Voor zichzelf, maar ook wel voor andere artiesten. Nog steeds wel.quote:
Hot foet is toe kolt en kolt foet is toe hot?quote:Op donderdag 26 december 2013 20:20 schreef Pino112 het volgende:
Ik spreek ook best wel bad English.
Dit is altijd het moment dat iemand even zegt: wie ben jij?quote:Op donderdag 26 december 2013 20:18 schreef ArnieAlberts het volgende:
IK BEN ER!
Ik ben héél de 3FM-serious request tijd niet op FOK geweest, shame
Check het wel op de laptop straksquote:Op donderdag 26 december 2013 20:20 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Voor zichzelf, maar ook wel voor andere artiesten. Nog steeds wel.
Hier vertolkt Alcazar een liedje dat door beide ABBA-heren is geschreven:
Ik had de Heineken cd met al die liedjes eropquote:Op donderdag 26 december 2013 20:20 schreef IJsblock het volgende:
Hahahahaha Bertje Heerink, moest er ook aan denken
quote:Op donderdag 26 december 2013 20:21 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Hot foet is toe kolt en kolt foet is toe hot?
Robquote:Op donderdag 26 december 2013 20:21 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Heineken de Hits, waarom weet ik dat nog.....:$quote:Op donderdag 26 december 2013 20:21 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Ik had de Heineken cd met al die liedjes erop
Als Rob ooit een single uitbrengt gaan we die de T2000 in pushen.quote:Op donderdag 26 december 2013 20:21 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Wij hebben niet die CD, maar nog wel die gele kratjes om CD's in op te bergenquote:Op donderdag 26 december 2013 20:22 schreef IJsblock het volgende:
[..]
Heineken de Hits, waarom weet ik dat nog.....:$
Top2000quote:Op donderdag 26 december 2013 20:22 schreef Karina het volgende:
[..]
Als Rob ooit een single uitbrengt gaan we die de T2000 in pushen.
Oh die heb ik ook nog op de zolderquote:Op donderdag 26 december 2013 20:22 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Wij hebben niet die CD, maar nog wel die gele kratjes om CD's in op te bergen
Druk met leven, werk en... Te lui voor FOK!. Nou, dat wens je ook niemand toequote:
Nog even niet intunen zou ik zeggen.quote:Op donderdag 26 december 2013 20:23 schreef Micson het volgende:
Door de tv-uitzending Marco Borsato, Fun en Eros Ramazotti gemist. Mooi
Ook na die aardbeving in Haitiquote:Op donderdag 26 december 2013 20:24 schreef Stickertje het volgende:
Er is geloof ik in 2004 een nieuwe versie gemaakt met de 'sterren' uit dat jaar
/blokhuismode
QFTquote:Op donderdag 26 december 2013 20:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wat een kutplaat is dit ook.
quote:Op donderdag 26 december 2013 20:24 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Druk met leven, werk en... Te lui voor FOK!. Nou, dat wens je ook niemand toe
Ik ben sowieso even niet meer geweest, zeg... Inmiddels in de sportredactie, Pino? Respect.![]()
Cyndi Lauper ook?quote:Op donderdag 26 december 2013 20:24 schreef Prof.Major-Tom het volgende:
zie een paar mooie platen eraan komen.....![]()
....atlantis en the sweet
![]()
Michael Jacksonquote:Op donderdag 26 december 2013 20:25 schreef johannes_vermeer het volgende:
Wie zet dit nou weer in zijn lijstje...
Komt goed.quote:Op donderdag 26 december 2013 20:24 schreef Elfletterig het volgende:
Ik moet er zo vandoor, helaas.
Wil iemand het volgende uur even een topic openen met de titel West End Girls?
(Ja, er komt straks gewoon NOG een alarm!)![]()
Tot later
Mensen met een slechte smaakquote:Op donderdag 26 december 2013 20:25 schreef johannes_vermeer het volgende:
Wie zet dit nou weer in zijn lijstje...
Nederland is dan ook een smakeloos land.quote:Op donderdag 26 december 2013 20:25 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Mensen met een slechte smaak
Ik moet wel een beetje goed op je lettenquote:
whaaaaaaaahahaaaaaaaa Haandrikmanquote:Op donderdag 26 december 2013 20:25 schreef Molurus het volgende:
Man, wat staat die DJ zich aan te stellen...
Gisternacht die mensen achter de cam toen YMCA gedraaid werdquote:Op donderdag 26 december 2013 20:25 schreef Molurus het volgende:
Man, wat staat die DJ zich aan te stellen...
Dit is geen muziek voor volwassenen idd.quote:Op donderdag 26 december 2013 20:26 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nederland is dan ook een smakeloos land.
Ja klinkt ze beter dan nu met haar geblèrquote:
quote:Op donderdag 26 december 2013 20:26 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Ik moet wel een beetje goed op je letten
Band aidquote:Op donderdag 26 december 2013 20:25 schreef TLC het volgende:
Lijkt wel een jaren 80dingetje dat sterren bijeenkwamen om te zingen voor een goed doel
Ja, binnengekomen op 1.quote:Op donderdag 26 december 2013 20:26 schreef Micson het volgende:
Staat Artiesten voor Azie - als je iets kan doen er niet in trouwens?
vind je het gek na zo weinig slaapquote:Op donderdag 26 december 2013 20:27 schreef FritsFlits het volgende:
Ik heb drank op.. best wel moe nu
Hij probeert een Gerard Ekdommetje te doenquote:Op donderdag 26 december 2013 20:27 schreef Karina het volgende:
Die DJ doet alsof het een of ander disconummer is zo staat hij te dansen.
Die gaat nogquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |