Ah gadverdamme man.quote:Op donderdag 26 december 2013 21:31 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Pas als-ie zich een weg door het condoom gevreten heeft
zeker welquote:Op donderdag 26 december 2013 21:31 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ze kan ook echt gewoon niet zingen he.
Nee, maar beter dan Butterfly Kisses van net. Misschien is het daarom waarom ik me er niet aan stoorquote:
Ja, leuk. Dadelijk ga je me nog vertellen dat die van Krezip kan zingen.quote:
quote:Op donderdag 26 december 2013 21:32 schreef Zaktabak het volgende:
Ik ga mij even vertonen in de KLB (inb4: KLB) want die jongens daar missen momenteel een intellectueel hoogstaand genie. Groetjes
quote:
quote:Op donderdag 26 december 2013 21:31 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
[..]
Roosmarijn op het tweede scherm *fapfap*
Ah ik weet er wel eentje ja, txquote:Op donderdag 26 december 2013 21:33 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]Think of a happy place!
Neu maar als iedereen loopt te haten houd ik me liever stil.quote:Op donderdag 26 december 2013 21:31 schreef Molurus het volgende:
Ben ik hier de enige die vindt dat Ilse best aardig kan zingen?![]()
Tis niet mijn smaak, maar technisch gezien is er heel weinig op aan te merken.
Butterfly Kisses is wat ons wel even allen verbond...in walging...niet helemaal wat ze voor ogen hadden.quote:Op donderdag 26 december 2013 21:32 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Nee, maar beter dan Butterfly Kisses van net. Misschien is het daarom waarom ik me er niet aan stoor
Niet voor je mening durven uit te komenquote:Op donderdag 26 december 2013 21:33 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Neu maar als iedereen loopt te haten houd ik me liever stil.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |