En nu verwacht je natuurlijk dat we allemaal om foto's gaan schreeuwen?quote:
Dat was wel het eerste wat er in mij opkwam.quote:Op vrijdag 27 december 2013 14:41 schreef Watertornado het volgende:
[..]
En nu verwacht je natuurlijk dat we allemaal om foto's gaan schreeuwen?
Nah, want het lukt me toch niet om er een fatsoenlijke foto van te maken. Het is te donker.quote:Op vrijdag 27 december 2013 14:41 schreef Watertornado het volgende:
[..]
En nu verwacht je natuurlijk dat we allemaal om foto's gaan schreeuwen?
Met 1 kat?quote:Op vrijdag 27 december 2013 15:20 schreef Myraela het volgende:
Er staan drie mandjes onder de salontafel. Twee van die mandjes zijn gevuld met een kat.
quote:Op vrijdag 27 december 2013 15:31 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nee, met twee.Ik hoop stiekem dat nummer drie zo in het derde mandje kruipt.
Snoepje erin leggen.quote:Op vrijdag 27 december 2013 15:31 schreef Myraela het volgende:
[..]
Mooi fotomoment danquote:Op vrijdag 27 december 2013 15:31 schreef Myraela het volgende:
[..]
Niet? Die van mij doet alles voor een snoepje.quote:Op vrijdag 27 december 2013 15:32 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik denk dat die een beetje te dik is om erin te kruipen. Snoepjes zijn niet de oplossing.![]()
quote:Op vrijdag 27 december 2013 16:03 schreef -Engel- het volgende:
Bon Paskoo! Naja voor degene die ik nog niet gehad heb....
Op naar O/N
Goedemiddag allen!
Ja nog steeds van die motregen. De hele dag al wel.quote:Op vrijdag 27 december 2013 16:16 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Rustig hiero
Regent t bij jou ook?
Nou hiero gewone plesregenquote:Op vrijdag 27 december 2013 16:17 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ja nog steeds van die motregen. De hele dag al wel.
Nja daarnet was het nog drukker, maar die zijn allemaal gevlogen.
Storm was kut. Vlagerig als de pest weerquote:Op vrijdag 27 december 2013 16:19 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Nou hiero gewone plesregen
Maar de storm is gaan liggen
Ja.... dat niet alleen het dak trilde gewoonquote:Op vrijdag 27 december 2013 16:24 schreef Faxie het volgende:
[..]
Storm was kut. Vlagerig als de pest weer
Je mag mee etenquote:
Wat eet je?quote:Op vrijdag 27 december 2013 16:26 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Je mag mee eten
Ik ben loof![]()
Van zwemmen wordt je moe
Dat kan ik zelf ook nog welquote:Op vrijdag 27 december 2013 16:30 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Wil voor jou ook wel een pizza in de oven pleuren
Lalalalalalalaa pizza!quote:Op vrijdag 27 december 2013 16:30 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Wil voor jou ook wel een pizza in de oven pleuren
Ja ik ook, dat is het probleemquote:Op vrijdag 27 december 2013 16:25 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ik, als je naar mij toe komt
Moet alleen nog boodschappen halen
Ik hou niet zo van (bos) penersquote:Op vrijdag 27 december 2013 16:32 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Bijna het zelfde als 1e kerstdag![]()
Bospeen, aardappelkroketjes/figuurtjes en vleesch
quote:Op vrijdag 27 december 2013 16:34 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik hou niet zo van (bos) peners
Ik dank u vriendelijk
Waarom niet?quote:Op vrijdag 27 december 2013 16:35 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Kan wel uit mijn voorraad koken, maar voor gasten vind ik dat niet echt netjes
Mehehehehequote:Op vrijdag 27 december 2013 16:34 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik hou niet zo van (bos) peners
Ik dank u vriendelijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |