Ik heb hem denk ik ergens begin 2000 gezien, maar dat zegt niet dat die film niet ouder is.quote:
Heb je de 2e quote in mijn post ook gelezen?quote:
Nopquote:
Alles dat je verder noemt komt wel zeer dichtbij de film Dreamcatcher.quote:Op woensdag 5 maart 2014 15:08 schreef bambino het volgende:
[..]
Heb je de 2e quote in mijn post ook gelezen?
LOLquote:Op donderdag 6 maart 2014 10:46 schreef Mark het volgende:
Nee, want hij weet de naam van het programma
quote:Op donderdag 6 maart 2014 10:46 schreef Mark het volgende:
Nee, want hij weet de naam van het programma
quote:Op woensdag 5 maart 2014 15:08 schreef bambino het volgende:
[..]
Heb je de 2e quote in mijn post ook gelezen?
In de 2e quote staat al dreamcatcher, daar reageer ik op met nee.quote:Op donderdag 6 maart 2014 10:54 schreef Gedachtenstroom het volgende:
[..]
Alles dat je verder noemt komt wel zeer dichtbij de film Dreamcatcher.
Het is hem echt niet, want niks uit die scene komt mij bekend voor.quote:
Klinkt niet als een film geschikt voor kinderenquote:Op zaterdag 8 maart 2014 01:07 schreef ItsTheSebbe het volgende:
Ik zoek de naam van een Nederlandse film die ik keek toen ik een kind was, waarschijnlijk gemaakt ergens rond 2000. Het ging over een jongen en een meisje en zij deden iets met een meer, waardoor de tijd stil ging staan en ze allemaal mannen met koikarperkoppen en zwaarden ze achterna kwamen. Iemand een idee?
Het was volgens mij wel een kinderfilm, kan me wel vaag herinneren dat er een baby doodgestoken werdquote:Op zaterdag 8 maart 2014 01:08 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Klinkt niet als een film geschikt voor kinderen
Kan me trouwens ook nog herinneren dat ze naar een jongetje gaan in een soort van prehistorisch dorp, met kampvuren enzo.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 01:07 schreef ItsTheSebbe het volgende:
Ik zoek de naam van een Nederlandse film die ik keek toen ik een kind was, waarschijnlijk gemaakt ergens rond 2000. Het ging over een jongen en een meisje en zij deden iets met een meer, waardoor de tijd stil ging staan en ze allemaal mannen met koikarperkoppen en zwaarden ze achterna kwamen. Iemand een idee?
Nee, die heb ik even over het hoofd gezien.quote:Heb je de 2e quote in mijn post ook gelezen?
Google leidt me naar De Rode Zwaan...quote:Op zaterdag 8 maart 2014 01:10 schreef ItsTheSebbe het volgende:
[..]
Het was volgens mij wel een kinderfilm, kan me wel vaag herinneren dat er een baby doodgestoken werd
[..]
Kan me trouwens ook nog herinneren dat ze naar een jongetje gaan in een soort van prehistorisch dorp, met kampvuren enzo.
Hmm, zou heel goed kunnen, de naam komt me in ieder geval bekend voor. Ik kan alleen nergens een trailer vinden, maar wat ik van de foto's zie, herken ik wel.quote:Op donderdag 13 maart 2014 10:06 schreef xibalba het volgende:
[..]
Google leidt me naar De Rode Zwaan...
Klinkt dat bekend?
De langste dag, van BNN misschien?quote:Op donderdag 13 maart 2014 22:12 schreef Mas112 het volgende:
Hey fokkers, laatst een TV programma gezien, ik geloof op de publieke omroep, dat er een groepje jongeren het leger in gingen. Iemand een idee hoe dit heet? Loop me al een half uur suf te zoeken!
Yesss, thank you!quote:Op donderdag 13 maart 2014 22:17 schreef Little_Miss_Naughty het volgende:
[..]
De langste dag, van BNN misschien?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |