Heb dat 1 keer gedaan en niet echt voor herhaling vatbaar.quote:Op donderdag 26 december 2013 16:40 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Dat gaan ze toch schrappen?dat dacht ik tenminste, als hij tussen ajacieden gaat zitten vind ik dat ook maf ja
Van te voren wist ik al dat we gingen verliezen, dus dat scheelde een hoop.quote:Op donderdag 26 december 2013 16:46 schreef Caland het volgende:
[..]
Heb dat 1 keer gedaan en niet echt voor herhaling vatbaar.
Het was dan gelukkig (voor mij) geen klassieker in de Kuip waar er overal een lekker agressief sfeertje heerst maar je gaat je toch kapot ergeren na een tijdje.
Ben daar toch iets te fanatiek voor, had ik onderschat. Enige pluspunt dat daar iedereen rond de 81e minuut het stadion uit loopt dus we hoefden hem niet helemaal uit te zitten
bedankt voor de eerquote:Op donderdag 26 december 2013 16:19 schreef Typisch het volgende:
[..]
ander nieuws, kaartjes zijn binnen voor ajax-feyenoord
tjacka
Had gister een blondje.quote:Op donderdag 26 december 2013 17:03 schreef Tjacka het volgende:
had gisteren carpaccio met citroen
het smaakte naar afwasmiddel
eerst nog oud en nieuwquote:Op donderdag 26 december 2013 19:22 schreef Elan het volgende:
Kerst bijna weer voorbij nu op naar de zomer
De winter moet nog komen joh. Genoeg mooie dingen ook de komende maanden.quote:Op donderdag 26 december 2013 19:22 schreef Elan het volgende:
Kerst bijna weer voorbij nu op naar de zomer
Nope. Lekker thuis, vanuit de jacuzzi kijken.naar het vuurwerkquote:Op donderdag 26 december 2013 19:25 schreef Elan het volgende:
[..]
Dat is wel chill ja
Ga je nog uit oudjaarsnacht?
Pics van je jacuzziquote:Op donderdag 26 december 2013 19:40 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nope. Lekker thuis, vanuit de jacuzzi kijken.naar het vuurwerk
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 11% gewijzigd door #ANONIEM op 26-12-2013 20:15:03 ]
quote:Op donderdag 26 december 2013 20:14 schreef charmed_angel het volgende:
[..]Het blijft aso c_aSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Noot noot.
wat vervelend c_a'tjequote:Op donderdag 26 december 2013 21:40 schreef charmed_angel het volgende:
Laptop opnieuw aan het installeren
. Duurt echt lang
zeker vervelendquote:Op donderdag 26 december 2013 21:45 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
wat vervelend c_a'tje
alles goed
Pics van je zak.quote:Op donderdag 26 december 2013 22:50 schreef Cavaliers het volgende:
Ik speel Prop Hunt, en ik heb een zak wokkels.
Bedankt voor het nieuwe plaatje. Ziet er lekker uit.quote:Op donderdag 26 december 2013 22:49 schreef GGMM het volgende:
[..]
hij stond er allang, gekkie.
[ afbeelding ]
welke smaak?quote:Op donderdag 26 december 2013 22:49 schreef GGMM het volgende:
[..]
hij stond er allang, gekkie.
[ afbeelding ]
Waardeloze foto.quote:Op donderdag 26 december 2013 22:54 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Als bonus staat ook mijn laken op de foto.
bahquote:Op donderdag 26 december 2013 22:53 schreef GGMM het volgende:
Nu eet ik Dugadoo's (BBQ).
[..]
Aardbei.
quote:Op donderdag 26 december 2013 22:55 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Je bent zelf een waardeloze foto.
zekersquote:
niets mis meequote:Op donderdag 26 december 2013 23:08 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
zekers
pipe - petersen
newton - thornton
burnett - white
-------------
whitlock - painter
m. smith - wright
webster - van barneveld
hoop ook dat webster wint. al verwacht ik in de kwartfinalesquote:Op donderdag 26 december 2013 23:09 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
niets mis mee
hopelijk choked van barneveld webster is baas
Wil je de making of zien?quote:Op donderdag 26 december 2013 22:58 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Heel slecht belicht, matige compositie, heb jij nog wat puntjes van kritiek toe te voegen?
Waar slaat dit in godsnaam op?quote:
Dat was de making of van m'n post man.quote:Op donderdag 26 december 2013 23:12 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Waar slaat dit in godsnaam op?
'niet leuk' aangeklikt.
quote:Op donderdag 26 december 2013 23:13 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat was de making of van m'n post man.Jammer dit.
Ik citeer slechts een criticus van het Goatman filmpje.quote:Op donderdag 26 december 2013 23:13 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat was de making of van m'n post man.Jammer dit.
Oh, gelukkig.quote:Op donderdag 26 december 2013 23:14 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik citeer slechts een criticus van het Goatman filmpje.
Wat niet betekent dat ik niet op het duimpje naar beneden heb gedrukt.
Jammer. Ik wilde in navolging op "littlerabbit maakt plakplaatjes open" namelijk "GGMM maakt smarties open" gaan filmen, maar nu is m'n zelfvertrouwen naar een dieptepunt gedaald.quote:
quote:Op donderdag 26 december 2013 23:17 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik overweeg wel om mij te abonneren op René mocht hij binnenkort met beter materiaal komen.
grijp je kans renequote:Op donderdag 26 december 2013 23:17 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jammer. Ik wilde in navolging op "littlerabbit maakt plakplaatjes open" namelijk "GGMM maakt smarties open" gaan filmen, maar nu is m'n zelfvertrouwen naar een dieptepunt gedaald.
aidsquote:
dit boeit echt niemandquote:Op donderdag 26 december 2013 23:29 schreef GGMM het volgende:
[..]
..
Jammer dit. Zeker van jou.
Wij zijn vanaf nu vijanden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |