540quote:Op vrijdag 27 december 2013 17:26 schreef Maxbet het volgende:
Ik zit de hele tijd te denken waar jullie het over hebben, maar hier worden BTC-e prijzen aangehouden bedenk ik net
Ik had alles op Stamp staan
Ja vind ik wel mooi dat soort coversquote:Op vrijdag 27 december 2013 17:24 schreef Maxbet het volgende:
[..]
OhIk zat behoorlijk fout dus.
3Fm heeft geloof ik ook een cd met heel veel live covers door andere bandsZit soms wel leuk spul tussen.
Boekenquote:Op vrijdag 27 december 2013 17:28 schreef MichaelScott het volgende:
Weet iemand trouwens nog een goed Nederlands- of Engelstalig boek om te lezen?
Ik weet echt niet wat ik met al die VVV-bonnen moet doen.
Hij staat nu gemiddeldquote:Op vrijdag 27 december 2013 17:30 schreef ikwiltrolletje het volgende:
Ik heb de afgelopen weken niet zo heeeel erg op btc gelet. Wat is momenteel "hoog" en wat is nu "laag" ?
Maar wat was laag, 600?quote:
Dat is Duitsquote:Op vrijdag 27 december 2013 17:29 schreef Lollertrolle het volgende:
[..]
Boeken
http://www.bol.com/nl/p/t(...)ia/9200000011523182/
Deze is goed, doe die maar
$560 dieptepunt, $600 een redelijk stabiel dieptepunt, $760 hoogtepunt/quote:
met de aankomende weekenddip?quote:
Daar wil je toch duits voor leren?quote:Op vrijdag 27 december 2013 17:33 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Dat is Duits![]()
Maar ik stuur wel een mailtje naar Bitonic om te vragen of ze ook VVV-bonnen accepteren.
ben er al uitgegaan op 23.zoveel.quote:Op vrijdag 27 december 2013 17:33 schreef Lollertrolle het volgende:
[..]
met de aankomende weekenddip?
Als je er nu winst uit kunt halen zou ik dat doen en verkopen.
Maar ik ben dan ook geen trading goeroe dus of je mijn advies wilt opvolgen is een 2de
Of de weekend dip wil komen is een tweede hequote:Op vrijdag 27 december 2013 17:34 schreef Murdera het volgende:
[..]
ben er al uitgegaan op 23.zoveel.
goede winst gepakt.
Order gecancelled, even weekenddip afwachten idd.
Ik ga ervanuit dat die komtquote:Op vrijdag 27 december 2013 17:36 schreef Mortaxx het volgende:
Kerst had ook geen dip dus waarom nog dan wel een weekenddip. Al het geld wat afgelopen dagen is overgemaakt komt vandaag aan op de exchanges. TO THE MOON AND BEYOND
Dankuquote:Op vrijdag 27 december 2013 17:33 schreef mike-amersfoort het volgende:
[..]
$560 dieptepunt, $600 een redelijk stabiel dieptepunt, $760 hoogtepunt/
Na de verkoop nooit meer DOGE gemined, is dat nog steeds zinvol?quote:Op vrijdag 27 december 2013 17:44 schreef Maxbet het volgende:
Doge weer stabiel rond de 80 zie. I can live with that
Ik had op 115 gekochtquote:Op vrijdag 27 december 2013 17:44 schreef Maxbet het volgende:
Duikt nog best vaak onder de 80 toch? 77 / 78 etc.quote:Op vrijdag 27 december 2013 17:44 schreef Maxbet het volgende:
Coinwarz zegt van welquote:Op vrijdag 27 december 2013 17:45 schreef Kale het volgende:
[..]
Na de verkoop nooit meer DOGE gemined, is dat nog steeds zinvol?
En helaas de CAT train gemist door die falende nachtlaunch!
Daarom ook rondquote:Op vrijdag 27 december 2013 17:46 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Duikt nog best vaak onder de 80 toch? 77 / 78 etc.
Blij dat ik op 85 heb verkocht. Ik wacht tot hij nog wat verder zakt
Nee hoor, bij 295 gooi ik de boel gewoon dichtquote:Op vrijdag 27 december 2013 17:47 schreef Leafeon672 het volgende:
De strijd om de lapo gaat zo weer beginnen
quote:Op vrijdag 27 december 2013 17:46 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Coinwarz zegt van wel
Maar waarschijnlijk zijn er wel nieuwere coins waar je met een beetje gokken meer op kan pakken.
5 miljoen TIPS bijvoorbeeld, hopen dat dat wat waard gaat wordenquote:Op vrijdag 27 december 2013 17:46 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Coinwarz zegt van wel
Maar waarschijnlijk zijn er wel nieuwere coins waar je met een beetje gokken meer op kan pakken.
quote:Op vrijdag 27 december 2013 17:48 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Nee hoor, bij 295 gooi ik de boel gewoon dicht
Probeer dan nog maar eens de lapo te halen
Ik wil tussen de 70 en 75 weer instappen. Bij een coin zoals doge waar we over satoshis praten vind ik het verschil tussen 85, 80 en 77 best "groot" .quote:Op vrijdag 27 december 2013 17:46 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Daarom ook rond77 is ook rond 80 imo.
Ik hou ze wel nog in de gaten, de community is erg sterk bij Doge
3 satoshi is niks!quote:Op vrijdag 27 december 2013 17:49 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Ik wil tussen de 70 en 75 weer instappen. Bij een coin zoals doge waar we over satoshis praten vind ik het verschil tussen 85, 80 en 77 best "groot" .
Je mist m'n puntquote:
Misschien komt het door de rollercoaster van BTC waar we nu al een tijdje inzetten waar 50 Dollar verschil niks is. Gewenning enzo.quote:
later zal 3 satoshi 50 dollar waard zijn dus ik heb geen idee waar je het over hebt?quote:Op vrijdag 27 december 2013 17:55 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Misschien komt het door de rollercoaster van BTC waar we nu al een tijdje inzetten waar 50 Dollar verschil niks is. Gewenning enzo.
Iets met de maan enzo...quote:Op vrijdag 27 december 2013 17:56 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
later zal 3 satoshi 50 dollar waard zijn dus ik heb geen idee waar je het over hebt?
Ik heb net eindelijk die kabel voor mn scherm van mn windowspc gehaald. Maar die pinnetjes zitten anders, hij deed wel even voor - met een videokaart die hetzelfde is als die van mij - dat het niks uit moet maken. Ben benieuwd straks als ik zin heb gemaakt om de boel aan te sluiten. Ik wil namelijk TOCH koppig proberen de meest crappy der crapppy crappycoins te minen.quote:
quote:Op vrijdag 27 december 2013 17:59 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Ik heb net eindelijk die kabel voor mn scherm van mn windowspc gehaald. Maar die pinnetjes zitten anders, hij deed wel even voor - met een videokaart die hetzelfde is als die van mij - dat het niks uit moet maken. Ben benieuwd straks als ik zin heb gemaakt om de boel aan te sluiten. Ik wil namelijk TOCH koppig proberen de meest crappy der crapppy crappycoin te minen.
Is er interesse voor?quote:Op vrijdag 27 december 2013 18:02 schreef Spatieloos het volgende:
Wanneer is er een Cryptocurrency FOK! meet?
quote:Op vrijdag 27 december 2013 18:01 schreef Maxbet het volgende:
Als je maar weet dat het eigenlijk je stroomverbruik niet waard zal zijn.
Als je zoiets heb gevonden zeg het dan ik wil ook iets minen dat naar de moon gaat!quote:Op vrijdag 27 december 2013 18:03 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]Misschien mine ik wel iets wat naar de moon gaat
Is goed, dan mag iedereen bij mijn appartementje in Brussel langskomenquote:Op vrijdag 27 december 2013 18:02 schreef Spatieloos het volgende:
Wanneer is er een Cryptocurrency FOK! meet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |