Origineel niet, leuk zijn we wel.quote:Op donderdag 26 december 2013 21:27 schreef Karina het volgende:
Erg origineel zijn jullie niet jongens.
Dat is muziek ook al jaren niet meerquote:Op donderdag 26 december 2013 21:27 schreef Karina het volgende:
Woooooooowquote:
OK ik ben in een goede bui, dat wel jaquote:Op donderdag 26 december 2013 21:27 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Origineel niet, leuk zijn we wel.
Nee, want die van jou beweegt nietquote:
Denk maar zo; bij Serious Request jaar in jaar out 'Living Doll' forcerend meezingen door Ekdom, dan kunnen wij ook wel een beetje subtieler zo'n traditie erin houdenquote:Op donderdag 26 december 2013 21:27 schreef Karina het volgende:
Ja want geen tieten.quote:Op donderdag 26 december 2013 21:27 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ik zoek nog ff naar een plaatje van richard gere met een gerbil in zijn kont. Mag dat overigens?
quote:Op donderdag 26 december 2013 21:27 schreef ArnieAlberts het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA![]()
![]()
[ afbeelding ]
quote:
Oooowwwwquote:Op donderdag 26 december 2013 21:28 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Nee, want die van jou beweegt niet
Ik weet niet eens welke je bedoelt, klinkt als iets uit SP.quote:Op donderdag 26 december 2013 21:27 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ik zoek nog ff naar een plaatje van richard gere met een gerbil in zijn kont. Mag dat overigens?
quote:Op donderdag 26 december 2013 21:28 schreef Karina het volgende:
[..]
OK ik ben in een goede bui, dat wel ja
Sssst...quote:Op donderdag 26 december 2013 21:28 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Nee, want die van jou beweegt niet
Dan ken je de betekenis van Pet Shop Boy zeker nog niet?quote:Op donderdag 26 december 2013 21:28 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik weet niet eens welke je bedoelt, klinkt als iets uit SP.
quote:Op donderdag 26 december 2013 21:28 schreef Uccie het volgende:
Call the police there's a madman around
Ik ook niet, maar het alarm is altijd leuk.quote:Op donderdag 26 december 2013 21:29 schreef Dven het volgende:
Ik ben niet zo'n fan van de Pet Shop Boys. Beetje stoffige muziek.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |