Ik had een hoofdtelefoon opquote:Op donderdag 26 december 2013 14:02 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik had gisteren bijna ruzieIedereen wilde per se GTST kijken, ik heb de hele tijd me rot zitten lachen om het vreselijke acteerwerk en zat alles af te kraken. Mijn moeder was not amused
![]()
Ferry Doedels![]()
Die is nog best leukquote:
Oke, tot laterquote:Op donderdag 26 december 2013 14:02 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Ja schat, ik moet werken. Wel ruim een half uur enkele reis, dus ik pik nog wat muziek mee
Wijfje hier kijkt ze ook...quote:Op donderdag 26 december 2013 14:02 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik had gisteren bijna ruzieIedereen wilde per se GTST kijken, ik heb de hele tijd me rot zitten lachen om het vreselijke acteerwerk en zat alles af te kraken. Mijn moeder was not amused
![]()
Ferry Doedels![]()
Die is mooiquote:Op donderdag 26 december 2013 14:02 schreef Dven het volgende:
Umberto Tozzi staat er niet in met Gente di mare
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 26 december 2013 14:03 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik weet nu dat als ik wil lachen ik dat moet kijken, wat ontzettend slecht
Mijn zwager kijkt altijd verplicht mee (zegt hij, maar volgens mij vindt hij het nog leuk ook).quote:Op donderdag 26 december 2013 14:03 schreef waxmask het volgende:
[..]
Wijfje hier kijkt ze ook...Maar ze moet ze opnemen en maar kijken als ik slaap of niet thuis ben...
Tozzi en Rafquote:Op donderdag 26 december 2013 14:02 schreef Dven het volgende:
Umberto Tozzi staat er niet in met Gente di mare
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
HET IS MIJ, LUDOquote:
Maar jij werkt op kerstdagquote:Op donderdag 26 december 2013 14:03 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik blijf nog even genieten van de Walker Brothers
Is prachtig. Maar heeft in totaal maar 6 keer de top 2000 gehaald waarvan de laatste keer acht jaa geleden en meestal zo rond plek 1900. Geef het dus weinig kans dat we die ooit nog tegenkomen. Zonde.quote:
Ja 4x doodgegaan of zo maar zit er nog inquote:Op donderdag 26 december 2013 14:04 schreef Karina het volgende:
[..]
ZIt die er nog in dan? Een van de weinige namen die ik ken eigenlijk.
Jezusquote:Op donderdag 26 december 2013 14:05 schreef waxmask het volgende:
[..]
Ah jij bent deze man...![]()
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |