Ken je vast wel als je 'm hoort. Geweldige Italiaanse powerballad. Eén van de beste nummers van het komende uur.quote:
Dacht het wel, zag niks op tv langs komen. Diaan keek de disney versie trouwens. Denk niet dat die op tv komtquote:Op donderdag 26 december 2013 14:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Diaan en Peace hebben m gisteren gezien, maar misschien was dat van de DVD?
Bannen gewoonquote:Op donderdag 26 december 2013 13:59 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat sla ik er dan wel weer uit, dat soort gedachtes.
Ik zag gisteren een voorstukje van eentje die op tv komt, volgens mij een soort geanimeerde versie.quote:Op donderdag 26 december 2013 14:00 schreef Lamabal het volgende:
Komt scrooge nog op tv eens deze dagen?
Jij gaat weer?quote:Op donderdag 26 december 2013 14:01 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik ga straks in de auto hard meebleren met Barry
Ooit Yellow Submarine gehoordquote:
Ik zag die in het nieuws. Dacht dat het een computer spel was ofzoquote:Op donderdag 26 december 2013 14:01 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik zag gisteren een voorstukje van eentje die op tv komt, volgens mij een soort geanimeerde versie.
Obla di obla daquote:
Ik had gisteren bijna ruziequote:Op donderdag 26 december 2013 14:00 schreef waxmask het volgende:
Gisteren Silent Night gezien...die was een partij slecht...
Christmas Carol van Dickens is wel uitgezonden op de BBC, jaarlijks volgens mij op Kerstavond.quote:Op donderdag 26 december 2013 14:00 schreef Lamabal het volgende:
Komt scrooge nog op tv eens deze dagen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |