Das heel niet zekerquote:Op vrijdag 27 december 2013 11:30 schreef Ferrari_Tape het volgende:
als je nichtje ook op de foto staat weet ze er toch van, gek.
Nee, ze kan het niet zien omdat het half achter haar gebeurt. Waarom zij niet op zijn instagram zit weet ik niet.quote:Op vrijdag 27 december 2013 11:30 schreef Ferrari_Tape het volgende:
als je nichtje ook op de foto staat weet ze er toch van, gek.
Dan kun je toch gewoon zeggen dat je daar niet van gediend bent? Of jezelf uit zijn nabijheid verwijderen? Ik begrijp niet echt het probleem?quote:Op vrijdag 27 december 2013 11:26 schreef Ouder1 het volgende:
Dat joch dat liep hier en ook in het bijzijn van haar moeder al op te scheppen over het feit dat hij seks had met mijn nichtje
Laten hangen, je laat je humeur toch niet door een puber bepalen?quote:Op vrijdag 27 december 2013 11:26 schreef Ouder1 het volgende:
Wat vinden jullie? Moet ik haar vader (daar woont ze nu) en haar zelf (zij zit niet op zijn Instagram) hiervan op de hoogte stellen?
Zij kan toch gewoon die foto bekijken? Dan moet zij daar maar iets van vinden. Niet jouw business.quote:Op vrijdag 27 december 2013 11:32 schreef Ouder1 het volgende:
[..]
Nee, ze kan het niet zien omdat het half achter haar gebeurt. Waarom zij niet op zijn instagram zit weet ik niet.
Ik denk dat TS de hele dag niks te doen heeft.quote:Op vrijdag 27 december 2013 11:35 schreef Scarface2004 het volgende:
6 x wordt het afgeraden om je er niet mee te bemoeien.
Toch heb ik het gevoel dat TS er zich wel mee gaat bemoeien.
Natuurlijk gaat die zich er mee bemoeien.quote:Op vrijdag 27 december 2013 11:35 schreef Scarface2004 het volgende:
6 x wordt het afgeraden om je er niet mee te bemoeien.
Toch heb ik het gevoel dat TS er zich wel mee gaat bemoeien.
Je zou maar zo`n tante hebben die even haar wereldbeeld op gaat dringen aan je. Brrrr.quote:Op vrijdag 27 december 2013 11:38 schreef Silenus het volgende:
Goh, weer post nummer zoveel van TS over jongens die het alleen maar voor de seks doen.
Wat een frustraties. Laat dat kind lekker met rust en probeer je eigen frustraties hierover op te lossen.
Gun die jongen en je nichtje hun triootjequote:Op vrijdag 27 december 2013 11:38 schreef Silenus het volgende:
Goh, weer post nummer zoveel van TS over jongens die het alleen maar voor de seks doen.
Wat een frustraties. Laat dat kind lekker met rust en probeer je eigen frustraties hierover op te lossen.
en dan komt ze hier mee aan. Tja, ook weer een droom aan diggelen voor je. Schijnbaar is ze niet het type dat jij denkt dat ze is...quote:Op vrijdag 27 december 2013 11:26 schreef Ouder1 het volgende:
. Hij staat daarop met zijn armen om nichtje (net en serieus meisje)
Ik zou dat zelf niet doen, dat zal niet veel goeds teweeg brengen...quote:Op vrijdag 27 december 2013 11:26 schreef Ouder1 het volgende:
Wat vinden jullie? Moet ik haar vader (daar woont ze nu) en haar zelf (zij zit niet op zijn Instagram) hiervan op de hoogte stellen?
Dat. Plus stille wateren, diepe gronden.quote:Op vrijdag 27 december 2013 11:29 schreef Scorpie het volgende:
17 zijn en dan door je tante gesnitched worden, lijkt me verschrikkelijk.
Mm. Gezien de foto heeft zij niet in de gaten gehad wat er (half) achter haar gebeurde en dacht zij gewoon een beetje intiem/verliefd op de foto te gaan met haar vriendje. Ondertussen liepen ze haar dus gewoon in de zeik te nemen. Dan de respectloze opmerking van hem er onder.. Ik denk dat ze het niet weet. Ik zit er nu aan te denken de foto met tekst (ik heb een print-screen gekregen) maar aan haar te mailen. Dan kan ze zelf bepalen wat ze er mee wil.quote:Op vrijdag 27 december 2013 12:28 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat. Plus stille wateren, diepe gronden.
Denk lekker verder joh.. maar hou het vooral voor jezelf..quote:Op vrijdag 27 december 2013 12:38 schreef Ouder1 het volgende:
[..]
Mm. Gezien de foto heeft zij niet in de gaten gehad wat er (half) achter haar gebeurde en dacht zij gewoon een beetje intiem/verliefd op de foto te gaan met haar vriendje. Ondertussen liepen ze haar dus gewoon in de zeik te nemen. Dan de respectloze opmerking van hem er onder.. Ik denk dat ze het niet weet. Ik zit er nu aan te denken de foto met tekst (ik heb een print-screen gekregen) maar aan haar te mailen. Dan kan ze zelf bepalen wat ze er mee wil.
Ik snitch haar er niet mee maar dat klote joch.
En als jouw vriendje niet zulke hele nette foto's met respectloze teksten over jou op het web zet.. Zou je dat dan willen weten of zou je een vriendin of familielid die je daar op wijst een bemoeial vinden?quote:Op vrijdag 27 december 2013 12:39 schreef Copycat het volgende:
Doe vooral wat je niet laten kan in al je bemoeizucht.
En dit.quote:Op vrijdag 27 december 2013 13:07 schreef DS4 het volgende:
Niet mee bemoeien.
En dat 'nette nichtje' van jou kan voor zover jij weet al haar eerste anale gangbang achter de rug hebben. Het is bepaald niet gebruikelijk dat ouders/tantes/etc. heel goed op de hoogte zijn van dat soort zaken.
Ja. Jij gaat er nl al meteen vanuit dat zij het niet weet. Rare gevolgtrekking aangezien hij het open en bloot op zijn Instagram zet. Jij vindt het een respectloze tekst over haar, ik zie enkel een puberale actie en een verliefd nichtje. Voor hetzelfde geld houden ze elke avond triootjes.quote:Op vrijdag 27 december 2013 13:08 schreef Ouder1 het volgende:
En als jouw vriendje niet zulke hele nette foto's met respectloze teksten over jou op het web zet.. Zou je dat dan willen weten of zou je een vriendin of familielid die je daar op wijst een bemoeial vinden?
Ik zou het zelf wel graag willen weten.
Ik ben vooralsnog niet zo onder de indruk van jouw omschrijving van het gebeuren. Wat wil je precies: haar beschermen, of jezelf? Vooralsnog denk ik het laatste en ik vermoed dat je dat het beste kan doen door niet meer op die instagram te kijken. Te confronterend.quote:Op vrijdag 27 december 2013 13:08 schreef Ouder1 het volgende:
En als jouw vriendje niet zulke hele nette foto's met respectloze teksten over jou op het web zet.. Zou je dat dan willen weten of zou je een vriendin of familielid die je daar op wijst een bemoeial vinden?
Hij komt hier al een aantal maanden niet meer omdat ik hem idd keihard op zijn plaats heb gezet toen hij voor de derde keer in mijn bijzijn achterlijk respectloos tegen mij over mijn nichtje aan het praten was. Kom op zeg. Welke idioot gaat er nu in geuren en kleuren aan de tante van je toen 16 jarig vriendinnetje, lopen vertellen hoe je tegenover je vrienden tot in de details aan toe, loopt op te scheppen dat, hoe en wanneer je seks met haar hebt?quote:Op vrijdag 27 december 2013 13:09 schreef probeer het volgende:
Als je hem niet te midden van zijn (schoon)familie, vriendin en vrienden keihard op zijn plaats kan zetten, waarna hij met tranende ogen en een pruillip afdruipt .. niet mee bemoeien.
Ik zou ook geen (onopgevoede, banale, respectloze) kinderen in mijn huis willen.quote:Op vrijdag 27 december 2013 13:15 schreef Ouder1 het volgende:
[..]
Hij komt hier al een aantal maanden niet meer omdat ik hem idd keihard op zijn plaats heb gezet toen hij voor de derde keer in mijn bijzijn achterlijk respectloos tegen mij over mijn nichtje aan het praten was. Kom op zeg. Welke idioot gaat er nu in geuren en kleuren aan de tante van je toen 16 jarig vriendinnetje, lopen vertellen hoe je tegenover je vrienden tot in de details aan toe, loopt op te scheppen dat, hoe en wanneer je seks met haar hebt?![]()
Tja.. Toen kwam hij hier dus niet meer (meneer was op zijn pik getrapt) en blokkeerde hij me meteen op alle sociale media.
Hij heeft nog gelijk ook!quote:Op vrijdag 27 december 2013 13:15 schreef Ouder1 het volgende:
Tja.. Toen kwam hij hier dus niet meer (meneer was op zijn pik getrapt) en blokkeerde hij me meteen op alle sociale media.
En dit. Dat is op zich wel heel erg fucking triest.quote:Op vrijdag 27 december 2013 13:16 schreef Seriemoordenaar het volgende:
Waarom heb je het vriendje van je nichtje nota bene op social media? Raar mens. Bemoei je er gewoon niet mee zeg. Je lijkt zelf wel een puber.
Nou waar maak je je druk om dan..?quote:Op vrijdag 27 december 2013 13:15 schreef Ouder1 het volgende:
[..]
Hij komt hier al een aantal maanden niet meer omdat ik hem idd keihard op zijn plaats heb gezet toen hij voor de derde keer in mijn bijzijn achterlijk respectloos tegen mij over mijn nichtje aan het praten was. Kom op zeg. Welke idioot gaat er nu in geuren en kleuren aan de tante van je toen 16 jarig vriendinnetje, lopen vertellen hoe je tegenover je vrienden tot in de details aan toe, loopt op te scheppen dat, hoe en wanneer je seks met haar hebt?![]()
Zo is het, nichtje is waarschijnlijk de ergste van het hele stel. Laat haar lekker haar seksuakiteit ontdekken zeg. Nu is ze nog jong genoeg om van haar fouten te leren zonder enorme gevolgen.quote:Op vrijdag 27 december 2013 12:28 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat. Plus stille wateren, diepe gronden.
Hoezo is dat triest? Ik vind jongeren die familie (o.a. ouders) niet op sociale media willen hebben eigenlijk heel erg triest. Ik heb veel puber vrienden van mijn zoons op mijn sociale media en ook veel vrienden van mijn nichtje die hier altijd kind aan huis is geweest. Het gebeurt vaker dat ze dat aan mij vragen dan andersom.quote:Op vrijdag 27 december 2013 13:18 schreef probeer het volgende:
[..]
En dit. Dat is op zich wel heel erg fucking triest.
quote:Ja, tante van mijn geile vriendinnetje. Ik loop steeds enorm tegen mijn vrienden op te scheppen hoe vaak en op welke manieren ik jouw nichtje volledig uit elkaar trek.
Hè bah!quote:Op vrijdag 27 december 2013 13:25 schreef Silenus het volgende:
TS, je bent juist het levende voorbeeld van het feit waarom veel mensen niet hun tantes/ouders op facebook willen.Bemoeizuchtige Cruella de Vil die je er bent.
Wat triest is, is dat je zelf geen vent kan vinden, en daarom maar een beetje "sociaal" moet doen met de pubervriendjes van familie.. dat zijn wss de enige mannen in je leven die wel af en toe even naar je willen luisteren...quote:Op vrijdag 27 december 2013 13:22 schreef Ouder1 het volgende:
[..]
Hoezo is dat triest? Ik vind jongeren die familie (o.a. ouders) niet op sociale media willen hebben eigenlijk heel erg triest. Ik heb veel puber vrienden van mijn zoons op mijn sociale media en ook veel vrienden van mijn nichtje die hier altijd kind aan huis is geweest. Het gebeurt vaker dat ze dat aan mij vragen dan andersom.
Lees dit draadje eens objectief door en begrijp dan waarom...quote:Op vrijdag 27 december 2013 13:22 schreef Ouder1 het volgende:
Ik vind jongeren die familie (o.a. ouders) niet op sociale media willen hebben eigenlijk heel erg triest.
Het staat op zijn instagram, een vrij openbaar gebeuren. Ik denk dat ze het al weet...quote:Op vrijdag 27 december 2013 13:08 schreef Ouder1 het volgende:
[..]
En dat maak jij waar uit op? Omdat ze seks heeft met haar vriendje? Of omdat ze als verliefd stelletje met hem op de foto wil? Wat dat doen nette meisjes niet?quote:Op vrijdag 27 december 2013 11:42 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
en dan komt ze hier mee aan. Tja, ook weer een droom aan diggelen voor je. Schijnbaar is ze niet het type dat jij denkt dat ze is...
Jij was erbij dat je weet dat dit de intentie van die foto was? Of heb je dat soms jezelf wijsgemaakt omdat zij in jouw hoofd een braaf, net, onschuldige meisje is dat natuurlijk nooooit een puberaal, geile foto zou maken?quote:Op vrijdag 27 december 2013 13:32 schreef Ouder1 het volgende:
[..]
En dat maak jij waar uit op? Omdat ze seks heeft met haar vriendje? Of omdat ze als verliefd stelletje met hem op de foto wil? Wat dat doen nette meisjes niet?
Ik geloof je niet.quote:Op vrijdag 27 december 2013 13:40 schreef Ouder1 het volgende:
Net antwoord van nichtje. Ze is behoorlijk pissed. Niet op mij maar op hem en gaat van hem eisen dat hij de foto verwijdert anders maakt ze het uit. Haar letterlijke woorden: "Dit is al de tweede keer dat hij me zo iets flikt."
Ben blij dat ik het gedaan heb. Ze wist het dus nog niet.
Ik ook niet.quote:
En nichtje ook nietquote:Op vrijdag 27 december 2013 13:42 schreef CruellaDeVil het volgende:
[..]
Ik geloof haar wel, maar haar nichtje niet.
De zoveelste keer dat je een ervaring post die kwa geloofwaardigheid ergens het midden houdt tussen de paashaas en sinterklaas.quote:Op vrijdag 27 december 2013 13:40 schreef Ouder1 het volgende:
Net antwoord van nichtje. Ze is behoorlijk pissed. Niet op mij maar op hem en gaat van hem eisen dat hij de foto verwijdert anders maakt ze het uit. Haar letterlijke woorden: "Dit is al de tweede keer dat hij me zo iets flikt."
Ben blij dat ik het gedaan heb. Ze wist het dus nog niet.
Dat. Die denkt: "oh, daar heb je dat bemoeizuchtig mens weer die niet snapt hoe wij plezier maken en in het leven staan. Laat ik haar maar geruststellen, anders blijft ze zeuren."quote:Op vrijdag 27 december 2013 13:42 schreef CruellaDeVil het volgende:
Paasklaas.quote:Op vrijdag 27 december 2013 13:44 schreef DS4 het volgende:
De zoveelste keer dat je een ervaring post die kwa geloofwaardigheid ergens het midden houdt tussen de paashaas en sinterklaas.
Ik eigenlijk ook niet. Ze zullen het wel weer goed maken.. hij zich duizend maal excuseren. En over een tijdje flikt hij weer zo iets. Zit gewoon in het karakter van dat klote joch. En zij wil het maar niet begrijpen dat hij dit echt niet gaat laten.quote:Op vrijdag 27 december 2013 13:42 schreef CruellaDeVil het volgende:
[..]
Het is een keuze om je niet zo intensief met je nichtje te bemoeien, zul je bedoelen.quote:Op vrijdag 27 december 2013 13:43 schreef Ouder1 het volgende:
[..]
Tja.. Als de boodschap je niet bevalt dan geloof je het niet. Is ook een keuze.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |