SPOILER: Overige dagenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
› Koop het themanummer 'Shoes of Lightning' van Racoon op iTunes.
› Coen en Sander hebben samen met internethelden Rapper Sjors, Zanger Rinus, De Stoopjes en Johan Bos (de stem van Wikipedia) een remake gemaakt van het bekende Do They Know It's Christmas? van Band Aid. Bekijk hier de clip. Het nummer is ook te koop en uiteraard gaat de opbrengst naar Serious Request.
Webcamstreams
› 3FM-website - 3FM Social Radio (officiële manier van kijken)
› TV Beelden live
› Webcam + FOK!
Radiostreams
› MP3: 192kbps / 96kbps
› AAC: 64kbps HE1 / 32kbps HE2
Extra informatie
› FOK!3FM Requestlogboek - Hier kon je je requests invoeren. Als hij gedraaid werd, krijg je een e-mail.
› Frequenties - Lijst met ether- en kabelfrequenties waarop 3FM te ontvangen is.
Degene die het topic sluit (door middel van de 301e post) opent het volgende deel! Is een nieuw topic na 5 minuten nog niet geopend, mag een andere gebruiker het nieuwe topic openen. De OP is te vinden op deze plek. Een eerder topic teruglezen? Ga dan naar deze pagina voor een overzicht. Oh, en verder worden er natuurlijk ook statistieken (nog meer) bijgehouden! lekker faxen heel de dag echt genot
Lange mannenquote:Op donderdag 26 december 2013 14:07 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
1.96 is ook geen pretje hoor.
Die hebben idd iets meer aantrekkingskracht dan kleine mannen.quote:
Idemquote:
Tja dan heb je toch andere uiterlijke kenmerken niet mee.quote:
Bij jou snap ik er geen donder van.quote:
Ik wou ook zoiets zeggen, maar dan minder subtielquote:Op donderdag 26 december 2013 14:13 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Tja dan heb je toch andere uiterlijke kenmerken niet mee.
Heel netjes gezegd.quote:Op donderdag 26 december 2013 14:13 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik raak alleen op m'n gitaren de gevoelige snaar denk ikquote:Op donderdag 26 december 2013 14:14 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Bij jou snap ik er geen donder van.
Mijn vriendin zag het kloppen in mijn broek en de rest is geschiedenis.quote:Op donderdag 26 december 2013 14:13 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Je fax?quote:Op donderdag 26 december 2013 14:16 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Mijn vriendin zag het kloppen in mijn broek en de rest is geschiedenis.
Ook face to face zou je best een chick kunnen versieren, want je kunt best goed mensen vermaken.quote:Op donderdag 26 december 2013 14:15 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik raak alleen op m'n gitaren de gevoelige snaar denk ik
quote:Op donderdag 26 december 2013 14:16 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Mijn vriendin zag het kloppen in mijn broek en de rest is geschiedenis.
Whut?quote:Op donderdag 26 december 2013 14:16 schreef Pandaplint het volgende:
Fffuuu, gaat de kerst bbq met vrienden ineens niet meer door
quote:Op donderdag 26 december 2013 14:17 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ook face to face zou je best een chick kunnen versieren, want je kunt best goed mensen vermaken.
Kijken of we het ergens anders kunnen doenquote:Op donderdag 26 december 2013 14:17 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Whut?
En nu geen eten meer?
Nieuw jaar, nieuwe kansen en nog meer wanhopige meisjesquote:Op donderdag 26 december 2013 14:17 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik kan het ook wel hoor, weet ik ook wel van mezelf, alleen moet ik wel in de mood zijnEn daar ontbrak het nogal aan het laatste half jaar
Over face gesprokenquote:Op donderdag 26 december 2013 14:17 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ook face to face zou je best een chick kunnen versieren, want je kunt best goed mensen vermaken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 26 december 2013 14:19 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Over face gesprokenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+
quote:Op donderdag 26 december 2013 14:19 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Over face gesprokenPADUMMTSS!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Omdat een pandapint te mainstream is 🐼
Wekelijks radioitem op 3FM. Elke woensdag rond 13:30
quote:Op donderdag 26 december 2013 14:13 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 26 december 2013 14:14 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik wou ook zoiets zeggen, maar dan minder subtiel![]()
Maar innerlijk telt ook mee!quote:
Geldt ook voor vrouwen.quote:Op donderdag 26 december 2013 14:21 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Maar innerlijk telt ook mee!
Je hebt niets aan een knappe vent met een lelijk innerlijk.
Preciesquote:Op donderdag 26 december 2013 14:21 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Maar innerlijk telt ook mee!
Je hebt niets aan een knappe vent met een lelijk innerlijk.
Nooit last van een ochtendhumeurquote:Op donderdag 26 december 2013 14:22 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Precies
Het is veel belangrijker dat je de voglende ochtend net zo gezellig bent als de vorige avond! Beter dan dat je er een stuk verlepter uitziet opeens...
Het is meer dat ik ze 's ochtends niks meer te vertellen hebquote:Op donderdag 26 december 2013 14:23 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Nooit last van een ochtendhumeur
Tenzij ik een kater heb...
Als jij een ontbijtje maakt dan zouden zij iets te vertellen moeten hebbenquote:Op donderdag 26 december 2013 14:24 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Het is meer dat ik ze 's ochtends niks meer te vertellen heb
Ben wel de vrolijkheid zelve altijd in de ochtend
Ah oke, dan lag het aan haarquote:Op donderdag 26 december 2013 14:25 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Als jij een ontbijtje maakt dan zouden zij iets te vertellen moeten hebbenEen vrouw heeft altijd wel iets te vertellen.
Tja als het niet klikt met de kat is het gedoemd te mislukken.quote:Op donderdag 26 december 2013 14:29 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ah oke, dan lag het aan haar
Behalve haar observatie over mijn retro amerikaanse inrichting, zei ze weinig
Oh ja, dat ze Lara eng vond (die ging haar aanvallen).
Een vrouw die niks te vertellen heeft?quote:Op donderdag 26 december 2013 14:24 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Het is meer dat ik ze 's ochtends niks meer te vertellen heb
Ben wel de vrolijkheid zelve altijd in de ochtend
Doofstomme vrouwen:'(quote:Op donderdag 26 december 2013 14:30 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Een vrouw die niks te vertellen heeft?
Onmogelijk
Ik heb mijn date van het zomer echt de oren van zijn kop gepraatquote:Op donderdag 26 december 2013 14:30 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Onmogelijk
Dat kan best fijn zijn.quote:Op donderdag 26 december 2013 14:32 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik heb mijn date van het zomer echt de oren van zijn kop gepraat
Het gaat alleen maar over uiterlijk/innerlijk.quote:
Als ze maar een mooie aura heeftquote:Op donderdag 26 december 2013 14:34 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Het gaat alleen maar over uiterlijk/innerlijk.
Zweeftevenquote:Op donderdag 26 december 2013 14:35 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Als ze maar een mooie aura heeft
Zenuwen?quote:Op donderdag 26 december 2013 14:32 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik heb mijn date van het zomer echt de oren van zijn kop gepraat
Vrouwen met spijtquote:Op donderdag 26 december 2013 14:30 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Onmogelijk
rateldatesquote:
ik heb gisteren gezoend in een droom met eeb andere vrouw moet ik het nu uitmaken met mijn vriendin please help me.. gr een onzekere kapiteinquote:
Tsja eigen schuld. Drankje oke maar laveloos dronken wordenquote:Op donderdag 26 december 2013 14:38 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Vrouwen met spijt
Tja moet je maar niet zoveel drinken hoor
Nee. Hossel haar en heb een trioquote:Op donderdag 26 december 2013 14:38 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
[..]
ik heb gisteren gezoend in een droom met eeb andere vrouw moet ik het nu uitmaken met mijn vriendin please help me.. gr een onzekere kapitein
Viel wel mee hoorquote:Op donderdag 26 december 2013 14:39 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Tsja eigen schuld. Drankje oke maar laveloos dronken worden
Not classy. Zowel man als vrouw
quote:Op donderdag 26 december 2013 14:39 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nee. Hossel haar en heb een trio
Lief dagboek....quote:
Laatst zat een collega van me te flirten. Niks mis mee.quote:Op donderdag 26 december 2013 14:41 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Geeft de vrouw een gevoel van veiligheid.
Ja, dus?quote:Op donderdag 26 december 2013 14:43 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
[..]
Laatst zat een collega van me te flirten. Niks mis mee.
Ofja, ze is 1.55.![]()
Ja dan mag het welquote:Op donderdag 26 december 2013 14:40 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Viel wel mee hoor
Bovendien was het de derde date, dus de zenuwen waren er wel vanaf
Het zijn soms net mannenquote:Op donderdag 26 december 2013 14:45 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja dan mag het wel
Maar spijt hebben? Raarrrr
Idem, weliswaar met m'n gitaar in m'n handenquote:Op donderdag 26 december 2013 14:47 schreef LovelyLady het volgende:
Ik ben trouwens echt mijn tijd aan het uitzitten tot het tijd is om te gaan
quote:Op donderdag 26 december 2013 14:47 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
[..]
En je weet goed dat het best ongemakkelijk is.
Ga je een ballade voor me makenquote:Op donderdag 26 december 2013 14:48 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Idem, weliswaar met m'n gitaar in m'n handen
Alhoewel ik nu wel ongemerkt een nieuw idee heb bedacht voor een nummer
Het is soms wel enorm wennenquote:Op donderdag 26 december 2013 14:48 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Soms wel ja, maar ik zie het niet als belemmerend probleem ofzo.
Je kan er leuke dingen mee doen.quote:Op donderdag 26 december 2013 14:48 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Soms wel ja, maar ik zie het niet als belemmerend probleem ofzo.
Nee is een rockabilly nummer/ideequote:Op donderdag 26 december 2013 14:49 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ga je een ballade voor me maken
Jij weet.quote:Op donderdag 26 december 2013 14:49 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
[..]
Je kan er leuke dingen mee doen.
Vind ik ook leukquote:Op donderdag 26 december 2013 14:50 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Nee is een rockabilly nummer/idee
Nee hij was zo stil. En ik houd niet van stilte.quote:
quote:Op donderdag 26 december 2013 14:51 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Nee hij was zo stil. En ik houd niet van stilte.
Vrouwen die rockabilly zingen heb ik over het algemeen niet zoveel meequote:Op donderdag 26 december 2013 14:51 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Vind ik ook leuk![]()
Zal ik zingen. Worden we zo'n leuk duo![]()
Autorijden in een kleinere autoquote:Op donderdag 26 december 2013 14:51 schreef Pandaplint het volgende:
Mwoa, over de 2m zijn lijkt me ook wel een aantal flinke nadelen hebben
Zoals?quote:Op donderdag 26 december 2013 14:51 schreef Pandaplint het volgende:
Mwoa, over de 2m zijn lijkt me ook wel een aantal flinke nadelen hebben
Tot en met 46 dus? Ja dat was wel lastig, maar tegenwoordig heb je genoeg 47quote:Op donderdag 26 december 2013 14:55 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
[..]
Leuke sneakers die maar tot maat 47 gaan
Ik ben 1.86 en leef gelukkig op kleine voetquote:Op donderdag 26 december 2013 14:55 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
[..]
Leuke sneakers die maar tot maat 47 gaan
- Niet goed in kleinere auto's kunnen rijdenquote:
T/m stop de tijd geen jokerquote:Op donderdag 26 december 2013 14:57 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Tot en met 46 dus? Ja dat was wel lastig, maar tegenwoordig heb je genoeg 47
Ik kom ook niet verder als mijn carrière in de schoolbandquote:Op donderdag 26 december 2013 14:53 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Vrouwen die rockabilly zingen heb ik over het algemeen niet zoveel meeuitzonderingen daargelaten:
quote:Op donderdag 26 december 2013 15:00 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
[..]
Wat jij in een week post doe ik een jaar over.
Ik niet verder dan mijn carrière dan tijdens Domiens Karaoke alarm.quote:Op donderdag 26 december 2013 14:59 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik kom ook niet verder als mijn carrière in de schoolband
En veel lange mensen lopen met zo'n gebogen rug, omdat ze altijd naar beneden moeten kijkenquote:Op donderdag 26 december 2013 14:57 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
- Niet goed in kleinere auto's kunnen rijden
- Al snel enorm slungelig
- Iedereen ziet je altijd
- Heel veel bukken
Jij ookquote:Op donderdag 26 december 2013 15:01 schreef LovelyLady het volgende:
Ik ga er trouwens vandoor. Even lekker stukkie rijden![]()
Fijnec2e kerstdag allen![]()
quote:Op donderdag 26 december 2013 15:00 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik niet verder dan mijn carrière dan tijdens Domiens Karaoke alarm.
Ja bedek die harige reet eensquote:Op donderdag 26 december 2013 15:02 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Tijd om me maar eens aan te gaan kleden.
Ik had allemaal boze familieleden die het nu wel eens tijd vonden dat ik ging douchen aangezien het warme water het weer deed. Dus ik heb maar geluisterd.quote:Op donderdag 26 december 2013 15:02 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Tijd om me maar eens aan te gaan kleden.
Ciaoquote:Op donderdag 26 december 2013 15:01 schreef LovelyLady het volgende:
Ik ga er trouwens vandoor. Even lekker stukkie rijden![]()
Fijnec2e kerstdag allen![]()
Geen last vanquote:Op donderdag 26 december 2013 14:57 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
- Niet goed in kleinere auto's kunnen rijden
Niet enorm, wel wat jaquote:- Al snel enorm slungelig
Klopt, geen problemen mee. Alleen maar voordeel als ze je zoekenquote:- Iedereen ziet je altijd
Ben ik wel gewend, geen last van.quote:- Heel veel bukken
Ook geen last vanquote:Op donderdag 26 december 2013 15:01 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
En veel lange mensen lopen met zo'n gebogen rug, omdat ze altijd naar beneden moeten kijken
Jij bent ook gewoon een baas.quote:Op donderdag 26 december 2013 15:04 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Geen last van
[..]
Niet enorm, wel wat ja.
[..]
Klopt, geen problemen mee. Alleen maar voordeel als ze je zoeken
[..]
Ben ik wel gewend, geen last van.
[..]
Ook geen last van
Rij eens in een Hyundai Getz. Moest laatst beetje hard remmen voor een auto voor me, bleef me voet hangen op de rem EN het gaspedaal.quote:Op donderdag 26 december 2013 15:04 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Geen last van
[..]
Niet enorm, wel wat ja.
[..]
[..]
[..]
Ook geen last van
Zie maar eens met 2m in een Lotus of Mx5 te rijden. Dan kun je na een ritje de vliegen tussen je tanden weg pulkenquote:Op donderdag 26 december 2013 15:04 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Geen last van
[..]
Niet enorm, wel wat ja.
[..]
[..]
[..]
Ook geen last van
Mensen denken ook altijd dat je een grote piemel hebtquote:Op donderdag 26 december 2013 15:04 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Geen last van
[..]
Niet enorm, wel wat ja.
[..]
[..]
[..]
Ook geen last van
Is toch ook zo?quote:Op donderdag 26 december 2013 15:07 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Mensen denken ook altijd dat je een grote piemel hebt
Geen idee, not a fan of the "D"quote:
Volgens mij ook ja.quote:
Vooral cabrio's zijn lastigquote:Op donderdag 26 december 2013 15:08 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Volgens mij ook ja.
Tevens rijd ik in een Fiat Grande Punto, gaat perfect. Gelest in een Polo, is ook niet de grootste.
Is toegestaan.quote:Op donderdag 26 december 2013 15:09 schreef LovelyLady het volgende:
Mag je kinderen langs de snelweg droppen?
Uiteraard.quote:Op donderdag 26 december 2013 15:09 schreef LovelyLady het volgende:
Je hebt kinderen?quote:Op donderdag 26 december 2013 15:09 schreef LovelyLady het volgende:
Natte haren?quote:Op donderdag 26 december 2013 15:10 schreef ieniminimuis het volgende:
O gut. De familie is gearriveerd en ik loop nog rond met nat haar enzo. Ik ben niet gemaakt voor feestdagen.
20 min geleden gedoucht, haar tot in de taillie, dat is nog nat voor de komende 2-3 uur. Dus ik pak de fohn er maar bij.quote:Op donderdag 26 december 2013 15:11 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
[..]
Natte haren?Hoe durf je!
Mooi langquote:Op donderdag 26 december 2013 15:13 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
20 min geleden gedoucht, haar tot in de taillie, dat is nog nat voor de komende 2-3 uur. Dus ik pak de fohn er maar bij.
Gok dat ik over 2 maanden naar de kapper moet, anders heb ik nieuw fax papierquote:
Volgende vraag: Zijn ze 18+?quote:
Neequote:Op donderdag 26 december 2013 15:15 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Volgende vraag: Zijn ze 18+?
Als je schaamhaar met je hoofdhaar vergroeit... Dat is inderdaad ook mijn standaard voor "ik moet volgens mij weer naar de kapper"quote:Op donderdag 26 december 2013 15:14 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Gok dat ik over 2 maanden naar de kapper moet, anders heb ik nieuw fax papier
quote:Op donderdag 26 december 2013 15:15 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Volgende vraag: Zijn ze 18+?
Net als Wolfje zeker?quote:
Dan is je kinderen bij de snelweg dumpen een humanere oplossingquote:
Of ik moet heelveel gespleten punten hebben of mijn moeder moet mij er heen sturen. Anders ga ik toch echt niet.quote:Op donderdag 26 december 2013 15:16 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Als je schaamhaar met je hoofdhaar vergroeit... Dat is inderdaad ook mijn standaard voor "ik moet volgens mij weer naar de kapper"
quote:Op donderdag 26 december 2013 15:17 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Dan is je kinderen bij de snelweg dumpen een humanere oplossing
Voorzichtig he? Anders is je schone keuken weer smerig.quote:Op donderdag 26 december 2013 15:19 schreef SilentChaos het volgende:
Ik ga ff slagroom kloppen voor vanavond....
IB4 flauwe grap
Lang haar.quote:Op donderdag 26 december 2013 15:13 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
20 min geleden gedoucht, haar tot in de taillie, dat is nog nat voor de komende 2-3 uur. Dus ik pak de fohn er maar bij.
Donequote:Op donderdag 26 december 2013 15:20 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Voorzichtig he? Anders is je schone keuken weer smerig.
Winter BBQ's zijn altijd geweldigquote:
Verplaatst naar O&Nquote:Op donderdag 26 december 2013 15:31 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Winter BBQ's zijn altijd geweldigBalen man
Gemarineerde kippendijen![]()
![]()
Nicequote:
Sterkte.quote:Op donderdag 26 december 2013 15:33 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik ga mij maar heel sociaal bij de rest van de familie in de woonkamer voegen.
Tot morgen ofzo, mocht ik dit overleefd hebben.
Have funquote:Op donderdag 26 december 2013 15:33 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik ga mij maar heel sociaal bij de rest van de familie in de woonkamer voegen.
Tot morgen ofzo, mocht ik dit overleefd hebben.
Oke, dan ga ik even een randje dichtkitten.quote:Op donderdag 26 december 2013 15:19 schreef SilentChaos het volgende:
Ik ga ff slagroom kloppen voor vanavond....
IB4 flauwe grap
Ik ga even studeren:quote:Op donderdag 26 december 2013 15:37 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Oke, dan ga ik even een randje dichtkitten.
Dan scheur ik even een zak tuinaarde openquote:Op donderdag 26 december 2013 15:37 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Oke, dan ga ik even een randje dichtkitten.
Wacht, dan pur ik eerst even dat gat in de muur vol.quote:
Zal ik dan even over het palet klodderen?quote:Op donderdag 26 december 2013 15:38 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Dan scheur ik even een zak tuinaarde open
Zitten er vaak pubers op jouw pot dan?quote:Op donderdag 26 december 2013 15:43 schreef SilentChaos het volgende:
Ik moet pissen... Maar m'n wc is net school
Ik vind dat gewoon zonde...
Ik ga wel ff naar het balkon
Zat er maar eens een lekkere 18-19 jarige puber op m'n WCquote:Op donderdag 26 december 2013 15:44 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Zitten er vaak pubers op jouw pot dan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A morning of awkwardness is far better than a night of loneliness...
I won't go down in history, but I will go down on your sister...
Freedom is just another word for missing someone...
Satisfaction is the death of desire...
quote:Op donderdag 26 december 2013 15:47 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Zat er maar eens een lekkere 18-19 jarige puber op m'n WC![]()
![]()
Oh is dat daar voor?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik moet gewoon plassen na een orgasme
Behoorlijk irritant.
Tis wel overduidelijk 2e kerstdag![]()
Scheelt, 's avonds luisteren er minder volgens mij.quote:Op donderdag 26 december 2013 15:55 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Wel fijn dat we in deze tijd over dit soort dingen praten. Kunnen we na 4 januari Domien weer bashen.![]()
quote:Op donderdag 26 december 2013 15:53 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Oh is dat daar voor?
Behoorlijk irritant.
Tis wel overduidelijk 2e kerstdag
Zonder orgasme moet je vast soms ook wel eens plassen, toch?quote:Op donderdag 26 december 2013 15:53 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Oh is dat daar voor?
Behoorlijk irritant.
Tis wel overduidelijk 2e kerstdag
quote:Op donderdag 26 december 2013 15:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Zonder orgasme moet je vast soms ook wel eens plassen, toch?
Ik heb nog nooit een blaasontsteking gehad dus ik weet het niet.quote:Op donderdag 26 december 2013 15:58 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Daar hoef je geen orgasme voor te hebben als vrouw (don't ask how I know![]()
).
Ik weet ook niet hoe het werkt... Misschien leuk voor bij de vraagbaak bij C&S
Ja hihaho gekkiequote:Op donderdag 26 december 2013 15:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Zonder orgasme moet je vast soms ook wel eens plassen, toch?
quote:
Waarom zou het niet mogen?quote:
Pizza in de oven? Dat doe je anders nooitquote:Op donderdag 26 december 2013 16:40 schreef 3rdRock het volgende:
ff stukkie Top SR meepikken tijdens de afwas en daarna pizzaatje in de oven gooien
ik heb er 2 liggen...weet zo snel ff niet welkom. volgens mijn een bacon en een bbq chicken. 1 van die 2 dusquote:Op donderdag 26 december 2013 16:41 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Pizza in de oven? Dat doe je anders nooit
Welke smaak is het vandaag?
Oeh, BBQ chickenquote:Op donderdag 26 december 2013 16:42 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik heb er 2 liggen...weet zo snel ff niet welkom. volgens mijn een bacon en een bbq chicken. 1 van die 2 dus
goed bezig! nee, ik ben net weer thuis. moet morgen weer werken en had geen zin om vanavond nog te moeten reizenquote:Op donderdag 26 december 2013 16:43 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Oeh, BBQ chicken
Ik ga vanavond een kalkoen naar binnenschuiven
AH logischquote:Op donderdag 26 december 2013 16:44 schreef 3rdRock het volgende:
mmm, ik zit ff in de Fok!stats te kijken en ik heb dit jaar zo'n 4500-5000 posts minder dan vorig jaar.....heb ik een leven gekregen? nee...die tijd is dus ergens anders in gaan zitten
[..]
goed bezig! nee, ik ben net weer thuis. moet morgen weer werken en had geen zin om vanavond nog te moeten reizen
Alsof ik me daar iets van aantrekquote:
Zou ik ook niet doenquote:Op donderdag 26 december 2013 16:49 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Alsof ik me daar iets van aantrek![]()
Misschien als jij wat uittrek(t)...quote:
Die van Piles of Thuisserver?quote:Op donderdag 26 december 2013 16:44 schreef 3rdRock het volgende:
mmm, ik zit ff in de Fok!stats te kijken en ik heb dit jaar zo'n 4500-5000 posts minder dan vorig jaar.....heb ik een leven gekregen? nee...die tijd is dus ergens anders in gaan zitten
[..]
goed bezig! nee, ik ben net weer thuis. moet morgen weer werken en had geen zin om vanavond nog te moeten reizen
thuisserverquote:
Ik blijf niet bezigquote:Op donderdag 26 december 2013 16:53 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Misschien als jij wat uittrek(t)...
Oke volgens mij moet ik maar eens wat nuttigs gaan doen
ja vraag me af waaromquote:Op donderdag 26 december 2013 17:38 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Testosteron ligt weer vrij hoog in dit topic
Te veel vlees gegetenquote:
SC zou hem inkoppenquote:Op donderdag 26 december 2013 17:41 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik heb nog niks op vandaag. Qua vlees dan
Ik wacht tot ik kan aanschuiven tot we gasn gourmetten. Ondertussen ben ik aan het koukleumen want de kachel staat uit en is het hier 17 gradenquote:Op donderdag 26 december 2013 17:41 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
[..]
Je moet toch iets op Tweede Kerstdag.
quote:
quote:Op donderdag 26 december 2013 17:41 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
[..]
Je moet toch iets op Tweede Kerstdag.
Ik luister niet.quote:
ff verbeterdquote:
die laatste dus...quote:
Afgelopen half uur was ook geweldigquote:
Verkeerde account wolfjequote:Op donderdag 26 december 2013 20:40 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
hier ben ik hoihoi wat is er
Groetjes roel
Keiharde topsjow.quote:Op donderdag 26 december 2013 20:51 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Vanaf 21 uur Roosmarijngodin
Bedankt voor de waarschuwing.quote:Op donderdag 26 december 2013 20:51 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Met in haar Eerste uurquote:Op donderdag 26 december 2013 20:51 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Matig lijstje.....quote:Op donderdag 26 december 2013 20:57 schreef borisz het volgende:
[..]
Met in haar Eerste uur
2322Cult - Edie, Ciao Baby0
2323U2 - Stuck In A Moment0
2324Mud - Lonely This Christmas0
2325Noel Gallagher's High Flying Birds - Everybody's On The Run (radio Edit)0
2326Inxs - Mystify0
2327Bon Jovi - I'll Sleep When I'm Dead0
2328Frank Boeijen - Kronenburg Park0
2329James Morrison - You Give Me Something0
2330A-ha - Living Daylights0
2331Band Of Horses - Is There A Ghost0
2332Alain Clark - Blow Me Away0
2333Smith & Burrows - When The Thames Froze0
2334Xtc - Senses Working Overtime0
2335Santana/rob Thomas - Smooth
Leuk lijstje juist. Maar op naar de buren dan maar he.quote:
Ah, ik was even bang dat je op tafel was belandquote:
Goed nieuws, kerst is afgelopenquote:Op donderdag 26 december 2013 23:51 schreef ddx het volgende:
Tja....
Op deze manier hoop je dat kerst bijna afgelopen is![]()
quote:Op vrijdag 27 december 2013 01:37 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Ik zag dat er hier nog licht brandde.
Guus, ben jij het?quote:Op vrijdag 27 december 2013 01:37 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Ik zag dat er hier nog licht brandde.
Fuck, bedenk me ineens dat ik m'n eigen muziek op had staan ipv 3FMquote:
ik dacht net: die is toch allang langs gekomenquote:Op vrijdag 27 december 2013 09:12 schreef dezomervoorbij het volgende:
[..]
Fuck, bedenk me ineens dat ik m'n eigen muziek op had staan ipv 3FM![]()
![]()
1382 Helpless Crosby, Stills, Nash & Young 1970 0:03:32quote:
Helplessquote:Op vrijdag 27 december 2013 09:55 schreef alors het volgende:
[..]
1382 Helpless Crosby, Stills, Nash & Young 1970 0:03:32
1381 You Don't Bring Me Flowers Barbra Streisand & Neil Diamond 1978 0:03:23
1380 Hot N Cold Katy Perry 2008 0:03:40
![]()
![]()
Hot N Cold is slecht geproduceerdquote:Op vrijdag 27 december 2013 09:55 schreef alors het volgende:
[..]
1382 Helpless Crosby, Stills, Nash & Young 1970 0:03:32
1381 You Don't Bring Me Flowers Barbra Streisand & Neil Diamond 1978 0:03:23
1380 Hot N Cold Katy Perry 2008 0:03:40
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 27 december 2013 10:13 schreef alors het volgende:
Jelle van Slimme Schemer en Tido staat niet eens in de lijst, hoe kan dat nou weer?
RAAR!quote:Op vrijdag 27 december 2013 10:13 schreef alors het volgende:
Jelle van Slimme Schemer en Tido staat niet eens in de lijst, hoe kan dat nou weer?
Aantal denk ik. Dat zal het dan wel zijn, want zo'n bedrijf had toch in 1x het bedrag wat ze wilden?quote:Op vrijdag 27 december 2013 10:18 schreef Roel_Jewel het volgende:
Is de lijst trouwens op aantal of bedrag?
op de radio....en via de webstream natuurlijkquote:Op vrijdag 27 december 2013 10:18 schreef Roel_Jewel het volgende:
Is de lijst trouwens op aantal of bedrag?
hou je zo van bijen en wespen???quote:
quote:Op vrijdag 27 december 2013 10:21 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
op de radio....en via de webstream natuurlijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |