Je vindt vooral de videoclips van dit meiske leuuuuuk?quote:
UB40 waren destijds culthelden, omdat ze in de crisjaren '80 op een originele manier aan de opkomende werkloosheid ontsnapten door muziek te gaan maken. De eerste 2 à 3 albums waren zeker de moeite waard, darna werd het te commercieel...quote:Op vrijdag 27 december 2013 09:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Tsja. Ik snap de waarde in de muziekgeschiedenis van Streisand en Diamond wel. Van UB40 overigens niet, dat vind ik gewoon drie keer niets..
RL is ze een tof mens, maar vooral sinds ze geen country meer doet is het niet leuk meer om te horenquote:Op vrijdag 27 december 2013 09:21 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Je vindt vooral de videoclips van dit meiske leuuuuuk?
Geproefd?quote:Op vrijdag 27 december 2013 09:22 schreef Karina het volgende:
Tja Flevoland, daar noem je ook wat. Smakeloos volkje.
Dit zit er tusseninquote:Op vrijdag 27 december 2013 09:24 schreef FritsFlits het volgende:
Sorry Mexi, vind dit wel een lekker plaat
Is het ookquote:Op vrijdag 27 december 2013 09:24 schreef FritsFlits het volgende:
Sorry Mexi, vind dit wel een lekker plaatje
Hmmmmquote:Op vrijdag 27 december 2013 09:24 schreef FritsFlits het volgende:
D. vind jij dit ook een lekker plaatje?
[ afbeelding ]
*trek krijgtquote:Op vrijdag 27 december 2013 09:24 schreef FritsFlits het volgende:
D. vind jij dit ook een lekker plaatje?
[ afbeelding ]
Zwemvliezen aan dan maar.quote:Op vrijdag 27 december 2013 09:24 schreef cafca het volgende:
Ik zit hier moed te verzamelen om een stukje te gaan hardlopen, ga me zo maar eens in gang zetten denk ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |