Awhh leuk hoor.quote:Op donderdag 26 december 2013 16:06 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nope, alleen zo steengrillen, de restjes van gisteren opmaken
wij gaan met een groepje van 15 man und vrouw, misschien zit er wel wat voor ze tussenquote:Op donderdag 26 december 2013 16:06 schreef charmed_angel het volgende:
[..]Ze zullen vast opvallen, tussen de kleuters
Ik zag net 2 eenden vechtenquote:Op donderdag 26 december 2013 16:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Awhh leuk hoor.
Ik hoop dat er hier eend is.
Allemaal jong zeker?quote:Op donderdag 26 december 2013 16:07 schreef Typisch het volgende:
[..]
wij gaan met een groepje van 15 man und vrouw, misschien zit er wel wat voor ze tussen
19-21 inderdaad, jonge goden ditdatquote:Op donderdag 26 december 2013 16:08 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Allemaal jong zeker?
Hoewel ze dat niet erg vinden
jonge godenquote:Op donderdag 26 december 2013 16:09 schreef Typisch het volgende:
[..]
19-21 inderdaad, jonge goden ditdat
Je gaat echtquote:Op donderdag 26 december 2013 16:19 schreef Typisch het volgende:
[..]
ander nieuws, kaartjes zijn binnen voor ajax-feyenoord
tjacka
En dan pak je ajax-Feyenoordquote:Op donderdag 26 december 2013 16:22 schreef Typisch het volgende:
[..]
ja, al een tijdje geen uitwedstrijd meegepakt en dit is wel een leuke
quote:Op donderdag 26 december 2013 16:19 schreef Typisch het volgende:
[..]
tjacka
Vol in mn tentamensquote:Op donderdag 26 december 2013 16:19 schreef Typisch het volgende:
[..]
tjacka
Wie zegt dat?quote:Op donderdag 26 december 2013 16:38 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Nee dat zou ik ook niet doen, maar hij zit toch in het uitvak..
quote:Op donderdag 26 december 2013 16:39 schreef Caland het volgende:
[..]
Ach die hoor je toch niet.
De stank daarentegen.
Dat gaan ze toch schrappen?quote:Op donderdag 26 december 2013 16:40 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Wie zegt dat?
Is toch verboden, uitsupporters mee met Ajax-Feyenoord en andersom.
Wordt begin januari besloten. Gok dat het dan wel weer mag.quote:Op donderdag 26 december 2013 16:40 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Wie zegt dat?
Is toch verboden, uitsupporters mee met Ajax-Feyenoord en andersom.
daaromquote:Op donderdag 26 december 2013 16:40 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
als hij tussen ajacieden gaat zitten vind ik dat ook maf ja
[..]
De stank daarentegen.
[..]
De stank daarentegen.
Heb dat 1 keer gedaan en niet echt voor herhaling vatbaar.quote:Op donderdag 26 december 2013 16:40 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Dat gaan ze toch schrappen?dat dacht ik tenminste, als hij tussen ajacieden gaat zitten vind ik dat ook maf ja
Van te voren wist ik al dat we gingen verliezen, dus dat scheelde een hoop.quote:Op donderdag 26 december 2013 16:46 schreef Caland het volgende:
[..]
Heb dat 1 keer gedaan en niet echt voor herhaling vatbaar.
Het was dan gelukkig (voor mij) geen klassieker in de Kuip waar er overal een lekker agressief sfeertje heerst maar je gaat je toch kapot ergeren na een tijdje.
Ben daar toch iets te fanatiek voor, had ik onderschat. Enige pluspunt dat daar iedereen rond de 81e minuut het stadion uit loopt dus we hoefden hem niet helemaal uit te zitten
bedankt voor de eerquote:Op donderdag 26 december 2013 16:19 schreef Typisch het volgende:
[..]
tjacka
Had gister een blondje.quote:Op donderdag 26 december 2013 17:03 schreef Tjacka het volgende:
had gisteren carpaccio met citroen
het smaakte naar afwasmiddel
eerst nog oud en nieuwquote:Op donderdag 26 december 2013 19:22 schreef Elan het volgende:
Kerst bijna weer voorbij nu op naar de zomer
De winter moet nog komen joh. Genoeg mooie dingen ook de komende maanden.quote:Op donderdag 26 december 2013 19:22 schreef Elan het volgende:
Kerst bijna weer voorbij nu op naar de zomer
Nope. Lekker thuis, vanuit de jacuzzi kijken.naar het vuurwerkquote:Op donderdag 26 december 2013 19:25 schreef Elan het volgende:
[..]
Dat is wel chill ja
Ga je nog uit oudjaarsnacht?
Pics van je jacuzziquote:Op donderdag 26 december 2013 19:40 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nope. Lekker thuis, vanuit de jacuzzi kijken.naar het vuurwerk
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 11% gewijzigd door #ANONIEM op 26-12-2013 20:15:03 ]
quote:Op donderdag 26 december 2013 20:14 schreef charmed_angel het volgende:
[..]Het blijft aso c_aSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Noot noot.
wat vervelend c_a'tjequote:Op donderdag 26 december 2013 21:40 schreef charmed_angel het volgende:
Laptop opnieuw aan het installeren
. Duurt echt lang
zeker vervelendquote:Op donderdag 26 december 2013 21:45 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
wat vervelend c_a'tje
alles goed
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |