SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Vanaf wanneer stemmen?
Op zaterdag 30 november gingen de stembussen open. Tot en met 6 december kon er gestemd worden via de website van de Top 2000...
Top2000-Quiz
Op zaterdag 30 november vond ook de Top2000-quiz plaats, gespeeld door Matthijs en de wandelende muziekwikipedia Leo.
Voor uitgebreide statistieken:
http://pino112.nl/top2000/
Pino, held!![]()
Grappen over Ringo slaan we dit jaar overSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door peaceman op 26-12-2013 11:07:52 ]I love music |Ajax forever
http://frontpage.fok.nl/c(...)-feest-of-farce.html
Ja doe ik ookquote:Op donderdag 26 december 2013 10:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
gewoon streampje pakken en tegelijk de Top luisteren
Mag ik Trijntje scheelhuis daar aan toe voegen?quote:Op donderdag 26 december 2013 10:48 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Celine Dion heb je gemist... met de auto
Je gaat toch niet je auto op het spoor zetten?quote:Op donderdag 26 december 2013 10:49 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Mag ik Trijntje scheelhuis daar aan toe voegen?
quote:
Nee.quote:Op donderdag 26 december 2013 10:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
Is Tong eigenlijk weer gebanned?
Is hij niet in onzin aan het baggeren?quote:Op donderdag 26 december 2013 10:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
quote:Op donderdag 26 december 2013 10:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
Kijk in z'n profielquote:Op donderdag 26 december 2013 10:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
Nou, daar doe ik geen uitspraken over, ik kan je wel verzekeringen dat ik er veel voor over zou hebben.quote:Op donderdag 26 december 2013 10:50 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Je gaat toch niet je auto op het spoor zetten?
Je auto blijkbaarquote:Op donderdag 26 december 2013 10:51 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Nou, daar doe ik geen uitspraken over, ik kan je wel verzekeringen dat ik er veel voor over zou hebben.
duhquote:Op donderdag 26 december 2013 10:50 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Is hij niet in onzin aan het baggeren?
Oh, hoezo? Kinderen willen niet?quote:
Ik heb er inmiddels eentje naar boven gestuurd. Pffff.quote:Op donderdag 26 december 2013 10:52 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Oh, hoezo? Kinderen willen niet?
Ze zijn zo lief als ze slapenquote:
naar boven dan!quote:Op donderdag 26 december 2013 10:53 schreef Lonaa het volgende:
Ik realiseer me door die kinderenpost ineens dat ik waarschijnlijk de kleine opdonder uit het topic ben.
Het viel me wel op, dat er meer "nieuwe" dingen in de lijst staan, dus dat zo ubest eens zo kunnen zijn.quote:Op donderdag 26 december 2013 10:53 schreef Micson het volgende:
Wat ik me afvroeg trouwens: De Top 2000 is nu meer dan tien jaar oud. Zijn er nu ook veel minder nummers uit de jaren '50 en '60, aangezien die generatie langzaam aan het uitsterven is?
Zou wel jammer zijn, dan raken we over tien jaar ook veel '70s platen kwijt.
Volgens mij is Ajacied bijna 16quote:Op donderdag 26 december 2013 10:53 schreef Lonaa het volgende:
Ik realiseer me door die kinderenpost ineens dat ik waarschijnlijk de kleine opdonder uit het topic ben.
Ja, papa.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sterkheidsbaas van alles.
Hoe oud ben je?quote:Op donderdag 26 december 2013 10:53 schreef Lonaa het volgende:
http://pino112.nl/top2000/decenniumquote:Op donderdag 26 december 2013 10:53 schreef Micson het volgende:
Wat ik me afvroeg trouwens: De Top 2000 is nu meer dan tien jaar oud. Zijn er nu ook veel minder nummers uit de jaren '50 en '60, aangezien die generatie langzaam aan het uitsterven is?
En de kwaliteit gaat omhoogquote:Op donderdag 26 december 2013 10:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
Tevens hebben we nu al meer dan 2x zoveel topics gesloten cq volgepraat op de 26e als in 2010 #nuttelozefeitjes
quote:Op donderdag 26 december 2013 10:55 schreef Lonaa het volgende:
[..]
23.
En ik begreep al dat ik niet het broekie ben.
Ik hoop het toch echt niet. Muziek barbaren die al die nieuwe shit erin gooienquote:Op donderdag 26 december 2013 10:53 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Het viel me wel op, dat er meer "nieuwe" dingen in de lijst staan, dus dat zo ubest eens zo kunnen zijn.
Heeft lang geduurdquote:Op donderdag 26 december 2013 10:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ah mijn favoriete Beatleplaat voor '66 komt langs
Ik ga eens kijken, mijn bevindingen post ik hierquote:Op donderdag 26 december 2013 10:55 schreef Pino112 het volgende:
[..]
http://pino112.nl/top2000/decennium
Kijk en vergelijk.
quote:
Naja, er wordt op zich wel mooie nieuwe muziek gemaakt. Aan de andere kant, veel van die nummers staan er dit jaar in, en volgend jaar of het jaar daarop niet meer.quote:Op donderdag 26 december 2013 10:56 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Ik hoop het toch echt niet. Muziek barbaren die al die nieuwe shit erin gooien
Ja, maar van die evergreens die een beetje vergeten zijn doen het niet meer. Ik zal nooit op The Byrds of The Hollies stemmen bijvoorbeeld.quote:Op donderdag 26 december 2013 10:56 schreef Doedezemaar het volgende:
Er zijn gelukkig ook veel mensen van rond de veertig die de nummers uit de jaren 50 en 60 waarderen, het is alleen zo jammer dat die skyradiostemmers met meer zijn
De beste MUD-plaat in mijn ogen, 'Tigerfeet' hoorde ik al in het eerste uur vlakbij nummer 2000. Dus ik vrees met vreze.quote:Op donderdag 26 december 2013 10:53 schreef Micson het volgende:
Ik ben opgegroeid met muziek uit die tijd omdat mijn ouders er van hielden. Ik ben het dus zelf ook erg gaan waarderenquote:Op donderdag 26 december 2013 10:56 schreef Doedezemaar het volgende:
Er zijn gelukkig ook veel mensen van rond de veertig die de nummers uit de jaren 50 en 60 waarderen, het is alleen zo jammer dat die skyradiostemmers met meer zijn
Heb je dat zelf gemaakt trouwens? Erg handig, ik was al steekproeven aan het houden in de gehele lijst, maar dit gaat veel beter natuurlijk.quote:Op donderdag 26 december 2013 10:55 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Kijk en vergelijk.
goede opvoedingquote:Op donderdag 26 december 2013 10:58 schreef Olga het volgende:
[..]
Ik ben opgegroeid met muziek uit die tijd omdat mijn ouders er van hielden. Ik ben het dus zelf ook erg gaan waarderen
quote:Op donderdag 26 december 2013 10:58 schreef Micson het volgende:
[..]
Heb je dat zelf gemaakt trouwens? Erg handig, ik was al steekproeven aan het houden in de gehele lijst, maar dit gaat veel beter natuurlijk.
Staat dit al in de OP?quote:Op donderdag 26 december 2013 10:55 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Kijk en vergelijk.
Niet iedereen loopt stage bij een bedrijf met Skyquote:Op donderdag 26 december 2013 11:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik vraag me af hoe je Ho Hey NIET kunt kennen
Nog niet denk ik. Als iemand meer ideeen heeft voor stats, roep maar en ik zal kijken wat ik voor je kan doen.quote:Op donderdag 26 december 2013 10:59 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Staat dit al in de OP?
Mooi wark, Pino!
Geen radio luisteren?quote:Op donderdag 26 december 2013 11:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik heb het vermoeden dat ik het toch echt niet kenquote:Op donderdag 26 december 2013 11:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dan uit de supermarkt ofzo. Hier heb je niet onderuit kunnen komen.quote:Op donderdag 26 december 2013 11:00 schreef Olga het volgende:
[..]
Geen radio luisteren?
Ik ken het ook niet, misschien als ik het hoor
Dan moet je echt onder een steen hebben geleefd, heb m ook vaak buiten de deur gehoord helaas.quote:Op donderdag 26 december 2013 11:00 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Niet iedereen loopt stage bij een bedrijf met Sky
Inderdaad mooi gedaan.quote:Op donderdag 26 december 2013 10:59 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Staat dit al in de OP?
Mooi wark, Pino!
Zal eens kijken straks.quote:Op donderdag 26 december 2013 11:00 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Nog niet denk ik. Als iemand meer ideeen heeft voor stats, roep maar en ik zal kijken wat ik voor je kan doen.
Op stage idd.quote:Op donderdag 26 december 2013 11:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dan moet je echt onder een steen hebben geleefd, heb m ook vaak buiten de deur gehoord helaas.
12x op een werkweekquote:
De Aldi en Lidl draaien geen muziek. De hele Tros muziekfeestbagger ken ik dan weer van mijn werk, maar verder...quote:Op donderdag 26 december 2013 11:00 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Dan uit de supermarkt ofzo. Hier heb je niet onderuit kunnen komen.
Denken ze aan de andere kant van de wereld anders overquote:
quote:Op donderdag 26 december 2013 11:02 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Denken ze aan de andere kant van de wereld anders over
Je was een vriendinnetje of je had een vriendinnetje?quote:Op donderdag 26 december 2013 11:03 schreef Lonaa het volgende:
[..]![]()
Ik kan me dat nog goed herinneren, ik was een vriendinnetje dat op vakantie was in Thailand.
Ik hoor het exact op hetzelfde moment met het lezen van jouw postquote:
Jij komt ook even lekker naar Ho Hey luisteren?quote:
Dat nummer hoor je echt overal, op radio, in winkels, onder tv fragmenten, als je het niet kent zou ik durven beweren dat je onder een steen hebt geleefd.quote:Op donderdag 26 december 2013 11:00 schreef Olga het volgende:
[..]
Geen radio luisteren?
Ik ken het ook niet, misschien als ik het hoor
donequote:Op donderdag 26 december 2013 11:01 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zal eens kijken straks.
Peaceman, kan je deze pagina in de OP opnemen?
Ik heb net even op You Tube gekeken en ken het nummer welquote:Op donderdag 26 december 2013 11:04 schreef alors het volgende:
[..]
Dat nummer hoor je echt overal, op radio, in winkels, onder tv fragmenten, als je het niet kent zou ik durven beweren dat je onder een steen hebt geleefd.
quote:Op donderdag 26 december 2013 11:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
RAAAAARRRRR komt trouwens ook over een paar uur Pino
Ik durf het het meest doodgeplugde nummer van het jaar te noemen. Samen met het zojuist genoemde Roarquote:Op donderdag 26 december 2013 11:04 schreef alors het volgende:
[..]
Dat nummer hoor je echt overal, op radio, in winkels, onder tv fragmenten, als je het niet kent zou ik durven beweren dat je onder een steen hebt geleefd.
Jaquote:Op donderdag 26 december 2013 11:05 schreef peaceman het volgende:
Blijft het nu ook in de OP staan eigenlijk?
quote:
Ik had.quote:Op donderdag 26 december 2013 11:04 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Je was een vriendinnetje of je had een vriendinnetje?
Je overdrijftquote:Op donderdag 26 december 2013 11:06 schreef Pino112 het volgende:
[..]Je mag er wel gewoon /top2000 van maken, dat decennium kan wel weg.
En dat 'rg' helemaal bovenin, wat is dat dan?
Get lucky.quote:Op donderdag 26 december 2013 11:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik durf het het meest doodgeplugde nummer van het jaar te noemen. Samen met het zojuist genoemde Roar
oke.. moet alleen nog even vet gemaakt worden... vergeten..quote:
quote:Op donderdag 26 december 2013 11:06 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik had.
Even meer koffie pakken hoor.
Beetje in de stijl als de restquote:Op donderdag 26 december 2013 11:06 schreef peaceman het volgende:
[..]
oke.. moet alleen nog even vet gemaakt worden... vergeten..
Die vind ik nog minder doodgeplugd.quote:
Blurred Linesquote:Op donderdag 26 december 2013 11:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
Blurred Lines heb je dan ook nogAlle 4 waren ze best te doen geweest als ze niet zo achterlijk vaak waren gedraaid
Dat hoortquote:
doeiquote:Op donderdag 26 december 2013 11:08 schreef FritsFlits het volgende:
Ik ga naar Frankrijk, ik kom nooit meer terug
Au revoirquote:Op donderdag 26 december 2013 11:08 schreef FritsFlits het volgende:
A bientot, et bissousquote:Op donderdag 26 december 2013 11:08 schreef FritsFlits het volgende:
Die trek ik het best van die 4, maar ook die heeft SkyRadio bij mij kapot gemaakt.quote:Op donderdag 26 december 2013 11:09 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Blurred Lines.![]()
Die kan ik nog steeds wel horen eigenlijk.
Oh, die linkjes kunnen eventueel wel klein gemaakt worden. Net als de linkjes naar de lijst. Is wat netterquote:
be my guest in het volgende topicquote:Op donderdag 26 december 2013 11:09 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Oh, die linkjes kunnen eventueel wel klein gemaakt worden. Net als de linkjes naar de lijst. Is wat netterVerder
Waarom luister je Sky?quote:Op donderdag 26 december 2013 11:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die trek ik het best van die 4, maar ook die heeft SkyRadio bij mij kapot gemaakt.
Kennen ze dat niet in The Hague? Rutte is toch zelf een clown?quote:
Werkquote:
ja maar jij komt dan ook uit 1939..quote:Op donderdag 26 december 2013 11:10 schreef glittertje39 het volgende:
ik vind dit stiekem een leuk nummer![]()
quote:Op donderdag 26 december 2013 11:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
Pff die OP is echt helemaal verziekt.
Eerste keer seks etcquote:Op donderdag 26 december 2013 11:10 schreef Alfje het volgende:
Er gaan toch dingen mis als je dit in je lijstje met beste nummers ooit hebt staan hoor.
Ja was kut jaquote:
Dat is een enclave in de stad...daar kom ik nietquote:Op donderdag 26 december 2013 11:10 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Kennen ze dat niet in The Hague? Rutte is toch zelf een clown?
quote:Op donderdag 26 december 2013 11:10 schreef peaceman het volgende:
[..]
ja maar jij komt dan ook uit 1939..
jij vindt Blof ook leukquote:Op donderdag 26 december 2013 11:10 schreef glittertje39 het volgende:
ik vind dit stiekem een leuk nummer![]()
Op dit nummerquote:
waarschijnlijk in frankrijkquote:Op donderdag 26 december 2013 11:11 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Jij had je eerste keer op dit nummer?
Misschien als je een hitsig 16 jarig jongetje bent?quote:Op donderdag 26 december 2013 11:12 schreef Uccie het volgende:
[..]
Op dit nummer![]()
Dat lukt toch niemand
Doe dan To Francequote:Op donderdag 26 december 2013 11:12 schreef glittertje39 het volgende:
[..]
waarschijnlijk in frankrijk
ja die nepfransen zijn errug joh!quote:Op donderdag 26 december 2013 11:12 schreef Diaan73 het volgende:
Die Fransen vallen best mee in het echt vind ik.
Euh nee,quote:Op donderdag 26 december 2013 11:11 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Jij had je eerste keer op dit nummer?
Ben ik nooit geweest, dus geen ervaring meequote:Op donderdag 26 december 2013 11:12 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Misschien als je een hitsig 16 jarig jongetje bent?
quote:Op donderdag 26 december 2013 11:12 schreef Alfje het volgende:
[..]
Er gaan ook dingen mis als je de eerste keer seks hebt met dit op de achtergrond ...
Doen, aanrader.quote:Op donderdag 26 december 2013 11:13 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik ben nog nooit in Frankrijk geweest
quote:Op donderdag 26 december 2013 11:13 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Ik hoef nauwelijks te rekenen hoe oud je toen was
[..]
Ik tot een paar jaar geleden (muv Parijs) ook niet, nu vind ik jet een prima land om op vakantie te gaan. Annecyquote:Op donderdag 26 december 2013 11:13 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik ben nog nooit in Frankrijk geweest
[..]
Ik maak geen vrienden vandaag met je geloof ikquote:
die staat er nog in dus...quote:
Neequote:Op donderdag 26 december 2013 11:16 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Ik maak geen vrienden vandaag met je geloof ik
quote:Op donderdag 26 december 2013 11:17 schreef Olga het volgende:
[..]
Nee
Maar goed, je bent een mede-Alkmaarder, dus die kraak ik niet af
Wat.quote:Op donderdag 26 december 2013 11:17 schreef FritsFlits het volgende:
Rood stond op 17 toen hij erin kwam
Ik wist niet meer zeker of jij dat was...maar ja dusquote:
ik zeg niks...quote:Op donderdag 26 december 2013 11:17 schreef FritsFlits het volgende:
Rood stond op 17 toen hij erin kwam
Ik ben geen redhead... maar wat bedoel je?quote:Op donderdag 26 december 2013 11:17 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik wist niet meer zeker of jij dat was...maar ja dus
quote:
Ik was al oranje daarvoor.quote:Op donderdag 26 december 2013 11:19 schreef FritsFlits het volgende:
[..]Willem Alexander is trots op je
Die opmerking kwam van de week nogal eens voorbijquote:Op donderdag 26 december 2013 11:18 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Ik ben geen redhead... maar wat bedoel je?
quote:
quote:Op donderdag 26 december 2013 11:19 schreef FritsFlits het volgende:
[..]Willem Alexander is altijd trots op je geweest
Ik heb geen opmerking over redheads gemaaktquote:Op donderdag 26 december 2013 11:20 schreef Uccie het volgende:
[..]
Die opmerking kwam van de week nogal eens voorbij
Ja, ik heb inhammen. Hak het er even in.quote:Op donderdag 26 december 2013 11:20 schreef waxmask het volgende:
[..]
En zwaaien met je lange haren van links naar rechts....
Mijn ex had rood haarquote:Op donderdag 26 december 2013 11:21 schreef peaceman het volgende:
meisjes met rode haren.....die kunnen...
histor maakt nu ook al vuurwerk?quote:Op donderdag 26 december 2013 11:21 schreef Doedezemaar het volgende:
Mijn keuken en trapgat zijn ook oranje, vuurpijl van histor
Ow ben je zo'n typje...quote:Op donderdag 26 december 2013 11:21 schreef Doedezemaar het volgende:
Mijn keuken en trapgat zijn ook oranje, vuurpijl van histor
quote:Op donderdag 26 december 2013 11:21 schreef peaceman het volgende:
[..]
histor maakt nu ook al vuurwerk?
Refreshenquote:Op donderdag 26 december 2013 11:21 schreef Uccie het volgende:
Op mijn stream bufferde simply red nu loopt ie en krijg ik de tweede helft al voor de 3e keer
Simply Groundhogday...quote:Op donderdag 26 december 2013 11:21 schreef Uccie het volgende:
Op mijn stream bufferde simply red nu loopt ie en krijg ik de tweede helft al voor de 3e keer
Ja, heb ik ook gedaanquote:
Als die rooie zijn schaduw ziet is het voor altijd kerst...quote:Op donderdag 26 december 2013 11:23 schreef Molurus het volgende:
[..]
Twee dingen die nooit gecombineerd zouden moeten worden.
If you don't know me by now......quote:Op donderdag 26 december 2013 11:23 schreef Molurus het volgende:
[..]
Twee dingen die nooit gecombineerd zouden moeten worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |