Natuurlijk... maar nogmaals voor- en nadelen
Dan is het niet het perfecte huis toch?quote:Op vrijdag 27 december 2013 19:59 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Natuurlijk... maar nogmaals voor- en nadelen
Aan wie wil je die cadeau doen dan?quote:
Ik mis mijn Gameboy. Een 3DS is niet hetzelfde.quote:Op vrijdag 27 december 2013 20:00 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dat sowieso
Nee, eng enzo
[..]
Dan beter een gameboy, kan je tenminste van spelletje wisselen.
Gaat meer om het verhuizen naar een andere plaats. Wat inhoudt dat ik mijn werk moet opzeggen, kinderen andere school...quote:Op vrijdag 27 december 2013 20:01 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dan is het niet het perfecte huis toch?
Nee. Vandaag alleen een pakje van IKEA gehad.quote:Op vrijdag 27 december 2013 20:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Is je pakje al aangekomen eigenlijk?
Oh spannend! Mag ik vragen waar dan?quote:
Die woont dan ineens dichterbij?quote:Op vrijdag 27 december 2013 20:03 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
En als laatste mijn ex natuurlijk
Een vriendin.quote:
Hmm, ok.quote:Op vrijdag 27 december 2013 20:03 schreef Fera het volgende:
[..]
Nee. Vandaag alleen een pakje van IKEA gehad.
Bang voor mij, voor de kat of voor het kind?quote:
Nou en!!quote:Op vrijdag 27 december 2013 19:59 schreef fietsie het volgende:
[..]
Je zal die bal maar op je hoofd krijgen....
Voor alles natuurlijkquote:Op vrijdag 27 december 2013 20:05 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Bang voor mij, voor de kat of voor het kind?
Maar 3d!quote:Op vrijdag 27 december 2013 20:03 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik mis mijn Gameboy. Een 3DS is niet hetzelfde.
Dat hou je altijd natuurlijk.quote:Op vrijdag 27 december 2013 20:03 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Gaat meer om het verhuizen naar een andere plaats. Wat inhoudt dat ik mijn werk moet opzeggen, kinderen andere school...
En als laatste mijn ex natuurlijk
Mja, niets in Nederland is toch ver wegquote:
Logischquote:
Hoiquote:
Dat magquote:Op vrijdag 27 december 2013 20:06 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Logisch![]()
Uhm ik heb net besloten dat als de koop doorgaat ik een keer kom badderen bij je
Mooiquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |