naar boven dan!quote:Op donderdag 26 december 2013 10:53 schreef Lonaa het volgende:
Ik realiseer me door die kinderenpost ineens dat ik waarschijnlijk de kleine opdonder uit het topic ben.
Het viel me wel op, dat er meer "nieuwe" dingen in de lijst staan, dus dat zo ubest eens zo kunnen zijn.quote:Op donderdag 26 december 2013 10:53 schreef Micson het volgende:
Wat ik me afvroeg trouwens: De Top 2000 is nu meer dan tien jaar oud. Zijn er nu ook veel minder nummers uit de jaren '50 en '60, aangezien die generatie langzaam aan het uitsterven is?
Zou wel jammer zijn, dan raken we over tien jaar ook veel '70s platen kwijt.
Volgens mij is Ajacied bijna 16quote:Op donderdag 26 december 2013 10:53 schreef Lonaa het volgende:
Ik realiseer me door die kinderenpost ineens dat ik waarschijnlijk de kleine opdonder uit het topic ben.
Ja, papa.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sterkheidsbaas van alles.
Hoe oud ben je?quote:Op donderdag 26 december 2013 10:53 schreef Lonaa het volgende:
http://pino112.nl/top2000/decenniumquote:Op donderdag 26 december 2013 10:53 schreef Micson het volgende:
Wat ik me afvroeg trouwens: De Top 2000 is nu meer dan tien jaar oud. Zijn er nu ook veel minder nummers uit de jaren '50 en '60, aangezien die generatie langzaam aan het uitsterven is?
Zou wel jammer zijn, dan raken we over tien jaar ook veel '70s platen kwijt.
En de kwaliteit gaat omhoogquote:Op donderdag 26 december 2013 10:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
Tevens hebben we nu al meer dan 2x zoveel topics gesloten cq volgepraat op de 26e als in 2010 #nuttelozefeitjes
quote:Op donderdag 26 december 2013 10:55 schreef Lonaa het volgende:
[..]
23.
En ik begreep al dat ik niet het broekie ben.
Ik hoop het toch echt niet. Muziek barbaren die al die nieuwe shit erin gooienquote:Op donderdag 26 december 2013 10:53 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Het viel me wel op, dat er meer "nieuwe" dingen in de lijst staan, dus dat zo ubest eens zo kunnen zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |