SPOILER: Overige dagenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
› Koop het themanummer 'Shoes of Lightning' van Racoon op iTunes.
› Coen en Sander hebben samen met internethelden Rapper Sjors, Zanger Rinus, De Stoopjes en Johan Bos (de stem van Wikipedia) een remake gemaakt van het bekende Do They Know It's Christmas? van Band Aid. Bekijk hier de clip. Het nummer is ook te koop en uiteraard gaat de opbrengst naar Serious Request.
Webcamstreams
› 3FM-website - 3FM Social Radio (officiële manier van kijken)
› TV Beelden live
› Webcam + FOK!
Radiostreams
› MP3: 192kbps / 96kbps
› AAC: 64kbps HE1 / 32kbps HE2
Extra informatie
› FOK!3FM Requestlogboek - Hier kon je je requests invoeren. Als hij gedraaid werd, krijg je een e-mail.
› Frequenties - Lijst met ether- en kabelfrequenties waarop 3FM te ontvangen is.
Degene die het topic sluit (door middel van de 301e post) opent het volgende deel! Is een nieuw topic na 5 minuten nog niet geopend, mag een andere gebruiker het nieuwe topic openen. De OP is te vinden op deze plek. Een eerder topic teruglezen? Ga dan naar deze pagina voor een overzicht. Oh, en verder worden er natuurlijk ook statistieken (nog meer) bijgehouden! lekker faxen heel de dag echt genot
Lange mannenquote:Op donderdag 26 december 2013 14:07 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
1.96 is ook geen pretje hoor.
Die hebben idd iets meer aantrekkingskracht dan kleine mannen.quote:
Idemquote:
Tja dan heb je toch andere uiterlijke kenmerken niet mee.quote:
Bij jou snap ik er geen donder van.quote:
Ik wou ook zoiets zeggen, maar dan minder subtielquote:Op donderdag 26 december 2013 14:13 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Tja dan heb je toch andere uiterlijke kenmerken niet mee.
Heel netjes gezegd.quote:Op donderdag 26 december 2013 14:13 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik raak alleen op m'n gitaren de gevoelige snaar denk ikquote:Op donderdag 26 december 2013 14:14 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Bij jou snap ik er geen donder van.
Mijn vriendin zag het kloppen in mijn broek en de rest is geschiedenis.quote:Op donderdag 26 december 2013 14:13 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Je fax?quote:Op donderdag 26 december 2013 14:16 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Mijn vriendin zag het kloppen in mijn broek en de rest is geschiedenis.
Ook face to face zou je best een chick kunnen versieren, want je kunt best goed mensen vermaken.quote:Op donderdag 26 december 2013 14:15 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik raak alleen op m'n gitaren de gevoelige snaar denk ik
quote:Op donderdag 26 december 2013 14:16 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Mijn vriendin zag het kloppen in mijn broek en de rest is geschiedenis.
Whut?quote:Op donderdag 26 december 2013 14:16 schreef Pandaplint het volgende:
Fffuuu, gaat de kerst bbq met vrienden ineens niet meer door
quote:Op donderdag 26 december 2013 14:17 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ook face to face zou je best een chick kunnen versieren, want je kunt best goed mensen vermaken.
Kijken of we het ergens anders kunnen doenquote:Op donderdag 26 december 2013 14:17 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Whut?
En nu geen eten meer?
Nieuw jaar, nieuwe kansen en nog meer wanhopige meisjesquote:Op donderdag 26 december 2013 14:17 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik kan het ook wel hoor, weet ik ook wel van mezelf, alleen moet ik wel in de mood zijnEn daar ontbrak het nogal aan het laatste half jaar
Over face gesprokenquote:Op donderdag 26 december 2013 14:17 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ook face to face zou je best een chick kunnen versieren, want je kunt best goed mensen vermaken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 26 december 2013 14:19 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Over face gesprokenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+
quote:Op donderdag 26 december 2013 14:19 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Over face gesprokenPADUMMTSS!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Omdat een pandapint te mainstream is 🐼
Wekelijks radioitem op 3FM. Elke woensdag rond 13:30
quote:Op donderdag 26 december 2013 14:13 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 26 december 2013 14:14 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik wou ook zoiets zeggen, maar dan minder subtiel![]()
Maar innerlijk telt ook mee!quote:
Geldt ook voor vrouwen.quote:Op donderdag 26 december 2013 14:21 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Maar innerlijk telt ook mee!
Je hebt niets aan een knappe vent met een lelijk innerlijk.
Preciesquote:Op donderdag 26 december 2013 14:21 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Maar innerlijk telt ook mee!
Je hebt niets aan een knappe vent met een lelijk innerlijk.
Nooit last van een ochtendhumeurquote:Op donderdag 26 december 2013 14:22 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Precies
Het is veel belangrijker dat je de voglende ochtend net zo gezellig bent als de vorige avond! Beter dan dat je er een stuk verlepter uitziet opeens...
Het is meer dat ik ze 's ochtends niks meer te vertellen hebquote:Op donderdag 26 december 2013 14:23 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Nooit last van een ochtendhumeur
Tenzij ik een kater heb...
Als jij een ontbijtje maakt dan zouden zij iets te vertellen moeten hebbenquote:Op donderdag 26 december 2013 14:24 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Het is meer dat ik ze 's ochtends niks meer te vertellen heb
Ben wel de vrolijkheid zelve altijd in de ochtend
Ah oke, dan lag het aan haarquote:Op donderdag 26 december 2013 14:25 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Als jij een ontbijtje maakt dan zouden zij iets te vertellen moeten hebbenEen vrouw heeft altijd wel iets te vertellen.
Tja als het niet klikt met de kat is het gedoemd te mislukken.quote:Op donderdag 26 december 2013 14:29 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ah oke, dan lag het aan haar
Behalve haar observatie over mijn retro amerikaanse inrichting, zei ze weinig
Oh ja, dat ze Lara eng vond (die ging haar aanvallen).
Een vrouw die niks te vertellen heeft?quote:Op donderdag 26 december 2013 14:24 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Het is meer dat ik ze 's ochtends niks meer te vertellen heb
Ben wel de vrolijkheid zelve altijd in de ochtend
Doofstomme vrouwen:'(quote:Op donderdag 26 december 2013 14:30 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Een vrouw die niks te vertellen heeft?
Onmogelijk
Ik heb mijn date van het zomer echt de oren van zijn kop gepraatquote:Op donderdag 26 december 2013 14:30 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Een vrouw die niks te vertellen heeft?
Onmogelijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |