quote:Ja, tante van mijn geile vriendinnetje. Ik loop steeds enorm tegen mijn vrienden op te scheppen hoe vaak en op welke manieren ik jouw nichtje volledig uit elkaar trek.
Hè bah!quote:Op vrijdag 27 december 2013 13:25 schreef Silenus het volgende:
TS, je bent juist het levende voorbeeld van het feit waarom veel mensen niet hun tantes/ouders op facebook willen.Bemoeizuchtige Cruella de Vil die je er bent.
Wat triest is, is dat je zelf geen vent kan vinden, en daarom maar een beetje "sociaal" moet doen met de pubervriendjes van familie.. dat zijn wss de enige mannen in je leven die wel af en toe even naar je willen luisteren...quote:Op vrijdag 27 december 2013 13:22 schreef Ouder1 het volgende:
[..]
Hoezo is dat triest? Ik vind jongeren die familie (o.a. ouders) niet op sociale media willen hebben eigenlijk heel erg triest. Ik heb veel puber vrienden van mijn zoons op mijn sociale media en ook veel vrienden van mijn nichtje die hier altijd kind aan huis is geweest. Het gebeurt vaker dat ze dat aan mij vragen dan andersom.
Lees dit draadje eens objectief door en begrijp dan waarom...quote:Op vrijdag 27 december 2013 13:22 schreef Ouder1 het volgende:
Ik vind jongeren die familie (o.a. ouders) niet op sociale media willen hebben eigenlijk heel erg triest.
Het staat op zijn instagram, een vrij openbaar gebeuren. Ik denk dat ze het al weet...quote:Op vrijdag 27 december 2013 13:08 schreef Ouder1 het volgende:
[..]
En als jouw vriendje niet zulke hele nette foto's met respectloze teksten over jou op het web zet.. Zou je dat dan willen weten of zou je een vriendin of familielid die je daar op wijst een bemoeial vinden?
Ik zou het zelf wel graag willen weten.
En dat maak jij waar uit op? Omdat ze seks heeft met haar vriendje? Of omdat ze als verliefd stelletje met hem op de foto wil? Wat dat doen nette meisjes niet?quote:Op vrijdag 27 december 2013 11:42 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
en dan komt ze hier mee aan. Tja, ook weer een droom aan diggelen voor je. Schijnbaar is ze niet het type dat jij denkt dat ze is...
Jij was erbij dat je weet dat dit de intentie van die foto was? Of heb je dat soms jezelf wijsgemaakt omdat zij in jouw hoofd een braaf, net, onschuldige meisje is dat natuurlijk nooooit een puberaal, geile foto zou maken?quote:Op vrijdag 27 december 2013 13:32 schreef Ouder1 het volgende:
[..]
En dat maak jij waar uit op? Omdat ze seks heeft met haar vriendje? Of omdat ze als verliefd stelletje met hem op de foto wil? Wat dat doen nette meisjes niet?
Ik geloof je niet.quote:Op vrijdag 27 december 2013 13:40 schreef Ouder1 het volgende:
Net antwoord van nichtje. Ze is behoorlijk pissed. Niet op mij maar op hem en gaat van hem eisen dat hij de foto verwijdert anders maakt ze het uit. Haar letterlijke woorden: "Dit is al de tweede keer dat hij me zo iets flikt."
Ben blij dat ik het gedaan heb. Ze wist het dus nog niet.
Ik ook niet.quote:
En nichtje ook nietquote:Op vrijdag 27 december 2013 13:42 schreef CruellaDeVil het volgende:
[..]
Ik geloof haar wel, maar haar nichtje niet.
De zoveelste keer dat je een ervaring post die kwa geloofwaardigheid ergens het midden houdt tussen de paashaas en sinterklaas.quote:Op vrijdag 27 december 2013 13:40 schreef Ouder1 het volgende:
Net antwoord van nichtje. Ze is behoorlijk pissed. Niet op mij maar op hem en gaat van hem eisen dat hij de foto verwijdert anders maakt ze het uit. Haar letterlijke woorden: "Dit is al de tweede keer dat hij me zo iets flikt."
Dat. Die denkt: "oh, daar heb je dat bemoeizuchtig mens weer die niet snapt hoe wij plezier maken en in het leven staan. Laat ik haar maar geruststellen, anders blijft ze zeuren."quote:Op vrijdag 27 december 2013 13:42 schreef CruellaDeVil het volgende:
Paasklaas.quote:Op vrijdag 27 december 2013 13:44 schreef DS4 het volgende:
De zoveelste keer dat je een ervaring post die kwa geloofwaardigheid ergens het midden houdt tussen de paashaas en sinterklaas.
Ik eigenlijk ook niet. Ze zullen het wel weer goed maken.. hij zich duizend maal excuseren. En over een tijdje flikt hij weer zo iets. Zit gewoon in het karakter van dat klote joch. En zij wil het maar niet begrijpen dat hij dit echt niet gaat laten.quote:Op vrijdag 27 december 2013 13:42 schreef CruellaDeVil het volgende:
[..]
Het is een keuze om je niet zo intensief met je nichtje te bemoeien, zul je bedoelen.quote:Op vrijdag 27 december 2013 13:43 schreef Ouder1 het volgende:
[..]
Tja.. Als de boodschap je niet bevalt dan geloof je het niet. Is ook een keuze.
Godverdomme.quote:Op vrijdag 27 december 2013 13:45 schreef Ouder1 het volgende:
[..]
Ik eigenlijk ook niet. Ze zullen het wel weer goed maken.. hij zich duizend maal excuseren. En over een tijdje flikt hij weer zo iets. Zit gewoon in het karakter van dat klote joch. En zij wil het maar niet begrijpen dat hij dit echt niet gaat laten.
x100²!quote:
Of een troll.quote:Op vrijdag 27 december 2013 13:45 schreef Laura.b het volgende:
[..]
Ik geloof het verhaal sowieso niet. Of we hebben te maken met beperkten.
quote:Op vrijdag 27 december 2013 13:40 schreef Ouder1 het volgende:
Joh, dat waren we vroeger toch allemaal? Laat iedereen lekker zelf fouten maken. Het laatste wat je wil is een bemoeizuchtige tante die gaat bepalen met wie je neukt.quote:Op vrijdag 27 december 2013 13:45 schreef formerjellybean het volgende:
Ze zal niet de eerste zijn die nogal naief is op liefdesgebied.....
Dat joch dat liep hier en ook in het bijzijn van haar moeder al op te scheppen over het feit dat hij seks had met mijn nichtje. Nu werd ik door iemand gewezen op een foto op zijn Instagram. Hij staat daarop met zijn armen om nichtje (net en serieus meisje) terwijl een andere meid vanachter tegen hem aanhangt met haar handen in zijn kruis (nichtje heeft het blijkbaar niet in de gaten). De foto gaat vergezeld met de tekst: "Ik wens iedereen een geil 2014".quote:
Ik zet ¤500 op verzonnen. Ik ben optimistisch vandaag.quote:Op vrijdag 27 december 2013 13:48 schreef Laura.b het volgende:
[..]
Dat joch dat liep hier en ook in het bijzijn van haar moeder al op te scheppen over het feit dat hij seks had met mijn nichtje. Nu werd ik door iemand gewezen op een foto op zijn Instagram. Hij staat daarop met zijn armen om nichtje (net en serieus meisje) terwijl een andere meid vanachter tegen hem aanhangt met haar handen in zijn kruis (nichtje heeft het blijkbaar niet in de gaten). De foto gaat vergezeld met de tekst: "Ik wens iedereen een geil 2014".
Kan natuurlijk niet waar zijn. Of aso's/beperkten, of verzonnen.
U heeft gelijk x 10000000²²²²²²quote:Op vrijdag 27 december 2013 13:48 schreef Laura.b het volgende:
[..]
Kan natuurlijk niet waar zijn. Of aso's/beperkten, of verzonnen.
Ja. Maar hoe verzin je dat van die foto ooit? Daar kom je toch niet op?quote:Op vrijdag 27 december 2013 13:49 schreef Seriemoordenaar het volgende:
[..]
Ik zet ¤500 op verzonnen. Ik ben optimistisch vandaag.
Alles kan ->2013quote:Op vrijdag 27 december 2013 13:49 schreef Laura.b het volgende:
[..]
Ja. Maar hoe verzin je dat van die foto ooit? Daar kom je toch niet op?
Ja, en daarom staat het ook open en bloot op Instagram.quote:Op vrijdag 27 december 2013 13:45 schreef formerjellybean het volgende:
Nou dat kan je niet weten , voor het zelfde geld is het heel naief , beschermd meisje wat zo op is gevoed en heeft die het voor haar goed verborgen te houden.
Ze zal niet de eerste zijn die nogal naief is op liefdesgebied.....
En elk meisje dat een jaar een relatie heeft kijkt elke dag of minstens elke week op zijn instagram? Zoals gezegd is ze niet daar toegevoegd.quote:Op vrijdag 27 december 2013 13:51 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ja, en daarom staat het ook open en bloot op Instagram.
Die foto is genomen terwijl zij dat wist en jij denkt niet dat ze al direct het resultaat heeft bekeken?quote:Op vrijdag 27 december 2013 13:56 schreef Ouder1 het volgende:
En elk meisje dat een jaar een relatie heeft kijkt elke dag of minstens elke week op zijn instagram? Zoals gezegd is ze niet daar toegevoegd.
Blijkbaar niet en dat kan ik me ook wel voorstellen op een feest in een drukke kroeg. Op die leeftijd schieten ze voortdurend plaatjes.quote:Op vrijdag 27 december 2013 13:57 schreef Copycat het volgende:
[..]
Die foto is genomen terwijl zij dat wist en jij denkt niet dat ze al direct het resultaat heeft bekeken?
En nu heeft ze opeens helemaal geen weet van deze foto.quote:Op vrijdag 27 december 2013 12:38 schreef Ouder1 het volgende:
Mm. Gezien de foto heeft zij niet in de gaten gehad wat er (half) achter haar gebeurde en dacht zij gewoon een beetje intiem/verliefd op de foto te gaan met haar vriendje.
quote:Op vrijdag 27 december 2013 13:22 schreef Ouder1 het volgende:
[..]
Hoezo is dat triest? Ik vind jongeren die familie (o.a. ouders) niet op sociale media willen hebben eigenlijk heel erg triest. Ik heb veel puber vrienden van mijn zoons op mijn sociale media en ook veel vrienden van mijn nichtje die hier altijd kind aan huis is geweest. Het gebeurt vaker dat ze dat aan mij vragen dan andersom.
quote:Op vrijdag 27 december 2013 13:18 schreef probeer het volgende:
[..]
Dat is op zich wel heel erg fucking triest.
quote:Op vrijdag 27 december 2013 13:40 schreef Ouder1 het volgende:
Is er iets om op te reageren dan?quote:Op vrijdag 27 december 2013 15:07 schreef Copycat het volgende:
En opeens verkiest TS een doodse stilte.
In tegenstelling tot de rest vind ik dat je goed gedaan hebtquote:
Ja:quote:
quote:Op vrijdag 27 december 2013 14:04 schreef Copycat het volgende:
En nu heeft ze opeens helemaal geen weet van deze foto.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |