quote:Op donderdag 26 december 2013 11:02 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Denken ze aan de andere kant van de wereld anders over
Je was een vriendinnetje of je had een vriendinnetje?quote:Op donderdag 26 december 2013 11:03 schreef Lonaa het volgende:
[..]![]()
Ik kan me dat nog goed herinneren, ik was een vriendinnetje dat op vakantie was in Thailand.
Ik hoor het exact op hetzelfde moment met het lezen van jouw postquote:
Jij komt ook even lekker naar Ho Hey luisteren?quote:
Dat nummer hoor je echt overal, op radio, in winkels, onder tv fragmenten, als je het niet kent zou ik durven beweren dat je onder een steen hebt geleefd.quote:Op donderdag 26 december 2013 11:00 schreef Olga het volgende:
[..]
Geen radio luisteren?
Ik ken het ook niet, misschien als ik het hoor
donequote:Op donderdag 26 december 2013 11:01 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zal eens kijken straks.
Peaceman, kan je deze pagina in de OP opnemen?
Ik heb net even op You Tube gekeken en ken het nummer welquote:Op donderdag 26 december 2013 11:04 schreef alors het volgende:
[..]
Dat nummer hoor je echt overal, op radio, in winkels, onder tv fragmenten, als je het niet kent zou ik durven beweren dat je onder een steen hebt geleefd.
quote:Op donderdag 26 december 2013 11:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
RAAAAARRRRR komt trouwens ook over een paar uur Pino
Ik durf het het meest doodgeplugde nummer van het jaar te noemen. Samen met het zojuist genoemde Roarquote:Op donderdag 26 december 2013 11:04 schreef alors het volgende:
[..]
Dat nummer hoor je echt overal, op radio, in winkels, onder tv fragmenten, als je het niet kent zou ik durven beweren dat je onder een steen hebt geleefd.
Jaquote:Op donderdag 26 december 2013 11:05 schreef peaceman het volgende:
Blijft het nu ook in de OP staan eigenlijk?
quote:
Ik had.quote:Op donderdag 26 december 2013 11:04 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Je was een vriendinnetje of je had een vriendinnetje?
Je overdrijftquote:Op donderdag 26 december 2013 11:06 schreef Pino112 het volgende:
[..]Je mag er wel gewoon /top2000 van maken, dat decennium kan wel weg.
En dat 'rg' helemaal bovenin, wat is dat dan?
Get lucky.quote:Op donderdag 26 december 2013 11:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik durf het het meest doodgeplugde nummer van het jaar te noemen. Samen met het zojuist genoemde Roar
oke.. moet alleen nog even vet gemaakt worden... vergeten..quote:
quote:Op donderdag 26 december 2013 11:06 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik had.
Even meer koffie pakken hoor.
Beetje in de stijl als de restquote:Op donderdag 26 december 2013 11:06 schreef peaceman het volgende:
[..]
oke.. moet alleen nog even vet gemaakt worden... vergeten..
Die vind ik nog minder doodgeplugd.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |