Ik wilde serieus zeggen 'Miss you nights' vind ik mooi van 'um, maar dat is Cliff Richards.quote:
Zat die in een reclame? Ik zou het niet weten. Bij reclame zap ik meestal dus ik zie ze ook niet zo veel.quote:Op donderdag 26 december 2013 21:18 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Welke reclame was dat ook alweer
Niet spice girls als jeugdsentiment hebbenquote:Op donderdag 26 december 2013 21:18 schreef cafca het volgende:
Neil Diamond is gewoon heel erg jeugdsentiment
gelukkig, de tekst klopt toch niet meerquote:Op donderdag 26 december 2013 21:18 schreef Stickertje het volgende:
15 miljoen mensen is 767 plaatsen naar beneden gezakt
Echt heel veel nummers zijn gigantisch gezaktquote:Op donderdag 26 december 2013 21:18 schreef Stickertje het volgende:
quote:Op donderdag 26 december 2013 21:18 schreef Zaktabak het volgende:
Ik moet mij nou heel erg in gaan houden om niet weer blote jetsers te gaan posten nu we het er over hebben maar ik weet inmiddels wel beter
Ja, ook in de 80s. Dat liedje en dan werd er 'HAPPY SNACK' doorheen geschreeuwd. Mara niet zo lang gelopen.quote:Op donderdag 26 december 2013 21:19 schreef Karina het volgende:
[..]
Zat die in een reclame? Ik zou het niet weten. Bij reclame zap ik meestal dus ik zie ze ook niet zo veel.
naar beneden nog welquote:Op donderdag 26 december 2013 21:18 schreef Stickertje het volgende:
quote:Op donderdag 26 december 2013 21:19 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Niet spice girls als jeugdsentiment hebben
September morn en Sweet Carolinequote:
Paul de Leeuw met Ik heb je lief ook zie ikquote:Op donderdag 26 december 2013 21:19 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Echt heel veel nummers zijn gigantisch gezakt
Nee, dit is HET kutnummer. Belediging voor muziek als kunstvormquote:Op donderdag 26 december 2013 21:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
Oh dit, dat is ook een kutnummer ja
Die heb ik ook wel maar dan gaat het sneller over een leuk koppie dan over de borsten.quote:Op donderdag 26 december 2013 21:19 schreef Karina het volgende:
[..]Doe dan mooie borsten in een mooi jurkje
Echt weer zo'n zoetsappig zeiknummer inderdaadquote:Op donderdag 26 december 2013 21:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
Oh dit, dat is ook een kutnummer ja
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |